Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik wel niet snap is dat de officiële FB pagina dingen post als : 12/12... gaan we dan bewust die eerste speeldag vergeten? Bizar

ik zie nu pas de fase met Koffi. Die kan net als Tim Wiese met WWE beginnen maar dat kan je toch geen voetbal meer noemen. Als Dolberg en Rits niet springen zijn hun benen af.

Mja, kan je daar volgens het reglement rood voor geven? Uiteindelijk raakt hij wel de bal en 't is 'maar' met één been? Twee benen vooruit rood volledig akkoord, maar in dit geval heb ik mijn twijfels.

Niet dat ik het geen potentiële rode kaart vind hé jongens, vooraleer de unsures rond m'n oren vliegen, want zo ingaan kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

Wat ik wel niet snap is dat de officiële FB pagina dingen post als : 12/12... gaan we dan bewust die eerste speeldag vergeten? Bizar
Het is ook gewoon de eerste ploeg die dit seizoen 12/12 haalt.
Brugge kan volgende week nog, maar als ze niet winnen van Gent, is het toch nog een goeie maand voor iemand dat nog kan na doen

Laatst bewerkt:
Anderlecht zou zomaar eens de verrassing van dit seizoen kunnen worden. Zullen met de week wel beter worden denkik. En niet vergeten, ze spelen geen Europees dus zal ook ongetwijfeld een voordeel zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14