Ik heb een abonnement genomen op DAZN inclusief Play Sports (premier league, F1,...) voor €24 per maand (jaarabonnement). De eerste indrukken zijn toch vrij negatief.
Ik wil graag naar een match kijken wanneer ik het wil. Als ik in het weekend ergens naartoe wil dan wil ik de match kunnen bekijken wanneer ik thuis kom. Als ik tijdens een match mijn dochter wil voeren naar de scouts, dan wil ik die match kunnen puazeren en uitgesteld kunnen verder kijken en dan tijdens de rust 15 minuten 'verder spoelen'.
Bij Play Sports was dat geen probleem. Je kon zelfs de voorbij doelpunten herbekijken in de app.
Bij Eleven Sports kon dat ook. Je kon de huidige uitzending terugspoelen zover je wou. Wel oppassen dat je de score niet zag. Een dag later de wedstrijd bekijken lukte echter niet. Je had een knop om enkele seconden terug te spoelen, maar geen knop om enkele seconden verder te spoelen, wat handig is als je uitgesteld kijkt en je bv een blessurebehandeling wil skippen.
Bij DAZN lijkt voorlopig niets van dat mogelijk. Je kan enkel LIVE kijken op de Eleven en Play Sports channels die ze aanbieden. Er is ook helemaal geen sprake van een TV gids voorlopig. Je ziet helemaal niet wat er op dat moment bezig is op de channels, dus moet ik ergens online gaan kijken op de TV-gids van Play Sports. Ze hebben daar nog veel werk op de plank liggen om het gebruiksvriendelijk te maken.