Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als we Lang nog hadden gehad dan had die deze match wel open gebroken in de vorm dat dit zat. Ach ja.

Nusa is nog iets te voorspelbaar maar die komt er wel. Maar Vetlesen moet altijd in de basis staan, en Jutgla hadden we vandaag ook kunnen gebruiken, wanneer zou die terug zijn?

Het grootste voordeel is inderdaad dat we de meeste pijnpunten wel kunnen oplossen met spelers die we op de bank hebben zitten of die momenteel nog (half) geblesseerd zijn. Meijer ipv De Cuyper, Vetlesen ipv Rits, en spitsen hebben we ook genoeg. We hebben gewoon dringend een deftig voetballende en liefst nog eens vrij snelle centrale verdediger nodig. Zoals Mechele er daar door diejen Duitse spits van KVM los afgelopen wordt...en dat zag er nu precies ook geen sneltrein uit. En een rechtsachter zou waarschijnlijk ook geen kwaad kunnen.

yep, absoluut, maar om nu te zeggen dat we in paniek moeten slaan? is typisch zo’n match die je 5x nadien opnieuw speelt en gewoon wint.

Laat ze aub eens wat geld uitgeven aan een ervaren CV
Dat is zoals wij nog 5 keer tegen Union spelen en nog 5 keer verliezen :scream:

Voor diegene die nog twijfelen wat ze gaan doen om de matchen te kijken...

Ik heb TV vlaanderen app basic genomen aan 14,95 per maand met 1 maand gratis.
Zitten 6 eleven zenders bij dus ook NBA, zit ook canal+ bij (al is dat niet veel soeps), maar het belangrijkste: 2 stteams tegeljk mogelijk, ik deel dat met m'n maat en betaal dus maar 7,5 pm, nog minder dan via eleven dus.

Zitten 6 eleven zenders bij dus ook NBA, zit ook canal+ bij (al is dat niet veel soeps), maar het belangrijkste: 2 stteams tegeljk mogelijk, ik deel dat met m'n maat en betaal dus maar 7,5 pm, nog minder dan via eleven dus.
Jammer dat eurosport daar niet bij zit, anders zou ik da wel overwegen

Jammer dat eurosport daar niet bij zit, anders zou ik da wel overwegen
Daar heb ik telenet al voor. Wel waanzin dat play sports zo waanzinnig duur is en dat je bij TVV een compleet pakket hebt voor minder dan enkel het JPL pakket bij dazn. Tv Vlaanderen vervangt bij mij m'n Telenet niet, gewoon handig voor de voetbal. Heb de app op m'n gsm staan en op m'n smart tv, dus ideaal.

Eurosport player pass is trouwens 40 euro per jaar, dus zeker niet wereldschokkend duur. Zeker tof als je bvb graag tennis ziet.

wat ik wel niet zie op TV Vlaanderen is de mogelijkheid op de JPL matchen later opnieuw te bekijken. Hebben jullie dit ook? Is toch wel jammer, gezien ik vaak niet live kan kijken.

wat ik wel niet zie op TV Vlaanderen is de mogelijkheid op de JPL matchen later opnieuw te bekijken. Hebben jullie dit ook? Is toch wel jammer, gezien ik vaak niet live kan kijken.
Restart & Replay zou wel gratis inbegrepen moeten zijn en is beschikbaar op Eleven. Ik vind wel niet echt terug hoe dat marcheert.

Tja, Gent-Antwerp stond uitgesteld op de kalender

Dat is gewoon omdat ze die ploegen hun matchen 9 op 10 sowieso zouden moeten uitstellen en zo moeten ze maar 2 matchen uitstellen ipv 4.

Dit weekend toch ook weer een paar barometers. Eens kijken of Union de lijn doortrekt op Sclessin, toch ook geen cadeau.

Anderlecht mag tegen Antwerp eens checken hoe ver ze staan. Kan wel eens een saaie match worden met twee ploegen die nog zoeken. Die nieuwe aanwinsten van Anderlecht zullen ook nog niet echt op het veld staan met het mes tussen de tanden als ze zien op hun telefoon dat ze tegen Antwerp aan de bak moeten zo vroeg op het seizoen. Ik verwacht wel niet veel van Anderlecht momenteel, de coach heeft nog niet laten zien dat hij iets kan neerzetten tbh.

Gaat Club ook op Westerlo blijven stinken?

Genk gaat volgens mij wel anders voor de dag komen tegen Eupen, ik verwacht toch echt wel dat zij dit seizoen gaan bepalen. Als ze dat niet doen gaan de fans wel héél teleurgesteld zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14