Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Fysiek nog nooit zo hard gewerkt"Er zijn nog zekerheden in het leven: het spel van Anderlecht trekt op niets en Burgess pakt een gele kaart.
Die gast staat ook meer rechtsvoor als rechtsachter. Ik begrijp het niet zo goed."Patris toont meer drive dan Murillio" "jonge beloftevolle Belg mag zijn kans krijgen" aldus Peter
2x op 10 minuten kinderlijk in de rug gepakt![]()
Dat is een 8, maar zeker geen 10Ik had gedacht dat Arnstad volop zijn kans zou grijpen na de blessure van Yari maar dat valt me toch ook serieus tegen.
Behalve als er ook echt ruimte ligt, dan is hm spoorloos en kruipt Dreyer ook nog naar binnenDie gast staat ook meer rechtsvoor als rechtsachter. Ik begrijp het niet zo goed.
IdemHet seizoen is een half uur bezig en ik heb het alweer gehad![]()

Join the clubHet seizoen is een half uur bezig en ik heb het alweer gehad![]()

10 miljoen voor geweigerd moet je denken.Amuzu, je weet toch niet of die kerel meespeelt of niet?
Hier was het ook op exacte ogenblik dat ik melding kreeg van FotMobis DAZN sneller dan Eleven stream? Normaal krijg ik notificatie van sofa score en kan ik op mijn gemak de app opstarten en de actie voor de goal bezien, nu was de notificatie er op dezelfde moment
Maf toch eigenlijk, in welke wereld zou je dat eigenlijk niet aanvaarden? Kan enkel maar ongelooflijk snel lopen, dat is het gewoon.10 miljoen voor geweigerd moet je denken.
dan toch iets positiefs!Hier was het ook op exacte ogenblik dat ik melding kreeg van FotMob