Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
wordt er nu echt nog naar Extra Time gekeken?
Ik vond het op zich wel een beter concept dan de laatste jaren. Of ik elke week ga inhaken is maar ten zeerste de twijfel. Ze gingen wel heel diep in op Club Brugge tegen maar Charleroi.

De perschef van Zulte-Waregem is wel goed bezig; Vormer in MidMid, 90Minutes Clubwatcher naar daar en dan nu Ganho in Extra Time.

Ik vond het op zich wel een beter concept dan de laatste jaren. Of ik elke week ga inhaken is maar ten zeerste de twijfel. Ze gingen wel heel diep in op Club Brugge tegen maar Charleroi.
Liever dat dan het vroegere gebruikelijke 15 minuut gezever aan het begin over Inter Milaan of een andere Duitse/Engelse/Italiaanse ploeg...

Had het toevallig gisteren sinds lang nog eens opstaan en vond het stukje over Club wel ok, Joos doet het veel beter dan ik had verwacht (veel minder dominant dan ik had gedacht)
Ook wel ergens logisch dat ze het nu over Nusa willen hebben hé? En na het stuk Club was het Anderlecht, dus dan bedien je al meer dan de helft van de Vlaamse voetbalsupps met die 2 alleen.

Op zich nekeer plezant om niet altijd knal dezelfde gezichten te zien. Ook al is die persoon niet megarelevant.

Op de vtm echt al-tijd dezelfde zure gezichten.
Maar door de reclame hebben die ook maar 1 zin te zeggen in voorbeschouwing, 1 zin tijdens de rust en 3 zinnen na de match, dusja

Nu wil dat bondsparket 3 weken schorsing voor De Condé en 3 voorwaadelijke schorsingsdagen vorderen. Buiten proportie gewoon.

Nu wil dat bondsparket 3 weken schorsing voor De Condé en 3 voorwaadelijke schorsingsdagen vorderen. Buiten proportie gewoon.
Ja, stel je voor dat hij er tegen Club niet bij zou zijn, wel een serieuze verzwakking voor genk dan... waar speelt ie ook al weer? verdediger?

Buiten proportie, geen idee. Het gaat em over het feit dat de sportief directeur na affluiten van de match in de neutrale zone een robbertje gaat vechten met een speler van Anderlecht. Voorbeeldfunctie enzo. Meer dan terecht.

Wat is dit nu weer? Het gaat om de daad en de daarbijhorende sanctie.
Maakt toch absoluut gene zak uit of een bestuurslid in de tribune moet zitten of thuis in zijn zetel... ik denk dat onze voorzitter in den tijd véél langer geschorst is geweest en thuis moest kijken, ben er vrij zeker van dat niemand van ons daar een probleem van gemaakt heeft.

Anderlecht niet akkoord met 1 speeldag schorsing voor de rode kaart van Debast, in welke wereld leven die? En waarschijnlijk gaan ze nog beloond worden.

Gewoon direct zeggen dat hij niet langer welkom is in 2023 voor de matchen in het stadion.

In 2024 zullen we het herbekijken. Indien hij een anger management cursus heeft gevolgd.

Hij had zich sowieso zo maar niet moeten gedragen, ongeacht of er een lans of niet voor gebroken kan worden. Hij heeft een voorbeeldfunctie en dat gedrag hoort gewoon niet.

Dus voor mij komt hij er met die uitspraak er nog goed mee weg. Ongeacht of je al dan niet begrip kan opbrengen voor het emotionele aspect.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14