Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Denk ook dat we tegen Brugge wel gaan proberen om te winnen. Zonder boe(r) of ba Brugge laten winnen, dat heeft er bij Antwerp nooit ingezeten. 😂

Heb wel al gehoord in de groepchats dat er weer een hoop zich voorbereiden op een après-matchke. Ideaal uur en tegen Brugge, dat is altijd de perfecte combinatie voor wat politie uitdagen. Hangt er vanaf hoeveel Hollanders er gaan afkomen (want dat zijn de echte hooligans hier).
 
Daar zeg je het eigenlijk al, tuurlijk dat die niet op het veld komen om met forfait cijfers te verliezen. Maar het snedige./intensiteit zal toch lager liggen, en vaak hangt het van die laatste percenten af.
Ze hadden de perfecte test voor de bekerfinale tegen Union en hebben zich laten wegzetten als een 1b ploeg. Ik verwacht er zondag niet veel meer van
 
Ze hadden de perfecte test voor de bekerfinale tegen Union en hebben zich laten wegzetten als een 1b ploeg. Ik verwacht er zondag niet veel meer van
Inderdaad, die bekerfinale is hun enige hoop op een Europees ticket, moeilijk te geloven dat ze dan een paar dagen voordien zéér hard hun best zouden doen gewoon omdat de supporters/voorzitters elkaar niet mogen.
 
Denk ook dat we tegen Brugge wel gaan proberen om te winnen. Zonder boe(r) of ba Brugge laten winnen, dat heeft er bij Antwerp nooit ingezeten. 😂

Heb wel al gehoord in de groepchats dat er weer een hoop zich voorbereiden op een après-matchke. Ideaal uur en tegen Brugge, dat is altijd de perfecte combinatie voor wat politie uitdagen. Hangt er vanaf hoeveel Hollanders er gaan afkomen (want dat zijn de echte hooligans hier).
Die nettenhangers op verplaatsing zijn Hollanders dan?
 
Die nettenhangers op verplaatsing zijn Hollanders dan?

Geen idee, maar de afgelopen keren dat het weer boel was, hoor je abnormaal veel Hollanders. Geen idee of dat vroeger (in de tijd van 2e klasse en daarvoor) ook al zo was, maar Overmars en Van Bommel hebben in ieder geval niet de fine fleur van Holland meegebracht.
 
Geen idee, maar de afgelopen keren dat het weer boel was, hoor je abnormaal veel Hollanders. Geen idee of dat vroeger (in de tijd van 2e klasse en daarvoor) ook al zo was, maar Overmars en Van Bommel hebben in ieder geval niet de fine fleur van Holland meegebracht.

De Locos zijn ook Hollanders ofwa?
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Geen idee, maar de afgelopen keren dat het weer boel was, hoor je abnormaal veel Hollanders. Geen idee of dat vroeger (in de tijd van 2e klasse en daarvoor) ook al zo was, maar Overmars en Van Bommel hebben in ieder geval niet de fine fleur van Holland meegebracht.
Dat is wel al enkele jaren langer bezig dan dat Overmars en Van Bommel er zijn. In 2e klasse en vroeger was er wel een vriendschap met de harde kern van Feyenoord maar niet zo extreem als nu met die jongens uit een of ander gehuchtje.
 
Gelukkig zin wij min of meer wat af van die ado marginalen. Laatste keer dat ik weet is van de eerste match tegen antwerp thuis als jullie uit tweede kwamen
 
Andersom: als de opportuniteit zich voordoet, waarom zou hij z'n zoon dan niet de kans gunnen?

Tuurlijk, ik zei toch dat ouders die hun kinderen helpen de normaalste zaak is. En als uw ouder(s) belangrijke mensen zijn, ja dan zijn er ook meer opportuniteiten eh.
Maar ik vind het gewoon altijd zo grappig dat er in die gevallen van nepotisme vaak de indruk wordt gewekt dat het louter komt door het "harde werken", slimmigheid, etc. van de zoon/dochter in kwestie. Terwijl iedereen weet dat dat hier enkel en alleen komt omdat de papa het voor het zeggen heeft. Ik snap eigenlijk ook niet dat je als ouder dan zo in de krant wilt komen. Nepoteer uw zoon in de RvB, maar doe (of probeer) dat toch geruisloos.
 
Varhaeghe zal nu waarschijnlijk wel de volle pot mogen betalen voor de aandelen van Mannaert. Een rip-off gelijk bij de aankoop van de aandelen van de vzw Club Brugge Foundation zal er nu niet meer in zitten.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan