Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Los van dat het heel licht was, maar dit doet er nu wel niet toe hé.

Het is niet omdat een speler niet meer aan de bal kan dat je zomaar op zijn enkels mag trappen. Zelfs als de bal 20m ver is is dat gewoon een fout.
Nee dat zeg ik niet.
Ik zeg dat hij al aan het vallen was, hij de bal niemeer kon spelen, en er dan nog een schep bovenop doet als het contact voelt.

Geeft geen vrijgeleide om iemand aan te trappen of nog een duw te geven.

Gaat De Cuyper er dan zo schandalig af? Stapt toch meteen naar de zijlijn? Mss wss hij gwn kwaad op zichzelf of de situatie.

Nu ja als je maar op iets kan reclameren zeker.
Dat wegwerp gebaar naar de ref op het moment dat die rood trekt is toch totaal overbodig?

Die gasten staan echt met een air op dat veld van "gaat GIJ MIJ hiervoor erafsturen"
Terwijl ge goed genoeg als speler weet dat het fout is en terecht geel.
Mond houden en naar binnen.
Als we van supporters of kinderen in jeugdmatchen respect naar de ref verwachten, moet je als speler in zo'n situatie nie zagen, was zelfs geen discussie over

Nee dat zeg ik niet.
Ik zeg dat hij al aan het vallen was, hij de bal niemeer kon spelen, en er dan nog een schep bovenop doet als het contact voelt.

Geeft geen vrijgeleide om iemand aan te trappen of nog een duw te geven.

Dat wegwerp gebaar naar de ref op het moment dat die rood trekt is toch totaal overbodig?

Die gasten staan echt met een air op dat veld van "gaat GIJ MIJ hiervoor erafsturen"
Als we van supporters of kinderen in jeugdmatchen respect naar de ref verwachten, moet je als speler in zo'n situatie nie zagen, was zelfs geen discussie over
Alsof niet elke voetbalspeler denkt dat een fout die tegen hem gefloten wordt of kaart die voor hem getrokken wordt onterecht is...

Begin anders al maar eens eerst bij uzelf en klaag dit seizoen maar eens wat minder over de scheidsrechters.

Hey Anderlecht supporters, wij komen jullie weer vervoegen in een geweldig seizoen in het sukkelstraatje.
Ooit vijanden, nu al jaren broederlijk naast mekaar in volle miserie 😍

Moet wel beamen dat Anderlecht en Standard van de teams met PO1 ambities toch veruit de zwakste matchen speelden.

Moet wel beamen dat Anderlecht en Standard van de teams met PO1 ambities toch veruit de zwakste matchen speelden.
Standard kan wel po 1 ambities hebben nu het met 6 is, maar toch een gewone middenmotor.
Hoefkens haalt december niet.

En als je ziet wat Anderlecht al uitgegeven heeft zal de ambitie toch minimaal Europees voetbal zijn.

Begin anders al maar eens eerst bij uzelf en klaag dit seizoen maar eens wat minder over de scheidsrechters.
Als ze deftig fluiten zal ik zeker minder zagen 😊

Ik denk trouwens dat ik hier deze speeldag meer over ons spel en onze tactiek/spelers heb zitten zagen dan over de refs.

Niets gezien, maar weinig verschil met vorig jaar precies.

Weinig kansen, maar wel meer dan de tegenstander die toch 0-1 voorstond met een xG van 0,08. Puntenverlies in een “simpele” thuismatch.

Allemaal weinig belovend. Waarom start Vetlesen niet? Onbegrijpelijk.

Vanuit het stadion leek die counter voor de 2de gele kaart wel te ontstaan uit een block van de ref op Skoras(?). Frustratie kan daar ook wel deels uitkomen en over niveau van zijn vrije trap daar.

Meeeh, frusterend dat we weer niet verder komen dan wat steriele druk en een heel lichte penalty.
Goeie hoop na donderdag, gewoon amateur ploeg dus blijkbaar, als het menens wordt, tegen godbetert KVM dat eigenlijk een potentiële degradatie kandidaat is, lukt het amper nog.

Conclusie, zelfde als na de match tegen AZ, nog altijd in hetzelfde bedje ziek. Te weinig kansen creëren, en vervallen in hopeloos rondgetik.
Voetballers hebben we nodig, niet enkel "passeurs" van station naar station :sop:

Er is idd nog tijd, maar lijkt me beetje zelfde probleem als in po's? Spelen wel degelijke match maar echt grote kansen en doelpunten blijven uit. Moeten gewoon realistischer voetballen, ipv te mooi willen doen.
thiago zou ik toch geen basisplek meer geven, bal niet afgeven en veel verkeerd lopen, miss ondankbare rol ook dat hij krijgt? maar toch.
Ref liep idd wel paar keer in de weg leek me ^^

Ik vind dat er nogal grote conclusies na 1 speeldag wordt getrokken.
True, tegen speeldag 5 zullen de krachtverhoudingen ongeveer duidelijk zijn geworden. Club Brugge zit vermoedelijk wel in de problemen, want die hebben amper versterkingen binnen op posities waar het broodnodig is. Bij Anderlecht is het nog afwachten of de transfers goed uitdraaien bijvoorbeeld.

Aan de Clunsupporters , staat het kot nu ook al in brand zoals bij ons ?

Nee hoor! Wij komen wel aan veel kansen. Het is gewoon een kwestie van enkele centimeters bij die kansen van Onyedika, Vanaken en Rits. En zoals Deila terecht aangeeft tijdens de persconferentie: het is een kwestie van balans. Lekker met z'n allen aanvallen... balverlies... snelle omschakeling... en dan staan zijn ze in de verdediging plots outnumbered. Dat is al twee jaar het probleem bij Club. Tegenstanders weten perfect wat ze moeten doen, zich ingraven en dan keihard omschakelen. Het is tijd dat ze dat probleem eens aanpakken.

Maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat Club om echt terug voor de knikkers te spelen nog versterkingen nodig heeft.

Maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat Club om echt terug voor de knikkers te spelen nog versterkingen nodig heeft.
yep, absoluut, maar om nu te zeggen dat we in paniek moeten slaan? is typisch zo’n match die je 5x nadien opnieuw speelt en gewoon wint.

Laat ze aub eens wat geld uitgeven aan een ervaren CV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K