Nu begin je zaken te argumenten waar ik niets over gezegd heb. Ik ben er zelf ook niet mee akkoord dat het geen extra speeldag verdient.Als ge een krappe voorsprong wilt verdedigen en ge komt in de situatie terecht dat als ge hands maakt ge er een 100% doelpunt mee voorkomt, dan leert dit dat ge dat gewoon moet doen. Toch zeker op het einde van de match.
En ge moogt dan wel een penalty cadeau geven maar ge zegt zelf dat dat geen 100% goal is. Als aan de rode kaart geen gevolg gegeven wordt is er letterlijk geen afschrikmiddel om in zo'n situatie geen hands te maken aan het einde van de wedstrijd.
Zie ook Suarez op het wk2010, als die daar niet geschorst was geweest had toch heel de voetbalwereld in rep en roer gestaan.
En ge post hier nu al 2 keer tegen iemand u statement slaat op niks terwijl in beide gevallen het wel duidelijk is dat het een statement met een knipoog is, zelfs 2 keer letterlijk gezegd. Volgende keer zelf eens even tussen de lijnen proberen te lezen ipv zo letterlijk te reageren. We zijn hier ondanks de laatste aantal paginas niet in een kleutertuin, er hoeven niet overal tekeningskes bijgemaakt worden.
Maar als je dan toch belachelijke statements gaat maken, ben dan niet verbaasd dat daar reactie op komt.
Als je zwart wit kijkt heb je een 100% tegendoelpunt vermeden maar in de praktijk volgt er een penalty die 3/4 gewoon gescoord wordt. Indien je geen extra straf krijgt zou je dat inderdaad in de laatste minuut altijd moeten doen. Doe je dat ook in minuut 10?In de plaats van Debast had ik het ook gedaan. Je vermijdt 100% tegendoelpunt en straf slik je maar.

. 
)