Anderlecht zit er al door vanaf minuut 4Genk zit er door nu denk ik, de weinige beweging van Anderlecht volgen ze niet meer… Als Anderlecht nu even hen naar de keel grijpt…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anderlecht zit er al door vanaf minuut 4Genk zit er door nu denk ik, de weinige beweging van Anderlecht volgen ze niet meer… Als Anderlecht nu even hen naar de keel grijpt…
Ja dit vond ik nu ook wel triestig. Daar staan dubbel zoveel spelers van Anderlecht, maar toch kan Heynen vrij koppen daar.Elke keer kan er iemand van Genk inkoppen, ongelooflijk.
In de zandbak is de markt nog openPfoeh, wat een goal. Nog zo eentje en Anderlecht gaat eindelijk voor de bijl als een Duitse ploeg afkomt met 15mil.![]()
Ciske moet dit gewoon meerdoenPfoeh, wat een goal. Nog zo eentje en Anderlecht gaat eindelijk voor de bijl als een Duitse ploeg afkomt met 15mil.![]()
Wil zich bewijzen als invaller.Ciske wat doe je nu
Een slag is het niet. Wat dan? Een knuffel?Munoz das gewoon nen boks dat die geeft lol
Neeje na uwe goal wa voor een publiek gaan lachen is volwassener lolVertonghen wat een klein kind deze wedstrijd echt... Je bent 36 jaar kerel.