Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
is DAZN sneller dan Eleven stream? Normaal krijg ik notificatie van sofa score en kan ik op mijn gemak de app opstarten en de actie voor de goal bezien, nu was de notificatie er op dezelfde moment
Algemene beeldkwaliteit van DAZN is ook gewoon een stuk beter dan via de (oude) Eleven app.

Maf toch eigenlijk, in welke wereld zou je dat eigenlijk niet aanvaarden? Kan enkel maar ongelooflijk snel lopen, dat is het gewoon.
Klopt. Maar is ook niet de complete nietsnut die sommigen er van willen maken. Die snelheid is en blijft een wapen, en zijn techniek is meer dan ok. Niet voor niets vaak onze gevaarlijkste speler vorig seizoen in de terugronde.

Vandaag is gewoon iedereen rampzalig.

Anderlecht wint ook amper duels, niet bepaald geruststellend.
Union gaat gewoon door op het elan van de laatste 2 seizoenen.

Allemaal nog vroeg uiteraard, maar toch een eerste vaststelling.

Ollie is bij de goal aan het kakken op N'diaye
Hij vergeet dat het niemeer zijn concurrent is en hij zijn plaats niet in de media moet verdienen?

Klopt. Maar is ook niet de complete nietsnut die sommigen er van willen maken. Die snelheid is en blijft een wapen, en zijn techniek is meer dan ok. Niet voor niets vaak onze gevaarlijkste speler vorig seizoen in de terugronde.

Vandaag is gewoon iedereen rampzalig.
Tegen ploegen met ruimte is het een wapen.
Met een man kort erop kan het ook een wapen zijn als ge intelligent speelt en loopt, we zien er niks van.

Techniek en een actie cva nog, maar geen voorzet en geen doelgerichtheid.
Nie dat zijn overbuur beter is

Hopelijk kunnen we Sergi Canos alsnog overtuigen, maar die blijkt ook een tweede aanbod geweigerd te hebben.

Voorts zint ook Diawara op een vertrek dus met wat geluk zijn we weer van een grootverdiener af en krijgen we een fatsoenlijke 6 in de plaats.

Die voorzetten vind ik nog meevallen. Geeft vaak gewoon een deftige voorzet, die dan wordt verpest door 1 van zijn ploeggenoten.
Onze aanwinsten toch verontrustender. Keeper die blijkbaar heel veel moeite heeft met hoge ballen. En een rechtsachter die toch ook wat meer moeite heeft met een deftige verdediging itt tegen die van Jong Ajax.

Ons middenveld werkt ook niet. Hopelijk straks Kana en Leoni.

Hopelijk kunnen we Sergi Canos alsnog overtuigen, maar die blijkt ook een tweede aanbod geweigerd te hebben.

Voorts zint ook Diawara op een vertrek dus met wat geluk zijn we weer van een grootverdiener af en krijgen we een fatsoenlijke 6 in de plaats.
Kana kan op de 6 hè.
Zolang Ashimeru erlangs staat moogt ge er zetten wie ge wilt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven