Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
maar ook 2 jaar op rij 5 goals om de oren in 't Kuipje.
Die 6-0 in Westerlo luide toen mee het ontslag in van Arie Haan. Dat seizoen nam Dockx met Vercauteren over. Na die nederlaag stonden ze allerlaatste. De week ervoor had Brugge in Anderlecht komen winnen met 2-3. Nadien lukte het Brugge 20 jaar niet meer om in Anderlecht te winnen.

Trouwens, die Van den Keybus van Westerlo mocht van mij gerust geel krijgen voor die fase die vooraf gaat aan de 1-0. Hij wordt geraakt, gaat neer en begint te rollen over de grond alsof z'n benen afgekapt zijn, ziet dat de fase doorgaat en springt wonder bij wonder direct terug recht.
Akkoord, voor mij is dat hetzelfde als een schwalbe, want is ook gewoon pure "simulatie" om alles erger te doen lijken terwijl er (quasi) niets aan de hand is :puke:

Akkoord, voor mij is dat hetzelfde als een schwalbe, want is ook gewoon pure "simulatie" om alles erger te doen lijken terwijl er (quasi) niets aan de hand is :puke:
Ik ben van mening dat de VAR dergelijke zaken ook eens mag gaan bekijken om dan achteraf te gaan zeggen tegen de scheidsrechter om die speler in kwestie alsnog geel te geven. Hoog tijd dat dergelijke shit uit het voetbal vliegt.

Ik ben van mening dat de VAR dergelijke zaken ook eens mag gaan bekijken om dan achteraf te gaan zeggen tegen de scheidsrechter om die speler in kwestie alsnog geel te geven. Hoog tijd dat dergelijke shit uit het voetbal vliegt.
En dat ostentatief balletje bijhouden of weggooien/trappen dringend ook, en simpel op te lossen, paar weken consequent geel trekken en das gedaan.

Volledig eens. Theatraal gedrag wordt niet bestraft, iemand half doormidden trappen zeker niet, maar o wee als je na het scoren van de winner je truitje over uw hoofd trekt.

"Technisch gezien maakt Koffi een overtreding met zijn roekeloze tackle, maar voor ons is het in geen geval een rode kaart. Dat vereist specifieke criteria, zoals een fysieke impact of het in gevaar brengen van de integriteit van de tegenstander"

Wat snuiven die mannen daar?
Die uitleg over Diawarra is toch ook zever

"Technisch gezien maakt Koffi een overtreding met zijn roekeloze tackle, maar voor ons is het in geen geval een rode kaart. Dat vereist specifieke criteria, zoals een fysieke impact of het in gevaar brengen van de integriteit van de tegenstander"

Wat snuiven die mannen daar?
Die uitleg over Diawarra is toch ook zever
Indien Dolberg die tackle niet ontweek had zijn been letterlijk verbrijzeld geweest. Als dit niet in het gevaar brengen is van de integriteit...Wat een Interpretatie van mijn kloten is da, bende beunhazen zijn het

Laatst bewerkt:
Zo te horen moeten er dus eerst benen gebroken worden vooraleer men zo'n vliegende tackles gaat bestraffen.

Hallucinant.
Ik dacht toch echt dat “de intentie” bestraft werd en niet de uitkomst. Deze uitleg van het “referee department” is volledig van ‘t padje.

Niet echt een geschikte topic hiervoor, maar Sporting Hasselt is blijkbaar overgenomen door Rik Verheye en Sam Kerkhofs: https://www.standaard.be/cnt/dmf20230828_96346076. Allicht met doel om een Welcome to Wrexham-kopie te maken.
Ik heb er een dubbel gevoel bij eerlijk gezegd.
Top dat er wordt geïnvesteerd in een kleine lokale club (ja zelfs oude glorie) waar je een mooi potentieel hebt om iets uit te bouwen, maar anderzijds, voel je ook aan dat het maar een 'vehikel' is om een sportief-commercieel succes op te bouwen en dat men eender welke club had kunnen kiezen. Met dat laatste bedoel ik dat er geen enkele lokale binding is (beetje zoals McElhenny en Reynolds), om de vergelijking met Sam Baro en AA Gent te maken.
Niettemin, wil ik het positieve laten prevaleren en niet voorkomen als de azijnpisser.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14