Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van Driessche had beter Paintsil daar geel geven inderdaad, dat klopt.Het was Painstil die hevig reageerde (zoals altijd), niet Baah... De eerste gele kaart was compleet onnodig.

haha, allez gast. Nu gaat er eindelijk eens een scheidsrechter consequent zijn, ga je weer zagen over andere scheidsrechters.
Doe deze twee fases 80 minuten van mekaar of door twee verschillende spelers en iedereen is het volmondig eens dat het tweemaal terecht geel is. Waarom zou het feit dat dit na 15 minuten voorvalt, dan hoegenaamd relevant zijn?
Jouw "de scheids fluit de match kapot" is onnozel. 't Is niet de scheids die tweemaal in de fout gaat, wel Bonsu. Bonsu kon ook gewoon NIET onnozel doen en de bal vriendelijk afstaan, match was amper 10 minuten ver en 't is 0-0. Bonsu kon ook kiezen om niet door te gaan nadat hij de bal verliest waarbij hij met de studs boven op de voet van een andere speler terecht komt. Allez, zijn bedenkingen die je kunt maken bij de acties van een speler in plaats van de scheidsrechter te overladen met de zonden van Israel.

Je kan ook tegen een ploeg supporteren heVan Driessche had beter Paintsil daar geel geven inderdaad, dat klopt.
Nu ook weer Delaney die ontsnapt aan een rode kaart, raakt de scheidsrechter aan.![]()
Nog niet opgepikt preciesEn kan Eleven een microvrijezone rond Riemer maken. Dat gekrijs gaat bijna door merg en been
Doe eens rustig
Ja ik wil consequentie over de wedstrijden heen (want dan weten voetballers tenminste wat mag en dat niet. En ja ik vind dat de scheids de wedstrijd in de problemen brengt bij die eerste fase. Bonsu Baah is niet degene die wild reageert bij de eerste fase, dat is Paintsil. Gele kaart voor 5 seconden die bal bijhouden na 10 minuten wedstrijd vind ik onnozel ja. Painstil had daar geel moeten krijgen en niet Baah. Dat is typisch wat scheidsrechters doen, ik weet helemaal niet wat er precies gebeurd heeft dus ik geef er gewoon 2 geel.
Er mogen andere meningen zijn hoor, je moet me niet ineens onnozel gaan noemen.
Ik noem je niet onnozel, er staat letterlijk gewoon een uitspraak van je die ik onnozel noem. Leer differentieren tussen een statement beoordelen en een persoon bruskeren.
Als je consequentie over de wedstrijden heen wil, dient er ergens begonnen te worden.
Ik ben toch benieuwd hoe lang Genk het allemaal gaat kunnen belopen na die match van donderdag... Ik denk dat Genk toch achteruit gaat kruipen en dat het voor Anderlecht uit een stilstaande fase zal moeten komen.Hoe we nu spelen gaan we toch geen punten pakken hoor, ook al staan we met een man meer.
Waarom ook opeens die ploeg omgooien?Gaan nog veel kaarten volgen. Dat eindigt hier niet met 10 tegen 11
Spelen zelf ook met 8 preciesTrekt op niks .Kapot gefloten , elke fout word een kaart
Debast komt veel te laat op Munoz, die ook theatraal neer gaat. Ook de tweede centrale verdediger van Anderlecht heeft nu een gele kaart achter zijn naam staan.

ok, want alleen Debast doe zoiets hahahaDebast die flagrant naast de bal trapt en dan nog durft te wijzen naar de bal
Kapot geflotenDoe normaal.