Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
De Laet :love:
Wat een baas.

Klopt, hij was veruit de beste speler van KVM vandaag. Oh wait.

Dit was gewoon een hapje. Er waren wat zeer ongelukkige bultjes onderweg (de owngoal, de rode kaart, etc.), maar Mechelen was toch echt gewoon niks. Nuja, we hadden de Supercup eigenlijk toch al, maar je kon moeilijk tegen jezelf spelen.

Ik zou net Jutgla houden, want die kan al eens iets op zichzelf forceren en is op de korte ruimte nog ok. We hebben zaterdag gezien wat we hebben aan van die bonkige spitsen zoals Thiago en Yaremchuk. Ik begrijp niet dat ze dat soort spitsen blijven zoeken/kopen terwijl er amper of geen crosses in de box komen, die passen eigenlijk totaal niet in het voetbal dat Club (momenteel) speelt.
Wij hebben een spits nodig die op de korte ruimte ook z'n plan kan trekken en die slimme korte loopbewegingen kan maken tegen ploegen die laag staan te verdedigen.
Yaremchuck is toch totaal geen bonkige spits? Dat is toch eerder iemand die aanspeelbaar is in de combinatie en telkens de voetballende oplossing zoekt.

Enfin, als hij vertrouwen heeft natuurlijk, vorig seizoen viel er niets te combineren met hem, maar dat lag imo aan zijn mentale toestand.

Ik zou net Jutgla houden, want die kan al eens iets op zichzelf forceren en is op de korte ruimte nog ok. We hebben zaterdag gezien wat we hebben aan van die bonkige spitsen zoals Thiago en Yaremchuk. Ik begrijp niet dat ze dat soort spitsen blijven zoeken/kopen terwijl er amper of geen crosses in de box komen, die passen eigenlijk totaal niet in het voetbal dat Club (momenteel) speelt.
Wij hebben een spits nodig die op de korte ruimte ook z'n plan kan trekken en die slimme korte loopbewegingen kan maken tegen ploegen die laag staan te verdedigen.
Ik vond die toch ook soms heel onbehulpzaam tegen ploegen waar de verdediger op de man plakt, lees: als wij de bovenhand hebben de match.
Maar goed, elke spits bij ons staat tegenwoordig te sukkelen alsof ie nooit op een deftig niveau gevoetbalt heeft, dus kdenk de aanvoer of manier van spelen vooral het probleem is bij ons.

Yaremchuck is toch totaal geen bonkige spits? Dat is toch eerder iemand die aanspeelbaar is in de combinatie en telkens de voetballende oplossing zoekt.

Enfin, als hij vertrouwen heeft natuurlijk, vorig seizoen viel er niets te combineren met hem, maar dat lag imo aan zijn mentale toestand.
Akkoord dat Yaremchuk ook wel mee kan in de combinatie, maar vaak lager op het veld, en daar wil ik onze spits niet, daar lopen ze elkaar sowieso al voor de voeten bij ons. Er is sowieso al heel weinig aanwezigheid in de 16 bij onze aanvallen, en er wordt naar mijn mening ook veel te weinig geprobeerd om zonder bal achter de verdediging te raken. Jutgla probeerde dat ten minste nog, en dan moet ik toegeven dat Yaremchuk dat ook wel zou kunnen, maar als die 2 keer alleen op de keeper af mag en niet scoort dan zijn we die weer voor de rest van het seizoen kwijt.
Ik vond die toch ook soms heel onbehulpzaam tegen ploegen waar de verdediger op de man plakt, lees: als wij de bovenhand hebben de match.
Maar goed, elke spits bij ons staat tegenwoordig te sukkelen alsof ie nooit op een deftig niveau gevoetbalt heeft, dus kdenk de aanvoer of manier van spelen vooral het probleem is bij ons.
Zeker akkoord met dat laatste, net daarom dat ik er dan liefst van al Jutgla op zou hebben. Die gaat ook geen 5 man dribbelen, maar kan zoals vorig seizoen tegen oa Charleroi en Eupen een goal maken door zelf een actie te maken. Als de aanvoer dan de hele match op geen r**t trekt zoals tegen AZ kan die spits tenminste 1 of 2 keer zichtzelf in stelling brengen, dat zie ik Thiago en Yaremchuk niet doen.

Het eerste trainersontslag is reeds een feit. Euvrard wordt de laan uitgestuurd bij RWDM. Geen nood, want voorzitter Textor stelt dat de beslissing is genomen met het oog op consistent succes in eerste klasse en zelfs in Europa.

Staat eigenlijk niet in waarom hij ontslagen wordt. Vermoed dat het door ChatGPT is geschreven.

Het eerste trainersontslag is reeds een feit. Euvrard wordt de laan uitgestuurd bij RWDM. Geen nood, want voorzitter Textor stelt dat de beslissing is genomen met het oog op consistent succes in eerste klasse en zelfs in Europa.

Staat eigenlijk niet in waarom hij ontslagen wordt. Vermoed dat het door ChatGPT is geschreven.
Dat soort rijke voorzitters maken toch veel ploegen gewoon kapot. Ik denk dat de fans dit nu ook niet direct een geweldig manoeuvre gaan vinden.

Belachelijk. Alweer een ploeg die volledig verkracht wordt. Snel terug naar 1B ermee (sorry voor de fans)

Dat soort rijke voorzitters maken toch veel ploegen gewoon kapot. Ik denk dat de fans dit nu ook niet direct een geweldig manoeuvre gaan vinden.

De fans hadden al aangekondigd elke match te gaan boycotten en zelfs te verstoren met relletjes, toen die gekke eigenaar enkele weken terug reeds de TD ontsloeg. Dit zal de storm, indien die gaan liggen was, weer extra aanwakkeren.

Ik heb een abonnement genomen op DAZN inclusief Play Sports (premier league, F1,...) voor €24 per maand (jaarabonnement). De eerste indrukken zijn toch vrij negatief.

Ik wil graag naar een match kijken wanneer ik het wil. Als ik in het weekend ergens naartoe wil dan wil ik de match kunnen bekijken wanneer ik thuis kom. Als ik tijdens een match mijn dochter wil voeren naar de scouts, dan wil ik die match kunnen puazeren en uitgesteld kunnen verder kijken en dan tijdens de rust 15 minuten 'verder spoelen'.

Bij Play Sports was dat geen probleem. Je kon zelfs de voorbij doelpunten herbekijken in de app.

Bij Eleven Sports kon dat ook. Je kon de huidige uitzending terugspoelen zover je wou. Wel oppassen dat je de score niet zag. Een dag later de wedstrijd bekijken lukte echter niet. Je had een knop om enkele seconden terug te spoelen, maar geen knop om enkele seconden verder te spoelen, wat handig is als je uitgesteld kijkt en je bv een blessurebehandeling wil skippen.

Bij DAZN lijkt voorlopig niets van dat mogelijk. Je kan enkel LIVE kijken op de Eleven en Play Sports channels die ze aanbieden. Er is ook helemaal geen sprake van een TV gids voorlopig. Je ziet helemaal niet wat er op dat moment bezig is op de channels, dus moet ik ergens online gaan kijken op de TV-gids van Play Sports. Ze hebben daar nog veel werk op de plank liggen om het gebruiksvriendelijk te maken.

Enkele internationale oefenmatchen die afgelopen zijn kan je blijkbaar toch wel opnieuw bekijken nadien. Al krijg ik in de helft van de gevallen gewoon een foutmelding. Van de supercup van dit weekend kan ik enkel de highlight zien. Van de F1 geen spoor te bekennen.

Enkele internationale oefenmatchen die afgelopen zijn kan je blijkbaar toch wel opnieuw bekijken nadien. Al krijg ik in de helft van de gevallen gewoon een foutmelding. Van de supercup van dit weekend kan ik enkel de highlight zien. Van de F1 geen spoor te bekennen.
Ik kan enkel spreken over het niet-play sports gedeelte. Maar bij mij lukt het terug kijken toch op alles. Enkel Barça-juve krijg ik een foutmelding.
Supercup kan je helemaal zien. Je moet eens kijken onderaan het scherm staat ergens een knop "overschakelen naar volledige gebeurtenis (of hoogtepunten afhankelijk op wat het staat)". Vind ik op zich wel een goeie optie want wou niet echt heel die match zien.
En als je volledig kijkt onthoudt hij ook waar je zat, dus dat is ook wel goed.

Tijdslijn met programmatie zou ik wel wat uitgebreider willen zien dan enkel wat er live is. Vroeger op Eleven keek ik al eens wat er op was en koos ik dan eventueel een kanaal. nu moet je eerst stream openen om het zelf te gaan bekijken. En ja het is ofwel live kijken ofwel uitgesteld kijken na afloop. Pauzeren tussenin/achteruit spoelen is niet mogelijk.

362230064_678665614292038_3758534718461197984_n.jpg

Brugge, Genk of Anderlecht: beat this though. :coolbrows:

Samen met de competitie is de idiotie ook meteen weer terug. Hierdoor gaan er volgende maand weer enkele idioten van ons reageren als we in anderlecht Europees spelen.

En zo stopt het nooit natuurlijk

Gisteren in Twente was het ook al de moeite, de gezamenlijke kumbayas op de tribunes zullen nog een jaartje moeten wachten.

"Patris toont meer drive dan Murillio" "jonge beloftevolle Belg mag zijn kans krijgen" aldus Peter

2x op 10 minuten kinderlijk in de rug gepakt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K