Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het op zich wel een beter concept dan de laatste jaren. Of ik elke week ga inhaken is maar ten zeerste de twijfel. Ze gingen wel heel diep in op Club Brugge tegen maar Charleroi.wordt er nu echt nog naar Extra Time gekeken?
Liever dat dan het vroegere gebruikelijke 15 minuut gezever aan het begin over Inter Milaan of een andere Duitse/Engelse/Italiaanse ploeg...Ik vond het op zich wel een beter concept dan de laatste jaren. Of ik elke week ga inhaken is maar ten zeerste de twijfel. Ze gingen wel heel diep in op Club Brugge tegen maar Charleroi.
Dat is mijn punt toch niet.Bij een 7-1 is er denk ik geen van beide clubs vragende partij van extra tijd. Denk ook niet dat daar ooit al iemand spel van gemaakt heeft.
Ja, stel je voor dat hij er tegen Club niet bij zou zijn, wel een serieuze verzwakking voor genk dan... waar speelt ie ook al weer? verdediger?Nu wil dat bondsparket 3 weken schorsing voor De Condé en 3 voorwaadelijke schorsingsdagen vorderen. Buiten proportie gewoon.
Duidelijk meer een aanvallerJa, stel je voor dat hij er tegen Club niet bij zou zijn, wel een serieuze verzwakking voor genk dan... waar speelt ie ook al weer? verdediger?
Wat is dit nu weer? Het gaat om de daad en de daarbijhorende sanctie.Ja, stel je voor dat hij er tegen Club niet bij zou zijn, wel een serieuze verzwakking voor genk dan... waar speelt ie ook al weer? verdediger?
Maakt toch absoluut gene zak uit of een bestuurslid in de tribune moet zitten of thuis in zijn zetel... ik denk dat onze voorzitter in den tijd véél langer geschorst is geweest en thuis moest kijken, ben er vrij zeker van dat niemand van ons daar een probleem van gemaakt heeft.Wat is dit nu weer? Het gaat om de daad en de daarbijhorende sanctie.
Dus 3 speeldagen is nog te weinig wilt ge zeggen?Wat is dit nu weer? Het gaat om de daad en de daarbijhorende sanctie.

Gewoon direct zeggen dat hij niet langer welkom is in 2023 voor de matchen in het stadion.Nu wil dat bondsparket 3 weken schorsing voor De Condé en 3 voorwaadelijke schorsingsdagen vorderen. Buiten proportie gewoon.