Nog een cadeau'tje van onze vriend Amuzu c'est comme Mazzu.Maf toch eigenlijk, in welke wereld zou je dat eigenlijk niet aanvaarden? Kan enkel maar ongelooflijk snel lopen, dat is het gewoon.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog een cadeau'tje van onze vriend Amuzu c'est comme Mazzu.Maf toch eigenlijk, in welke wereld zou je dat eigenlijk niet aanvaarden? Kan enkel maar ongelooflijk snel lopen, dat is het gewoon.
Algemene beeldkwaliteit van DAZN is ook gewoon een stuk beter dan via de (oude) Eleven app.is DAZN sneller dan Eleven stream? Normaal krijg ik notificatie van sofa score en kan ik op mijn gemak de app opstarten en de actie voor de goal bezien, nu was de notificatie er op dezelfde moment
Als ge op een berg geld zit en hoopt dat Amuzu nog zo'n match speelt als in de PO 2jaar geleden tegen Antwerp.Maf toch eigenlijk, in welke wereld zou je dat eigenlijk niet aanvaarden? Kan enkel maar ongelooflijk snel lopen, dat is het gewoon.
Viel me ook opAlgemene beeldkwaliteit van DAZN is ook gewoon een stuk beter dan via de (oude) Eleven app.
Klopt. Maar is ook niet de complete nietsnut die sommigen er van willen maken. Die snelheid is en blijft een wapen, en zijn techniek is meer dan ok. Niet voor niets vaak onze gevaarlijkste speler vorig seizoen in de terugronde.Maf toch eigenlijk, in welke wereld zou je dat eigenlijk niet aanvaarden? Kan enkel maar ongelooflijk snel lopen, dat is het gewoon.

Tegen ploegen met ruimte is het een wapen.Klopt. Maar is ook niet de complete nietsnut die sommigen er van willen maken. Die snelheid is en blijft een wapen, en zijn techniek is meer dan ok. Niet voor niets vaak onze gevaarlijkste speler vorig seizoen in de terugronde.
Vandaag is gewoon iedereen rampzalig.

Kana kan op de 6 hè.Hopelijk kunnen we Sergi Canos alsnog overtuigen, maar die blijkt ook een tweede aanbod geweigerd te hebben.
Voorts zint ook Diawara op een vertrek dus met wat geluk zijn we weer van een grootverdiener af en krijgen we een fatsoenlijke 6 in de plaats.
Dat is het net, ze hebben geen lange vakantie gehad.Altijd moeilijker u terug op te laden na een lange vakantie
Riemer: "Al kan ik jullie garanderen dat we klaar zijn voor de competitiestart."Ge vraagt u toch echt af wat die mannen 7 weken aan een stuk hebben gedaan![]()

dan weet je dat het moeilijk wordtEerste wissel Sardella![]()