Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Club start met Kyriani Sabbe op links om de geschorste De Cuyper/geblesseerde Meijer te vervangen. Nusa en Vetlesen blijven staan. Allemaal de juiste keuzes denk ik. Benieuwd wat Sabbe kan als inverted wing back.

Club start met Kyriani Sabbe op links om de geschorste De Cuyper/geblesseerde Meijer te vervangen. Nusa en Vetlesen blijven staan. Allemaal de juiste keuzes denk ik. Benieuwd wat Sabbe kan als inverted wing back.
Staat wel tegen zijn voet, dus eerder een noodoplossing, dus ik weet niet als we daar zo veel van mogen verwachten.

Edit: aja staat gewoon op rechts en TJ op links, nvm :p
Edit2: toch niet :laugh:

Laatst bewerkt:
Ik snap die zever nooit van "deze bal moet altijd tussen de palen". Ja, is recht op de keeper dan beter of zo? :unsure: Spelers mikken soms helemaal naar de hoek hé, dan kan die al eens naast gaan.

Thiago doet vaak goeie dingen, ik vind dat men die al zwaar aanpakt, soit. Het loopt weer vrij goed, hopelijk eens een volledige wedstrijd van dat.

Die jongen komt uit een zwakke competitie en is nog jong.

Geef die wat tijd. Hij staat er vaak wel tenminste. Lukaku kan ook geen bal controleren maar is ook gewoon een topspits.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14