Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop oprecht dat jij geen kinderen hebt die voetballen. Wat een bedroevende ingesteldheid.
Ik hoop dat de meeste voetbalfans mijn ingesteldheid gaan hebben. Voetbal is oorlog. De tegenstander intimideren en schrik aanjagen. Achter de ploeg staan niet voetbalsupporter zijn, maar supporter van uw ploeg zijn.

Gelukkig zit ik op veel andere voetbalforums en niet op algemene forums waar ze van voetbal hetzelfde willen maken als een avondje cinema. Het rauwe en de passie voor het spel, nooit zou ik dat afgeven aan cinemasupporters.

Ja jongens vooral niet verbaasd zijn dat jullie niet serieus genomen worden met zulke zever te verkondigen. Mannekes lief, wat laten jullie 2 je weer heel hard kennen in deze onzin.

Ja jongens vooral niet verbaasd zijn dat jullie niet serieus genomen worden met zulke zever te verkondigen. Mannekes lief, wat laten jullie 2 je weer heel hard kennen in deze onzin.
Wij zijn al over het punt heen dat ons dat boeit. Jarenlang hebben wij gezwegen en zijn we gewoon lijk lulletjes aan de kant gezet. Nee, ge moet van uw kloten maken. Wij tegen de rest is iets prachtig.

Nog wat verder in die calimero rol kruipen, dat gaat helpen. Als Clubsupporter in de magere jaren mag ik uit ervaring spreken.
Al wordt dat bij jullie ook duidelijk gevoed door de club zelf als ge dat clubstatement leest.

Wij zijn al over het punt heen dat ons dat boeit. Jarenlang hebben wij gezwegen en zijn we gewoon lijk lulletjes aan de kant gezet. Nee, ge moet van uw kloten maken. Wij tegen de rest is iets prachtig.

Dit. We zijn jarenlang de ja-knikkers geweest en ze namen ons niet serieus. We haalden bekers en titels en ze namen ons niet serieus. We reageerden enkele jaren nog best beleefd ivm andere teams die toen persconferenties vol zaagden en zelfs hun website gebruikten om de refs af te kraken of zelfs de kleedkamer van de ref opzochten en ze namen ons niet serieus. Ze naaiden ons waar heel België bij stond en ze namen ons niet serieus.

Geef ze dan tenminste een reden om ons niet serieus te nemen. En uw publiek gaat er voor een groot deel van smullen.

Mij boeit het ook echt geen zak meer. Ik ga de discussie over zo zaken ook echt niet meer aan. Genk. Damned if we do. Damned if we don't. Sportieve discussies all good en als mensen me niet serieus nemen om mijn mening over arbitrage en de omstandigheden errond is dat hun goed recht. Maar ik ga me daar echt niets meer van aantrekken. Zoals we hier zeggen: Genk è basta.

Laatst bewerkt:
Dit. We zijn jarenlang de ja-knikkers geweest en ze namen ons niet serieus. We haalden bekers en titels en ze namen ons niet serieus. We reageerden enkele jaren nog best beleefd ivm andere teams die toen persconferenties vol zaagden en zelfs hun website gebruikten om de refs af te kraken of zelfs de kleedkamer van de ref opzochten en ze namen ons niet serieus. Ze naaiden ons waar heel België bij stond en ze namen ons niet serieus.

Geef ze dan tenminste een reden om ons niet serieus te nemen. En uw publiek gaat er voor een groot deel van smullen.

Mij boeit het ook echt geen zak meer. Ik ga de discussie over zo zaken ook echt niet meer aan. Genk. Damned if we do. Damned if we don't. Sportieve discussies all good en als mensen me niet serieus nemen om mijn mening over arbitrage en de omstandigheden errond is dat hun goed recht. Maar ik ga me daar echt niets meer van aantrekken. Zoals we hier zeggen: Genk è basta.

Newsflash, jullie worden momenteel niet meer serieus genomen dan vroeger hoor. Meer zelfs, jullie maken je nu belachelijk voor gans Belgie. Jullie beide comments in dit topic zijn gewoon wansmakelijk. Niet enkel vergoeilijken jullie beledigingen en intimidatie maar ook fysiek geweld tegenover andere spelers. Beschamend puberaal gedrag.

Newsflash, jullie worden momenteel niet meer serieus genomen dan vroeger hoor. Meer zelfs, jullie maken je nu belachelijk voor gans Belgie. Jullie beide comments in dit topic zijn gewoon wansmakelijk. Niet enkel vergoeilijken jullie beledigingen en intimidatie maar ook fysiek geweld tegenover andere spelers. Beschamend puberaal gedrag.
Welk fysiek geweld?

Welk fysiek geweld?

Artikels lezen, het blijft moeilijk.

Daar was Van Driessche niet bij aanwezig, maar in de catacomben van de Cegeka Arena moest hij wel tussenkomen.

Hij diende fysiek tussen de twee te gaan staan en
zag hoe De Condé nog een duw uitdeelde aan Vertonghen.

Laat me raden naar de reply: "LOL een duw is ToCh GeEn GeWeLd...Gaan we daar al voor wenen... LOOOLLLLL!!1!"

Ik ben gek op voetbal en er is geen enkele andere sport die mij kan interesseren om te volgen, maar ik blijf het fascinerend vinden hoe volwassen mensen zich als echte kleuters kunnen gedragen wanneer het over voetbal gaat. Niet alleen hier, je ziet het overal.

Artikels lezen, het blijft moeilijk.

Daar was Van Driessche niet bij aanwezig, maar in de catacomben van de Cegeka Arena moest hij wel tussenkomen.

Hij diende fysiek tussen de twee te gaan staan en
zag hoe De Condé nog een duw uitdeelde aan Vertonghen.

Laat me raden naar de reply: "LOL een duw is ToCh GeEn GeWeLd...Gaan we daar al voor wenen... LOOOLLLLL!!1!"
Hier de voetbalpaus. Een duwtje fysiek geweld noemen. Daar lach ik mee.

Tja, van een club die via het officiële twitterkanaal reageert met een "gezever" gif over de selectie van een bondscoach is dit natuurlijk ook geen verrassing. Maar het blijft wel dieptriest.

Hier de voetbalpaus. Een duwtje fysiek geweld noemen. Daar lach ik mee.

QED'tje.

Zowel wat het lezen als het vergoeilijken betreft.

Terwijl ik me met de beste wil van de wereld niet kan inbeelden dat als er iemand u zou duwen op/rond een voetbalveld, dat je daarmee zou gaan lachen. Eerder in een woedebui zou schieten en retaliëren.

Ik kan overigens serieus genoeg zijn. Dat heb ik in het verleden hier bewezen, in andere topics, op andere fora, irl,... Maar de kruik gaat zo lang te water tot die barst. Gooien ze me eraf hierom? Ok dan. Ik heb er tenslotte ook effectief naar gevraagd eind vorig seizoen, dus ik ga er niet over wenen. Maar anders zal ik nog altijd reageren over voetbal en zal ik ook gewoon discutabele fases blijven negeren, net zoals na de match tegen Anderlecht. Want de frustratie is zeker na de playoffs zo hoog gegaan dat ik volgens mij de Voyagers al ingehaald heb. Dus over dat aspect van voetbal? Nope. Die kruik is gebarsten.

En vindt ge dan mijn reactie over ddc niet goed? Prima. Ik vat dat. Oprecht. Maar vergelijk het met een reactie van een speler na de hele match aangetikt te zijn. Ge moet het niet goedkeuren om te begrijpen waar het vandaan komt. En wie zeker na vorig seizoen niet begrijpt waar het vandaan komt... Tja.

QED'tje.

Zowel wat het lezen als het vergoeilijken betreft.

Terwijl ik me met de beste wil van de wereld niet kan inbeelden dat als er iemand u zou duwen op/rond een voetbalveld, dat je daarmee zou gaan lachen. Eerder in een woedebui zou schieten en retaliëren.
Jong, gij lult echt uit de hoogte. Niet normaal.

Hebt gij tijdens het voetballen nooit eens iemand een duw gegegeven? Of is er nooit eens een opstootje geweest met wat duw- en trekwerk? Dan heb ik het niet over iemand op zijn bek slaan, maar dit hebben we toch allemaal wel eens meegemaakt in het heetst van de strijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14