sharpshot
Well-known member
Sabotage zit in Cercle hun DNASchandalig dat Cercle en RWDM de boodschap van elke match 1-0/0-1 niet begrepen hebben deze speeldag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sabotage zit in Cercle hun DNASchandalig dat Cercle en RWDM de boodschap van elke match 1-0/0-1 niet begrepen hebben deze speeldag.
Gaan hem serieus missen.ja lap
![]()
AA Gent moet het binnenkort een maand zonder Hong doen
Goed nieuws voor Hyun-seok Hong (24), minder voor AA Gent. De Buffalo’s dreigen hun Zuid-Koreaanse middenvelder tot zes wedstrijden te moeten missen wegens de Aziatische Spelen.www.nieuwsblad.be
Ik kijk altijd op de RTBF, op aanraden van anderen, maar wel tevreden over de samenvatting die naar mijn gevoel beter zijn dan de vlaamse variant, zéker deze die op Eleven site/youtube verschijnen.Waar kan je tegenwoordig samenvattingen of goals bekijken na de match?
Vrijdag is er al geen sportlate niet meer klote voor wie op vrijdag speelt, voord de rest weet ik het niet echt.Waar kan je tegenwoordig samenvattingen of goals bekijken na de match?
Samen met de KakkersOcharme @quo_vadis, dat wordt een lang seizoen vechten tegen degradatie.

En daar spelen wij, met veel moeite, 1-1 tegenSamen met de Kakkers![]()

Zelfde commentaar als tegen Anderlecht... Zijn wij zo goed of is OHL zo slecht? Ik vind ons niveau nog altijd moeilijk in te schattentoch nog zeker ne spits erbij hoor. En ne verdedigende middenvelder. Maar ons team doet het mooi totnutoe
![]()
Vanuit mijn opzicht wel ja. Die eerste geen twijfel mogelijk. De andere var nodig. Maar waren wel een heel pak beter amaiWel veel penaltiekes gekregen! Allemaal terecht?
Geen enkele juist denk5 matchen vandaag. Mijne prono:
STVV 2 RSCA 1
Cercle 3 Genk 1
De Waalse klassieker 0-0 en stopgezet na 40 minuten
Eupen - Club 0-3
Westerlo 1 Gent 4 hattrick Orban
allez tis goed, we gaan akkoord5 matchen vandaag. Mijne prono:
STVV 2 RSCA 1
Cercle 3 Genk 1
De Waalse klassieker 0-0 en stopgezet na 40 minuten
Eupen - Club 0-3
Westerlo 1 Gent 4 hattrick Orban