Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk straf dat Brugge hier voor het derde jaar op rij ni snapt hoe belangrijk deze match voor Gent is.
Brown is hier 2 weken en die snapt al wat de Slag om Vlaanderen betekent, maar Brugge komt hier elk jaar collectief een dutje doen.

Na de rode kaart (terecht of ni, in mijn vak leek het de bal, geen replay te zien), hadden ze overmacht, maar dan was het al te laat

Eigenlijk straf dat Brugge hier voor het derde jaar op rij ni snapt hoe belangrijk deze match voor Gent is.
Brown is hier 2 weken en die snapt al wat de Slag om Vlaanderen betekent, maar Brugge komt hier elk jaar collectief een dutje doen.

Na de rode kaart (terecht of ni, in mijn vak leek het de bal, geen replay te zien), hadden ze overmacht, maar dan was het al te laat
Was over de bal boven de enkel dus terecht geel/rood.

Collectief een dutje doen is ook wel overdreven. Gent was in het eerste kwart veel scherper maar voor de rest hebben we toch veel gegeven

Bij ons (spelers) leeft dat veel minder denk ik.

Was over de bal boven de enkel dus terecht geel/rood.

Collectief een dutje doen is ook wel overdreven. Gent was in het eerste kwart veel scherper maar voor de rest hebben we toch veel gegeven
t was beter als de voorbije 2 jaar, da's waar, maar toch...
dat eerste half uur heb ik enkel maar naar rechts moeten kijken, eerste 10 minuten 2de helft was't ook ni het Brugge dat gelijk met ons stond na 4 speeldagen.
Bij ons (spelers) leeft dat veel minder denk ik.
dat kan. maar leeft dat bij een Koreaan of een Japanner? en toch krijgen ze dat er bij ons wel in.
en als ge kampioen wilt worden, dan maakt dat toch niet uit of dat bij u leeft? gewoon beseffen: "bij de tegenstander leeft dat wel enorm, dus ge moet er staan om minstens een punt te pakken".

Laatst bewerkt:
't is een afvalrace bij ons achterin, moet toch echt nog iemand bijkomen. Vines en De Laet nu ook geblesseerd. Enkel Coulibaly, Bataille en Zeno nog als verdedigers :laugh:

't is een afvalrace bij ons achterin, moet toch echt nog iemand bijkomen. Vines en De Laet nu ook geblesseerd. Enkel Coulibaly, Bataille en Zeno nog als verdedigers :laugh:
Hopelijk Corbanie snel terug (zou al terug aan het trainen zijn met de bal). De hoop dat Engels ooit nog terugkomt heb ik al eventjes opgegeven.

Wat was dat nu weer over die low-cost penalty's?

Het contrast met de CL refs is echt wel groot deze match, zowel in ons voor- als nadeel.

Het contrast met de CL refs is echt wel groot deze match, zowel in ons voor- als nadeel.

Tjah, jupkesreferees eh. Antwerp had dit moeten winnen.
Al gun ik het Union ook altijd wel, zelfs al is het tegen ons.

Hadden het zelf moeten afmaken met die vele counters, helaas. Ergste is wel dat Vines en De Laet in de lappenmand liggen. Ziet er niet goed uit voor de komende weken.

Moete daar voor 2x geel geven ....
Ja. Anders wordt er straks weer gezeurd dat de scheids de partij niet in de hand heeft en de boel ontspoort. Nu zet hij direct de toon dat dergelijke akkefietjes niet kunnen. Natuurlijk is het aan hem om consequent te blijven.

En die reactie van Vertonghen was sowieso wel echt geel waard hoor. Van iemand van 36 verwacht ik zo'n dingen toch niet.

Terechte geel voor Vertonghen, die frustratie na 5 minuten is nergens voor nodig toch.
Moest dat nu tegen Paintsil zijn, zou ik het nog snappen als een soort van strategie.

Had het nochtans *bijna* goed gedaan want hij twijfelde erg lang om te fluiten. Als je twijfelt, fluit gewoon niet en de VAR zal u wel corrigeren indien het echt fout was.

Die zgn. low-cost penalties worden toch maar zelden teruggedraaid. Op die ene keer na dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14