Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was dat die streep buitenkant rechts in de kruising? Die hebben ze nog veel gebruikt in de begin generiek van Stadion of Goal. Ik heb toen Crasson verfoeidJa klopt. In dat jaar 0-1 na die wereldgoal van Crasson. Dat was een paar matchen voor het einde. Dat bepaalde toen de titel.

Die 6-0 in Westerlo luide toen mee het ontslag in van Arie Haan. Dat seizoen nam Dockx met Vercauteren over. Na die nederlaag stonden ze allerlaatste. De week ervoor had Brugge in Anderlecht komen winnen met 2-3. Nadien lukte het Brugge 20 jaar niet meer om in Anderlecht te winnen.maar ook 2 jaar op rij 5 goals om de oren in 't Kuipje.
Ja dat was die goalWas dat die streep buitenkant rechts in de kruising? Die hebben ze nog veel gebruikt in de begin generiek van Stadion of Goal. Ik heb toen Crasson verfoeid![]()
Een jaar nadien scoorde die ook op brugge de befaamde schop matchWas dat die streep buitenkant rechts in de kruising? Die hebben ze nog veel gebruikt in de begin generiek van Stadion of Goal. Ik heb toen Crasson verfoeid![]()
Akkoord, voor mij is dat hetzelfde als een schwalbe, want is ook gewoon pure "simulatie" om alles erger te doen lijken terwijl er (quasi) niets aan de hand isTrouwens, die Van den Keybus van Westerlo mocht van mij gerust geel krijgen voor die fase die vooraf gaat aan de 1-0. Hij wordt geraakt, gaat neer en begint te rollen over de grond alsof z'n benen afgekapt zijn, ziet dat de fase doorgaat en springt wonder bij wonder direct terug recht.

Ik ben van mening dat de VAR dergelijke zaken ook eens mag gaan bekijken om dan achteraf te gaan zeggen tegen de scheidsrechter om die speler in kwestie alsnog geel te geven. Hoog tijd dat dergelijke shit uit het voetbal vliegt.Akkoord, voor mij is dat hetzelfde als een schwalbe, want is ook gewoon pure "simulatie" om alles erger te doen lijken terwijl er (quasi) niets aan de hand is![]()
En dat ostentatief balletje bijhouden of weggooien/trappen dringend ook, en simpel op te lossen, paar weken consequent geel trekken en das gedaan.Ik ben van mening dat de VAR dergelijke zaken ook eens mag gaan bekijken om dan achteraf te gaan zeggen tegen de scheidsrechter om die speler in kwestie alsnog geel te geven. Hoog tijd dat dergelijke shit uit het voetbal vliegt.
ja das juist. Die match is er wel veel veranderd. De Bleeckere wist het toen niet meerEen jaar nadien scoorde die ook op brugge de befaamde schop match
Indien Dolberg die tackle niet ontweek had zijn been letterlijk verbrijzeld geweest. Als dit niet in het gevaar brengen is van de integriteit...Wat een Interpretatie van mijn kloten is da, bende beunhazen zijn het"Technisch gezien maakt Koffi een overtreding met zijn roekeloze tackle, maar voor ons is het in geen geval een rode kaart. Dat vereist specifieke criteria, zoals een fysieke impact of het in gevaar brengen van de integriteit van de tegenstander"
Wat snuiven die mannen daar?
Die uitleg over Diawarra is toch ook zever
Ik dacht toch echt dat “de intentie” bestraft werd en niet de uitkomst. Deze uitleg van het “referee department” is volledig van ‘t padje.Zo te horen moeten er dus eerst benen gebroken worden vooraleer men zo'n vliegende tackles gaat bestraffen.
Hallucinant.
Ik heb er een dubbel gevoel bij eerlijk gezegd.Niet echt een geschikte topic hiervoor, maar Sporting Hasselt is blijkbaar overgenomen door Rik Verheye en Sam Kerkhofs: https://www.standaard.be/cnt/dmf20230828_96346076. Allicht met doel om een Welcome to Wrexham-kopie te maken.
Hier kan ik weinig tegen in brengen, snap die uitleg ook niet...Volledig van 't padje daar. En dan durven sommigen hier zeggen dat er teveel op de refs gezaagd wordt. Dieptriest is het gewoon.