Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe eens rustig :laugh:
Ja ik wil consequentie over de wedstrijden heen (want dan weten voetballers tenminste wat mag en dat niet. En ja ik vind dat de scheids de wedstrijd in de problemen brengt bij die eerste fase. Bonsu Baah is niet degene die wild reageert bij de eerste fase, dat is Paintsil. Gele kaart voor 5 seconden die bal bijhouden na 10 minuten wedstrijd vind ik onnozel ja. Painstil had daar geel moeten krijgen en niet Baah. Dat is typisch wat scheidsrechters doen, ik weet helemaal niet wat er precies gebeurd heeft dus ik geef er gewoon 2 geel.

Er mogen andere meningen zijn hoor, je moet niet meteen gaan doen alsof ik zaag of dat mijn mening onnozel is.

't Is Bonsu die onnozel de bal bijhoudt en niet wil afgeven opdat het spel hervat kan worden. Dat heet spelbederf en kan bestraft worden met geel. Wat in deze terecht zo beoordeeld werd...

Je kan gaan discussieren waarom het in de ene match bestraft wordt en in de andere niet, maar dat neigt een beetje teveel naar calimero gedrag en "akkikdadoengistrood". Het is terecht, niks over te klagen.

't Is Bonsu die onnozel de bal bijhoudt en niet wil afgeven opdat het spel hervat kan worden. Dat heet spelbederf en kan bestraft worden met geel. Wat in deze terecht zo beoordeeld werd...

Je kan gaan discussieren waarom het in de ene match bestraft wordt en in de andere niet, maar dat neigt een beetje teveel naar calimero gedrag en "akkikdadoengistrood". Het is terecht, niks over te klagen.

Goed om te weten dat jij hier de enige bent die de waarheid in pacht heeft.

Eerst doet hij teken "bal bal" en als de bal 3 stations verder is fluit hij opeens toch overtreding.

Precies toch al wat een moeilijke avond

Goed om te weten dat jij hier de enige bent die de waarheid in pacht heeft.

Iedereen die akkoord met me gaat, heeft ook de waarheid in pacht :thumb:

Neen, vreemde opmerking, scheidsrechter volgt letterlijk de regels op en jij pleit voor meer willekeur, subjectiviteit en inconsequentie. Als jij vindt dat dat zorgt voor betere matchen, frons ik daar de wenkbrauwen bij ja. Dat gezeur op de scheidsrechters is in zo vele gevallen gewoon onterecht en komt vanuit een supportersoogpunt, zonder veel kennis van respect voor de regels.

Edit: Statement aangepast.

Laatst bewerkt:
Genk zit er door nu denk ik, de weinige beweging van Anderlecht volgen ze niet meer… Als Anderlecht nu even hen naar de keel grijpt…

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14