Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
haha, allez gast. Nu gaat er eindelijk eens een scheidsrechter consequent zijn, ga je weer zagen over andere scheidsrechters.

Doe deze twee fases 80 minuten van mekaar of door twee verschillende spelers en iedereen is het volmondig eens dat het tweemaal terecht geel is. Waarom zou het feit dat dit na 15 minuten voorvalt, dan hoegenaamd relevant zijn?
Jouw "de scheids fluit de match kapot" is onnozel. 't Is niet de scheids die tweemaal in de fout gaat, wel Bonsu. Bonsu kon ook gewoon NIET onnozel doen en de bal vriendelijk afstaan, match was amper 10 minuten ver en 't is 0-0. Bonsu kon ook kiezen om niet door te gaan nadat hij de bal verliest waarbij hij met de studs boven op de voet van een andere speler terecht komt. Allez, zijn bedenkingen die je kunt maken bij de acties van een speler in plaats van de scheidsrechter te overladen met de zonden van Israel.

Doe eens rustig :laugh:
Ja ik wil consequentie over de wedstrijden heen (want dan weten voetballers tenminste wat mag en dat niet. En ja ik vind dat de scheids de wedstrijd in de problemen brengt bij die eerste fase. Bonsu Baah is niet degene die wild reageert bij de eerste fase, dat is Paintsil. Gele kaart voor 5 seconden die bal bijhouden na 10 minuten wedstrijd vind ik onnozel ja. Painstil had daar geel moeten krijgen en niet Baah. Dat is typisch wat scheidsrechters doen, ik weet helemaal niet wat er precies gebeurd heeft dus ik geef er gewoon 2 geel.

Er mogen andere meningen zijn hoor, je moet niet meteen gaan doen alsof ik zaag of dat mijn mening onnozel is.

Je kan daar twee keer geel voor geven maar ook dit vind ik weer streng. De enige die vandaag eigenlijk rood had moeten krijgen volgens mij is Coulibaly :laugh:

Man minder is er niet aan te zien. Anderlecht geeft niet echt thuis.

Precies of Anderlecht een marathon gespeeld heeft van de week. Komen overal te laat

Doe eens rustig :laugh:
Ja ik wil consequentie over de wedstrijden heen (want dan weten voetballers tenminste wat mag en dat niet. En ja ik vind dat de scheids de wedstrijd in de problemen brengt bij die eerste fase. Bonsu Baah is niet degene die wild reageert bij de eerste fase, dat is Paintsil. Gele kaart voor 5 seconden die bal bijhouden na 10 minuten wedstrijd vind ik onnozel ja. Painstil had daar geel moeten krijgen en niet Baah. Dat is typisch wat scheidsrechters doen, ik weet helemaal niet wat er precies gebeurd heeft dus ik geef er gewoon 2 geel.

Er mogen andere meningen zijn hoor, je moet me niet ineens onnozel gaan noemen.

Ik noem je niet onnozel, er staat letterlijk gewoon een uitspraak van je die ik onnozel noem. Leer differentieren tussen een statement beoordelen en een persoon bruskeren.

Als je consequentie over de wedstrijden heen wil, dient er ergens begonnen te worden.

Ik noem je niet onnozel, er staat letterlijk gewoon een uitspraak van je die ik onnozel noem. Leer differentieren tussen een statement beoordelen en een persoon bruskeren.

Als je consequentie over de wedstrijden heen wil, dient er ergens begonnen te worden.

Ik heb mijn bericht inderdaad aangepast, maar ik vind het nog altijd een rare post (zeker gezien je ook nog doet alsof ik zaag) als je weet dat die eerste gele kaart er letterlijk komt voor 5 seconde een bal vast te houden. Jij hebt het over consequentie, maar denk je echt dat er vandaag nog 10 gele kaarten gaan vallen voor spelers die een bal gaan bijhouden? Die ref heeft gewoon niet fatsoenlijk gezien bij die eerste fase wat er precies gebeurde, en dan geven ze altijd maar gewoon 2 gele kaarten. Ja ik vind dat onnodig en ja ik vind dat een wedstrijd kapot fluiten. Die tweede gele kaart kan ik ergens volgen, maar gezien de eerste eigenlijk ook niet helemaal.

Nog eens, verschillende meningen mag. Je moet daarom niet elke andere mening onnozel vinden of doen alsof iemand anders zaagt. Je komt heel hautain over.

Bon, ik ga de wedstrijd kijken.

Hoe we nu spelen gaan we toch geen punten pakken hoor, ook al staan we met een man meer.
Ik ben toch benieuwd hoe lang Genk het allemaal gaat kunnen belopen na die match van donderdag... Ik denk dat Genk toch achteruit gaat kruipen en dat het voor Anderlecht uit een stilstaande fase zal moeten komen.

Vrij indrukwekkend van Genk, maar het zou me toch verbazen als ze dit volhouden aangezien ze bijna 150 minuten + penalty's gespeeld hebben donderdag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14