Nrt
Well-known member
Intimideren doe ik niet.Beyond Gaming is oorlog zie ik, je probeert me te intimideren.
Ik heb al gevraagd aan de moderators om mij hier te verwijderen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Intimideren doe ik niet.Beyond Gaming is oorlog zie ik, je probeert me te intimideren.
Intimideren doe ik niet.
Moet ge maar tegen kunnen na heel jullie zever e zeg. Ge oogst wat ge zaait. Leuk toch die no one likes us we don't care-attitude of niet? Want dit is wat ge daar mee bereikt. Vicieuze cirkel wel maarja.Volwassen jongens. Maar zet hier maar eens een verkeerde comment en dan wordt ge geband.
Ik mis juist 1 workshop... Die van het invullen van een Europese spelerslijst... Ah wacht...
Ja mannekes! Daar zitten er wel een paar leuke tussen!

doen ze precies niet , ik heb ook al is een aanvraag is ingediendIntimideren doe ik niet.

Op Paintsil kan ik het nog begrijpen. Ik heb ook vaak moeite met zijn gedrag. Maar Munoz is gewoon de beste rechts back die we ooit hebben gehad. Die man blijft strijden.Als Genk echt gehaat wil worden, moeten ze gewoon nog een paar Paintsillen en Munozzen kopen.
Snap zeker dat jullie als fans die graag zien, bij ons zou dat ook een graag geziene speler zijn. Maar wel het type speler dat bij fans van de tegenstander absoluut niet graag gezien is. Type Ritchie vind ik dat.Op Paintsil kan ik het nog begrijpen. Ik heb ook vaak moeite met zijn gedrag. Maar Munoz is gewoon de beste rechts back die we ooit hebben gehad. Die man blijft strijden.
met hem kan je naar de oorlog inderdaadOp Paintsil kan ik het nog begrijpen. Ik heb ook vaak moeite met zijn gedrag. Maar Munoz is gewoon de beste rechts back die we ooit hebben gehad. Die man blijft strijden.

Tja, met jullie wil ik niet naar de oorlog.met hem kan je naar de oorlog inderdaad![]()
Ik ben ook net terug uit verlofIk ben ook eens op vakantie geweest zeg. (Effectief vakantie, geen ban)
T'is nekeer iets anders dan @Slayer_Kev666 en ik die flames uit zitten te lokken van elkaar![]()

In Limburg an der Lahn in Duitsland heIs er een streek in Limburg waar ze toch curryworst zeggen?![]()