Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet dat reclameren etc standaard is bij elke fout tegen.
Maar is zo'n wegwerp gebaar echt nodig als ge gewoon 2x terecht geel krijgt? Ge weet als speler toch wat je gedaan hebt.

Waarom Deila De Cuyper er bij de rust al niet uit haalt... Mechelen ging sowieso counteren en dan is de kans op een 2de geel als verdediger sowieso al groter, en al zeker voor ne jonge gast...

Rechtstreeks rood kan de bond beslissingen dat uitsluiting voldoende is en geen schorsing of voorwaardelijk

2x geel is direct is speeldag

Stomme kaart, was op tijd en schopt op de speler ipv de bal :sop:

Premier League en La Liga hebben ook veel bizarre VAR momenten.

Wel irritant dat we na het betoog van gisteren weer de hele tijd zeverposts over de refs hebben.
Misschien een apart topic over de arbitrage?
Speeldag per speeldag kunnen alle VAR fases besproken worden.
Wel met de afspraak dat er hier dan 0,0 mag geklaagd worden over de arbitrage.
Ik “klaag” graag over de arbitrage, dan kan ik daar mijn gal wat spuwen.
Maar ook omdat ik juist wil dat de arbitrage en de VAR correcter handeld.
Kan alleen maar een win/win zijn voor het Belgisch voetbal :)

Stomme kaart, was op tijd en schopt op de speler ipv de bal :sop:

Premier League en La Liga hebben ook veel bizarre VAR momenten.

Wel irritant dat we na het betoog van gisteren weer de hele tijd zeverposts over de refs hebben.
Komaan gast, ni zeveren eh. Fouten van de scheidsrechter kan ik enigzins begrijpen omdat ze eenmaal moeten beslissen in een fractie van een seconde en daardoor overhaaste beslissingen nemen. Maar zowel gisteren als vandaag werden er door de VAR totaal denkbeeldige penalties gezien terwijl ze tijd hebben om de beelden keer op keer te bekijken. Dit is onvergeeflijk. Ik ben geen supporter van de 2 benadeelde clubs btw. In de andere competities gebeuren er idd ook fouten van de var maar zelden zo'n fouten gezien als gisteren en vandaag

Laatst bewerkt:
Ik zou mij als supporter meer zorgen maken moest een speler blij van het veld stappen bij een rode kaart. Nee?

Toen hij al aan het vallen was en de bal buiten zijn bereik was 😂😂

Los van dat het heel licht was, maar dit doet er nu wel niet toe hé.

Het is niet omdat een speler niet meer aan de bal kan dat je zomaar op zijn enkels mag trappen. Zelfs als de bal 20m ver is is dat gewoon een fout.

Komaan gast, ni zeveren eh. Fouten van de scheidsrechter kan ik enigzins begrijpen omdat ze eenmaal moeten beslissen in een fractie van een seconde en daardoor overhaaste beslissingen nemen. Maar zowel gisteren als vandaag waren er door de VAR totaal denkbeeldige penalties gezien terwijl ze tijd hebben om de beelden keer op keer te bekijken. Dit is onvergeeflijk. Ik ben geen supporter van de 2 benadeelde clubs btw. In de andere competities gebeuren er idd ook fouten van de var maar zelden zo'n fouten gezien als gisteren en vandaag
Dus je zegt niet zeveren maar daarna zeg je dat er in de andere competities ook fouten door de VAR gebeuren? Dus je gaat akkoord?

Los van dat het heel licht was, maar dit doet er nu wel niet toe hé.

Het is niet omdat een speler niet meer aan de bal kan dat je zomaar op zijn enkels mag trappen. Zelfs als de bal 20m ver is is dat gewoon een fout.
Vind die dooddoeners als "ja, maar de bal was niet meer in de buurt" altijd zo ergerlijk om te lezen.

Alsof je dan ineens een speler doormidden mag torpederen en dergelijke. :sarcastic:

Misschien een apart topic over de arbitrage?
Speeldag per speeldag kunnen alle VAR fases besproken worden.
Wel met de afspraak dat er hier dan 0,0 mag geklaagd worden over de arbitrage.
Ik “klaag” graag over de arbitrage, dan kan ik daar mijn gal wat spuwen.
Maar ook omdat ik juist wil dat de arbitrage en de VAR correcter handeld.
Kan alleen maar een win/win zijn voor het Belgisch voetbal :)

Fun fact, we hebben reeds een topic over de arbitrage: https://www.beyondgaming.be/threads/arbitrage.5417/

Allez, seizoen begint al goed, 2 punten weggesmeten tegen een KV dat wat antivoetbal kwam spelen. (Wat hun goed recht is).

Vetlesen moet altijd starten ipv Rits.
Meijer altijd ipv De Cuyper, is verdedigend gewoon beter momenteel.

Brugge wel genoeg kansen gehad om er 3 te scoren maar zeker na de rode kaart toch volledig ingestort. Rode kaart ok maar toch vreemd hoe KV Mechelen plots begon te domineren.

Club dankt het aan zichzelf, zelf niet gevaarlijk genoeg en de cadeaus van Mechelen niet afgemaakt.
De cadeau van de Var gelukkig wel :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K