Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat de meeste voetbalfans mijn ingesteldheid gaan hebben. Voetbal is oorlog. De tegenstander intimideren en schrik aanjagen. Achter de ploeg staan niet voetbalsupporter zijn, maar supporter van uw ploeg zijn.Ik hoop oprecht dat jij geen kinderen hebt die voetballen. Wat een bedroevende ingesteldheid.
Hoe vaak zijn wij de laatste tijd niet genaaid geworden, met als toppunt de titelmatch tegen Antwerp?Met de tegenstander intimideren en schrik aanjagen is ook helemaal niets mis, met de scheidsrechter beledigen dan weer wel.
Dat geeft je nog altijd niet het recht om de scheidsrechter te beledigen hè. Dan moeten ze maar klacht indienen bij de bond.Hoe vaak zijn wij de laatste tijd niet genaaid geworden, met als toppunt de titelmatch tegen Antwerp?
Wij zijn al over het punt heen dat ons dat boeit. Jarenlang hebben wij gezwegen en zijn we gewoon lijk lulletjes aan de kant gezet. Nee, ge moet van uw kloten maken. Wij tegen de rest is iets prachtig.Ja jongens vooral niet verbaasd zijn dat jullie niet serieus genomen worden met zulke zever te verkondigen. Mannekes lief, wat laten jullie 2 je weer heel hard kennen in deze onzin.
Wij zijn al over het punt heen dat ons dat boeit. Jarenlang hebben wij gezwegen en zijn we gewoon lijk lulletjes aan de kant gezet. Nee, ge moet van uw kloten maken. Wij tegen de rest is iets prachtig.
Dit. We zijn jarenlang de ja-knikkers geweest en ze namen ons niet serieus. We haalden bekers en titels en ze namen ons niet serieus. We reageerden enkele jaren nog best beleefd ivm andere teams die toen persconferenties vol zaagden en zelfs hun website gebruikten om de refs af te kraken of zelfs de kleedkamer van de ref opzochten en ze namen ons niet serieus. Ze naaiden ons waar heel België bij stond en ze namen ons niet serieus.
Geef ze dan tenminste een reden om ons niet serieus te nemen. En uw publiek gaat er voor een groot deel van smullen.
Mij boeit het ook echt geen zak meer. Ik ga de discussie over zo zaken ook echt niet meer aan. Genk. Damned if we do. Damned if we don't. Sportieve discussies all good en als mensen me niet serieus nemen om mijn mening over arbitrage en de omstandigheden errond is dat hun goed recht. Maar ik ga me daar echt niets meer van aantrekken. Zoals we hier zeggen: Genk è basta.
Welk fysiek geweld?Newsflash, jullie worden momenteel niet meer serieus genomen dan vroeger hoor. Meer zelfs, jullie maken je nu belachelijk voor gans Belgie. Jullie beide comments in dit topic zijn gewoon wansmakelijk. Niet enkel vergoeilijken jullie beledigingen en intimidatie maar ook fysiek geweld tegenover andere spelers. Beschamend puberaal gedrag.
Welk fysiek geweld?
Hier de voetbalpaus. Een duwtje fysiek geweld noemen. Daar lach ik mee.Artikels lezen, het blijft moeilijk.
Daar was Van Driessche niet bij aanwezig, maar in de catacomben van de Cegeka Arena moest hij wel tussenkomen.
Hij diende fysiek tussen de twee te gaan staan en zag hoe De Condé nog een duw uitdeelde aan Vertonghen.
Laat me raden naar de reply: "LOL een duw is ToCh GeEn GeWeLd...Gaan we daar al voor wenen... LOOOLLLLL!!1!"
Hier de voetbalpaus. Een duwtje fysiek geweld noemen. Daar lach ik mee.
Uiteraard, voetbal is oorlog, je weet wel!QED'tje.
Zowel wat het lezen als het vergoeilijken betreft.
Terwijl ik me met de beste wil van de wereld niet kan inbeelden dat als er iemand u zou duwen op/rond een voetbalveld, dat je daarmee zou gaan lachen. Eerder in een woedebui zou schieten en retaliëren.
Jong, gij lult echt uit de hoogte. Niet normaal.QED'tje.
Zowel wat het lezen als het vergoeilijken betreft.
Terwijl ik me met de beste wil van de wereld niet kan inbeelden dat als er iemand u zou duwen op/rond een voetbalveld, dat je daarmee zou gaan lachen. Eerder in een woedebui zou schieten en retaliëren.