Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn nog zekerheden in het leven: het spel van Anderlecht trekt op niets en Burgess pakt een gele kaart.
"Fysiek nog nooit zo hard gewerkt"
"Gaan voor pressing voetbal met veel voorwaartse druk"

Compleet weggedrukt worden en lange ballen spelen.
Precies toch moeilijk om klaar te zijn voor de 1e speeldag..

Ashimeru trekt zijn niveau ook weer lekker door van vorig jaar

"Patris toont meer drive dan Murillio" "jonge beloftevolle Belg mag zijn kans krijgen" aldus Peter

2x op 10 minuten kinderlijk in de rug gepakt :thumb:
Die gast staat ook meer rechtsvoor als rechtsachter. Ik begrijp het niet zo goed.

Ik had gedacht dat Arnstad volop zijn kans zou grijpen na de blessure van Yari maar dat valt me toch ook serieus tegen.

Heel ons middenveld met ook Diawara en Ashimeru is eigenlijk gewoon huilen met de pet op.

Ik had gedacht dat Arnstad volop zijn kans zou grijpen na de blessure van Yari maar dat valt me toch ook serieus tegen.
Dat is een 8, maar zeker geen 10

Ashimeru, Diawara, Arnstadt.ik denk dat er meer voetballend vermogen in het middenveld van Seraing zat vorig jaar.

Speelde Leoni geen goeie voorbereiding?

Die gast staat ook meer rechtsvoor als rechtsachter. Ik begrijp het niet zo goed.
Behalve als er ook echt ruimte ligt, dan is hm spoorloos en kruipt Dreyer ook nog naar binnen

is DAZN sneller dan Eleven stream? Normaal krijg ik notificatie van sofa score en kan ik op mijn gemak de app opstarten en de actie voor de goal bezien, nu was de notificatie er op dezelfde moment

is DAZN sneller dan Eleven stream? Normaal krijg ik notificatie van sofa score en kan ik op mijn gemak de app opstarten en de actie voor de goal bezien, nu was de notificatie er op dezelfde moment
Hier was het ook op exacte ogenblik dat ik melding kreeg van FotMob

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K