Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je wint dan uiteindelijk wel 3-0, maar een echte waardemeter is dit Ajax nu ook weer niet. Aertsel en Salah Edine zie ik niet vaak de wedstrijdselectie halen. En is nog maar de 2 de match voor de internationals na hun vakantie. Anderlecht bij momenten ook goed weggekomen.

Mooie goal van Dolberg wel. Heel jammer dat we vandaag niet gewoon Burnley kunnen ontvangen, op zo een fandag.
Tweede helft niet gezien dan heb ik naar Club gekeken. Wij gaan toch met slecht gevoel Europa in donderdag, tweede helft was constant wisselen denk ook door dat gegeven dat we die 1-2 pakken.
Het ging er bij momenten toch stevig aan toe voor een oefenmatch te zijn.

Het zal idd niet simpel worden donderdag, toch enkelen die door de mand vallen.
Buchanan echt zwak, als ze die willen ergens, niet moeilijk doen zou ik zeggen. Odoi daar was alleszinds een verbetering. Skoras toch ook weinig geslaagde acties maar idk of die op zijn goed flank speelde? en moet miss nog tijd krijgen.
Vetlesen lijkt me wel iets te hebben. En Yaremchuk vond ik in zijn korte invalbeurt wel goed eigenlijk, goede passen, controles, afspelen/kaatsen.

Je wint dan uiteindelijk wel 3-0, maar een echte waardemeter is dit Ajax nu ook weer niet. Aertsen en Salah Edine zie ik niet vaak de wedstrijdselectie halen. En is nog maar de 2 de match voor de internationals na hun vakantie. Anderlecht bij momenten ook goed weggekomen.

Mooie goal van Dolberg wel. Heel jammer dat we vandaag niet gewoon Burnley kunnen ontvangen, op zo een fandag.
Hoe was de match? Zelf niks kunnen zien, maar blijkbaar was Ajax flink aan het schoppen.

Ik hoop echt dat ze door hebben dat er nieuwe spelers moeten komen.

Hoe was de match? Zelf niks kunnen zien, maar blijkbaar was Ajax flink aan het schoppen.

Ik hoop echt dat ze door hebben dat er nieuwe spelers moeten komen.
Vond het geen toppartij langs beide kanten. Defensie zal er binnen een paar weken wel anders uitzien. Taharovic viel mij wel een paar keer op in positieve zin. 3-0 toch overdreven score. Ajax Idd heel potig naar het einde toe. En ook af en toe opstootjes met Taylor, Brobbey en Vertonghen. Maar echt straf dat Ajax ondanks het zwakke spel niet kon scoren.

Bizarre coaching van beide coaches, invallers kregen heel weinig minuten. Godts zelfs maar 2.

Ben ook live gaan kijken , toffe fandag weer , paar pinten , nen boudain noir in men kas , deftig weer :)
Match zelf was inderdaad een schoppartij langs de AJaxkant maar ik vond ons vrij deftig combineren .
Wat me opviel :
-Dolberg kan aardig ballen zowel in combinatiie als present zijn in de 16
-Patris vond ik een van de beste op het veld , veel druk naar voren , hard verdedigen
-Dupé is wel ni slecht voor nen 30 j
-Leoni moet altijd in de basis staan .
-Amuzu kan nog steeds geen voorzetten geven .
Of het een waardemeter is weet ik niet , maar er mag zeker een vervanger voor Amuzu bij en nen 10

Vond het geen toppartij langs beide kanten. Defensie zal er binnen een paar weken wel anders uitzien. Taharovic viel mij wel een paar keer op in positieve zin. 3-0 toch overdreven score. Ajax Idd heel potig naar het einde toe. En ook af en toe opstootjes met Taylor, Brobbey en Vertonghen. Maar echt straf dat Ajax ondanks het zwakke spel niet kon scoren.

Bizarre coaching van beide coaches, invallers kregen heel weinig minuten. Godts zelfs maar 2.

Godts heeft dan ook gisteren al een wedstrijd gespeeld tegen Beerschot met Jong Ajax.

Boniface verkocht voor 20 miljoen eur. Union casht effe 50 miljoen aan uitgaande transfers op 2 seizoenen. Ni slecht voor een club met een budget van 10 miljoen

Het zal idd niet simpel worden donderdag, toch enkelen die door de mand vallen.
Buchanan echt zwak, als ze die willen ergens, niet moeilijk doen zou ik zeggen. Odoi daar was alleszinds een verbetering. Skoras toch ook weinig geslaagde acties maar idk of die op zijn goed flank speelde? en moet miss nog tijd krijgen.
Vetlesen lijkt me wel iets te hebben. En Yaremchuk vond ik in zijn korte invalbeurt wel goed eigenlijk, goede passen, controles, afspelen/kaatsen.
Odoi een verbetering...hier gaan we weer. Die pakt daar 5 minuten na zijn invalbeurt alweer zo'n oliedomme gele kaart die je van kilometers ver ziet aankomen, naar goeie gewoonte omdat ie een moment dat ie uit positie staat toch per sé zelf nog wil goedmaken. Nee, Odoi is de oplossing niet. Zet daar dan gewoon Sabbe als ge van Buchanan af wil, maar als ge denkt dat Odoi zijn plaats heeft in een ploeg die de ambitie heeft om kampioen te spelen dan ben je van 't padje weg.

Sabbe idd voluit zijn kans geven, maar wel met een deftige nieuwe backup, want je kan niet verwachten van een 18-jarige dat die een gans seizoen daar op niveau gaat spelen. Maar Odoi is idd niet goed genoeg en Buchanan moeten ze echt zsm met een dikke strik errond wegdoen, voetballend te weinig maar ook gewoon qua karakter en inzet niet wat je bij Club wil zien.

Hou toch niet echt een goed gevoel over aan de transferperiode van Club, in het verleden lijkt er toch beter gewerkt te zijn.

Afwachten naar vorm en ontwikkeling van sommige uiteraard, maar enthousiast ben ik voorlopig niet.

Wat een flauwe match gisteren pfft, het gevoel dat we nog altijd naar hetzelfde voetbal aan het kijken zijn van vorig jaar (en het jaar daarvoor). Weinig druk vooruit, amper kansen :(

Had er veel meer van verwacht, ook al was het maar een oefenmatch, ik zie geen Deila voetbal zoals ik dacht dat het ging worden, met veel lef en intensiteit, gewoon niets van dat alles.

Dat er een goed voetballende CV bij moet, die basismateriaal is uiteraard, zeker akkoord, maar ligt het probleem enkel daar? Geen idee.
Vetlessen bracht wel direct wat meer voetbal daar centraal vond ik, dus dat komt wel goed denk ik en kan mss wel voor wat meer voetballend vermogen zorgen.
De Cuyper hmm, die lijkt me niet geschikt voor echt op de LB te spelen, zeker niet zoals gisteren, moet naar mijn gevoel veel hoger kunnen komen/staan met iemand in zijn rug. Maar dan verlies je weer een aanvallende flank met en actie (zoals Skoras zou kunnen zijn op termijn denk ik).

Thiago ook eigenlijk niets gedaan behalve veel lopen, dan was Yaremchuk toch een pak beter ingevallen en hopelijk heeft/krijgt ie wat vertrouwen, wat ie precies toch wel had, in een match met veel publiek. Ik denk ook dat iedereen wil dat het lukt voor hem.

Werk aan de winkel dus, terwijl ik niet het gevoel heb dat we slechte transfers gedaan hadden.

Genk gisteren met 2-0 gewonnen van Burnley. Ik vond ze echt sterk spelen, alhoewel dat niet altijd goed te zien is van de staantribune. Bonsu Baah maakte zeer veel indruk.

Ik denk dat Genk sowieso wel al het verst staat.
Burgge vond ik niet goed, Anderlecht liet goede dingen zien, maar ik vond het niveau ook niet goed en ik zie hen met die kern gewoon weer een heel moeilijk seizoen hebben en wij staan centraal en verdedigend vrij goed, maar aanvallend staat het toch nog niet op punt.

Tot zover de matchen die ik nu vrijdag en zaterdag gezien heb alvast.

Genk zie ik voorlopig ook als de te kloppen ploeg, samen met Club. Niemand vertrokken en goed versterkt op de flanken waar de spoeling dun was. Kayembe lijkt me ook een versterking tegenover Arteaga.

Soit het is nog maar juli natuurlijk, nog een lange transferperiode te gaan.

Genk zie ik voorlopig ook als de te kloppen ploeg, samen met Club. Niemand vertrokken en goed versterkt op de flanken waar de spoeling dun was. Kayembe lijkt me ook een versterking tegenover Arteaga.

Soit het is nog maar juli natuurlijk, nog een lange transferperiode te gaan.
Trésor zal wel zo goed als zeker weggaan, dat is toch wel een aderlating voor hen.

Trésor zal wel zo goed als zeker weggaan, dat is toch wel een aderlating voor hen.
Heel zeker gaat dat een aderlating zijn. Die zijn corners waren gisteren weer messcherp.

Maar goed. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over wat ik heb gezien. Hopelijk blijft Munoz, want die lijkt me onvervangbaar. Een spits moet er ook gewoon bijkomen. Tolu vond ik gisteren zeker niet slecht, maar toch twijfel ik aan hem. Het middenveld en de flanken zijn dubbel bezet. Centraal achterin maakte de jonge Kongolo ook indruk. Op de keeperspositie zie ik Van Crombrugge er Vandevoordt echt niet uitspelen. Van Crombrugge is een goede keeper, maar qua voetenspel alleen vind ik Vandevoordt een pak beter.

Maar goed, ik hoop dat we gewoon comfortabel de play-offs halen. Meer vragen we denk ik niet als fans.

Terug over DAZN voor oude Elevn Sports-klanten. Hoe ik het begrijp uit de vorige pagina's kan ik dus mijn rest van het abonnement niet bekijken zonder in te stappen in dat duurste abonnement waaraan ik vast blijf te zitten nadat mijn huidig abonnement van Eleven Sports verlopen is?

Als Club niet nog een transfer of 2-3 maakt en de broodnodige versterkingen op CV en RB binnenhaalt ziet het er niet goed uit voor hun.

Benieuwd hoe Antwerp gaat spelen met die titel op zak. Voorlopig denk ik dat Genk revanche gaat nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14