Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar kan je tegenwoordig samenvattingen of goals bekijken na de match?
Ik kijk altijd op de RTBF, op aanraden van anderen, maar wel tevreden over de samenvatting die naar mijn gevoel beter zijn dan de vlaamse variant, zéker deze die op Eleven site/youtube verschijnen.

Eigenlijk zijn het opgekapte stukken (van enkel de wedstrijden) van hun Studio Foot (tegenhanger van Sports Late Night).
Die van gisteren staat er wel nog niet op precies. Maar das wel meer zo met de vrijdagmatchen omdat er dan geen Studio Foot is, net zoals er geen SLN is op vrijdagavond(?).

Nice, mooie overwinning vandaag. Biron+1

En even terzijde, ik wil hier geen gok thread van maken, maar mijne collega heeft zijn 40 euro zien x 2,3 gaan...

Was rwd dan zo de underdog in deze match? Vind ik maar gevaarlijke odds. Mechelen zoekt nog achter zijn eerste win terwijl rdwm al 1e op zak heeft, en met Biron in de rangen... Mercier out wel, ik heb wel niet gevolgd, wat is zijn toestand, meerdere matchen?

Zelfde commentaar als tegen Anderlecht... Zijn wij zo goed of is OHL zo slecht? Ik vind ons niveau nog altijd moeilijk in te schatten 😅 toch nog zeker ne spits erbij hoor. En ne verdedigende middenvelder. Maar ons team doet het mooi totnutoe 🤩❤️

Zelfde commentaar als tegen Anderlecht... Zijn wij zo goed of is OHL zo slecht? Ik vind ons niveau nog altijd moeilijk in te schatten 😅 toch nog zeker ne spits erbij hoor. En ne verdedigende middenvelder. Maar ons team doet het mooi totnutoe 🤩❤️

Wel veel penaltiekes gekregen! Allemaal terecht?

5 matchen vandaag. Mijne prono:
STVV 2 RSCA 1
Cercle 3 Genk 1
De Waalse klassieker 0-0 en stopgezet na 40 minuten
Eupen - Club 0-3
Westerlo 1 Gent 4 hattrick Orban

Patris komt toch ook veel te kort voor rsca.
Stroeyckens zou er ook baat bij hebben om eens een jaar uitgeleend te worden aan bv. Een stvv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14