Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volwassen jongens. Maar zet hier maar eens een verkeerde comment en dan wordt ge geband.
Moet ge maar tegen kunnen na heel jullie zever e zeg. Ge oogst wat ge zaait. Leuk toch die no one likes us we don't care-attitude of niet? Want dit is wat ge daar mee bereikt. Vicieuze cirkel wel maarja.

Vind het trouwens ook wel gewoon een slechte meme hoor.

Je kab inderdaad moeilijk openlijk staan te springen om gehaat te worden en dan bij de eerste meme in elkaar te stuiken… Dan ben je geen badboy en juich je de haat niet toe, dan bevestig je de stempel van calimero gewoon.

Uitdelen is minder belangrijk dan kunnen incasseren.

angela-lansbury-popcorn.gif

Op Paintsil kan ik het nog begrijpen. Ik heb ook vaak moeite met zijn gedrag. Maar Munoz is gewoon de beste rechts back die we ooit hebben gehad. Die man blijft strijden.
Snap zeker dat jullie als fans die graag zien, bij ons zou dat ook een graag geziene speler zijn. Maar wel het type speler dat bij fans van de tegenstander absoluut niet graag gezien is. Type Ritchie vind ik dat.

Munoz is gewoon een strijder pur sang. Zal altijd het voortouw nemen. Speelde in Adana 147 minuten een een hoge intensiteit om enkele dagen later tegen Anderlecht in minuut 97 de beslissende voorzet te trappen (ook puur op karakter trouwens). Ik hoor van supporters van andere clubs vaak zeggen dat Munoz een vuile speler is, maar vind hem tegenwoordig echt niet meer vuil. Is gewoon een beenharde maar 95% zuivere verdediger. Zo mogen ze der nog brengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14