Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de website zie je 14,99 euro per maand voor het Belgische pakket. Als je buitenlands voetbal erbij wil, is het 18,99 euro per maand.
Dus om 1 of andere reden krijg ik op mijne gsm enkel het duurste abo te zien
Morgen eens te goei bekijken via de pc, anders eens bij proximus zien

Ik kan mijn code ook precies enkel gebruiken voor het duurste abonnement.
Geen mogelijkheid tot enkel het Belgisch pakket precies. Wat wel suckt.

ja, ik zie het nu. als ik de code weg laat, kan ik ook dat JPL-only pakket kiezen. maar da's dan nog altijd 179€ (en dus een opslag van 50€), en ben ik mijn voucher kwijt (want die kan je dan achteraf niet ingeven)

Ik heb mijn abonnement bij Proximus opgezegd na de laatste wedstrijd. Besparing van 6 weken. Als ik het nu opnieuw neem is de eerste maand gratis. 17 euro betalen per maand voor een maand herhalingen ga ik niet doen.

Door dat zo te doen bespaar je dus wel wat :laugh:

Hoe zou dat zitten bij de tv Vlaanderen app?
Ik heb de TV Vlaanderen app en hierbij zijn inbegrepen: ELEVEN Pro League 1 NL, ELEVEN Pro League 2 NL, ELEVEN Pro League 3 NL, Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Eleven Sports 3.
Wat ik jammer genoeg niet meer heb zijn Eurosport en Formule 1.

Straks eens kijken voor mijn code in te ruilen maar toch wel serieus wat bij. Voor mij was dat vooral om Bundesliga en eens een wedstrijd NFL of JPL te kijken maar toch serieus duur geworden. Weet niet of ik aan die prijzen verder doe eens dat abonnement afgelopen is. Zal eens kijken of er geen andere alternatieven zijn.

Ik heb de TV Vlaanderen app en hierbij zijn inbegrepen: ELEVEN Pro League 1 NL, ELEVEN Pro League 2 NL, ELEVEN Pro League 3 NL, Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Eleven Sports 3.
Wat ik jammer genoeg niet meer heb zijn Eurosport en Formule 1.
Ik vroeg me vooral af of de prijs ook ging stijgen bij TV Vlaanderen.
Ik heb namelijk ook daar een abonnement maar kan me niet herinneren dat ik daar een mail over gehad.

Wat is het alternatief om een seizoen lang naar ons Belgisch voetbal te kunnen kijken? Net eens de prijzen van Play Sports opgezocht, ik viel bijna van mijn stoel.
Ik vind dat toch best meevallen -> €21,95 per maand, dus ongeveer €5 per match als je rekent op elke week 1 voetbalmatch van je favoriete ploeg.
Als je nog wat andere interessante matchen meepikt dan is het zelfs nog minder, €5 per week, daarvoor heb je nog gene koffie in Starbucks :wink:

Ik vind dat toch best meevallen -> €21,95 per maand, dus ongeveer €5 per match als je rekent op elke week 1 voetbalmatch van je favoriete ploeg.
Als je nog wat andere interessante matchen meepikt dan is het zelfs nog minder, €5 per week, daarvoor heb je nog gene koffie in Starbucks :wink:

Klopt enerzijds wel. Honderdduizenden mensen hebben er geen probleem mee om 400 euro of meer uit te geven aan een abo bij hun favoriete club, maar 250 euro per jaar voor een TV-abo waarbij ze alles in veel betere kwaliteit kunnen zien, uitgesteld kunnen kijken en herbekijken, en daarbovenop nog eens een hoop andere matchen kunnen zien, daar hebben ze dan problemen mee.

Klopt enerzijds wel. Honderdduizenden mensen hebben er geen probleem mee om 400 euro of meer uit te geven aan een abo bij hun favoriete club, maar 250 euro per jaar voor een TV-abo waarbij ze alles in veel betere kwaliteit kunnen zien, uitgesteld kunnen kijken en herbekijken, en daarbovenop nog eens een hoop andere matchen kunnen zien, daar hebben ze dan problemen mee.
Veel mensen hebben beide he ;) Die gaan thuiswedstrijden kijken en volgen de uitwedstrijden op tv.

Meer? De thuismatchen zie je in het stadion en voor de uitmatchen betaal je toch gewoon meer? Dus hoe krijg je dan meer voor minder geld?

Je hebt 2 thuis matchen in het stadion per maand aan 400 euro per jaar.
Je hebt 2 uit matchen op TV per maand aan 250 euro per jaar. Daarbovenop krijg je dan ook nog alle andere matchen uit Belgische competities (1A+1B), buitenlandse competities en andere sporten (NFL en NBA denk ik?).

Dat is toch meer krijgen voor minder geld? Of praten we naast elkaar over andere dingen?

Je hebt 2 thuis matchen in het stadion per maand aan 400 euro per jaar.
Je hebt 2 uit matchen op TV per maand aan 250 euro per jaar. Daarbovenop krijg je dan ook nog alle andere matchen uit Belgische competities (1A+1B), buitenlandse competities en andere sporten (NFL en NBA denk ik?).

Dat is toch meer krijgen voor minder geld? Of praten we naast elkaar over andere dingen?
het gaat erover dat de prijs omhoog gaat van het tv-abonnement. Dus meer geld voor hetzelfde ;-).

En niet iedereen is geïnteresseerd in al die extras en wil gewoon zijn eigen ploeg zien spelen.

edit: de beleving om live in het stadion te kijken >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> match op tv bekijken (voor mij toch)

het gaat erover dat de prijs omhoog gaat van het tv-abonnement. Dus meer geld voor hetzelfde ;-).

En niet iedereen is geïnteresseerd in al die extras en wil gewoon zijn eigen ploeg zien spelen.

edit: de beleving om live in het stadion te kijken >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> match op tv bekijken (voor mij toch)

we spreken elkander op 26 December nog eens als ge tegen Eupen speelt bij -3 graden en regen/smeltende sneeuw :tongue:

cokesnuivers en relschoppers rondom u, duur slap bier en duur slecht eten zoals koude hamburgers met zwartverbrande ajuintjes die als ze in de gevangenis van Vorst geserveerd zouden worden de Belgische justitie in de problemen zouden brengen voor het Europees Hof wegens niet naleven van de mensenrechten, en onderwijl nog een uur of zelfs twee kwijt zijn om naar't stadion te gaan en weer huiswaarts te keren.

we spreken elkander op 26 December nog eens als ge tegen Eupen speelt bij -3 graden en regen/smeltende sneeuw :tongue:

cokesnuivers en relschoppers rondom u, duur slap bier en duur slecht eten zoals koude hamburgers met zwartverbrande ajuintjes die als ze in de gevangenis van Vorst geserveerd zouden worden de Belgische justitie in de problemen zouden brengen voor het Europees Hof wegens niet naleven van de mensenrechten, en onderwijl nog een uur of zelfs twee kwijt zijn om naar't stadion te gaan en weer huiswaarts te keren.
Ik ben op post tegen Eupen al is het -20 graden. Een degradatietopper dus alle steun is welkom ;-)

Ik drink geen bier en eten doe ik thuis. En ik sta op 5-10 minuten in de tribune als ik van thuis vertrek met de fiets. Nog iets :p

Ik kan al niemer wachten tot het seizoen opnieuw begint :love2:

Nee, puur technisch ist het uiteraard beter om thuis te kijken op tv want je zit comfortabel en krijgt hopen herhalingen uit alle hoeken etc. Maar ik moet mij toch ook aansluiten bij de mening dat de beleving in het stadion echt wel zoveel beter is dan thuis op je tv zien.

Tis een beetje zoals naar een concert gaan he, ik kan thuis ook gewoon een live dvd opzetten van €25 ipv €50+ te geven om diezelfde mensen te zien staan met de grootte van een barbiepop, in een veel te warme zaal vol zwetende venten rond me en mogelijks nog eens walgelijk slecht geluid. En toch doe ik het met plezier :)

Neemt niet weg dat je veel krijgt voor je geld met zo'n Eleven abbonement. Al denk ik dat het voor vele mensen ook maar 10% interessante zaken zijn.

Ja mannen, ik ben ook geen debiel he, ik weet ook wel waarom mensen naar het stadion gaan :woohoo: . Ik was er een beetje mee aan het lachen omdat ik persoonlijk vind dat abo's te duur zijn in vergelijking met een TV-abo, terwijl er meer gezeur is over dat laatste dan het eerste.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14