Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral voor PO1 plaats neemt ge vandaag 9 punten voorsprong op Charleroi. Meestal hangen die ook rond die laatste plaatst voor PO1Lang geleden maar kga het toch zeggen
TOP OF DA LEAGUE !!!
Jullie hebben geen geld meer om dat af te kopen na al die transfersDe drie punten maar weeral met de nodige moeite en bibber.
Tijd voor een nieuwe corona uitbraak om het huidige klassement te laten vastleggen?![]()

Met de verkoop van Doku en mogelijk Murillo hebben we er een kleine 10 miljoen bij.Jullie hebben geen geld meer om dat af te kopen na al die transfers![]()
En meer dan 10 miljoen ookMet de verkoop van Doku en mogelijk Murillo hebben we er een kleine 10 miljoen bij.

Klopt toch ook gewoon?Wat ik wel niet snap is dat de officiële FB pagina dingen post als : 12/12... gaan we dan bewust die eerste speeldag vergeten? Bizar
Voordeel van geen Europees te spelenLang geleden maar kga het toch zeggen
TOP OF DA LEAGUE !!!

Dat denk ik toch ookKlopt toch ook gewoon?
Anders kan je nooit nog 9/9 of 12/12 zeggen van zodra je eens punten laat liggen?
Het is ook gewoon de eerste ploeg die dit seizoen 12/12 haalt.Wat ik wel niet snap is dat de officiële FB pagina dingen post als : 12/12... gaan we dan bewust die eerste speeldag vergeten? Bizar