Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Overdrijven is toch ook een kunst precies. Het ging al veel over het spelpeil van beide ploegen. Als er dan een controversiële beslissing genomen wordt door de scheidsrechter/var mag daar toch over gediscussieerd worden zeker?
OK, 3/4de is het niet, speciaal voor jou even geteld. Het zijn er al een stuk of 50 op een stuk of 100 posts. Proficiat hoor.

Soit, ongelofelijk hoe Union nu voor het derde jaar op rij die titel gaat mislopen. Verschillende spelers die hun niveau niet halen, en met nu 0/9 de mentale tik teveel vrees ik. En ook wel straf hoe hier door verschillende Anderlechtsupporters quasi het hele seizoen weer doem gesproken is over hun ploeg, terwijl ze al een heel seizoen in de nek van Union hijgen en nu gewoon veruit de beste papieren hebben voor de titel.

Riemer precies alsof ze al kampioen zijn 😄 Maar hij doet het toch maar, na zo lang terug op kop. Niemand die er 5 frank voor had gegeven bij zijn aanstelling denk ik

Trok op gene zak. Fouten perfect afstraffen. En dikke mentaliteit.
Zeker niet geholpen door de mannen in het groen

1 op 10 gewonnen, maar wat een belangrijke

Mja zou toch eigenlijk niet moeten hè?

Spel ligt ook stil daar dus tijd genoeg om te kijken
Das waar, maar ge kunt moeilijk bij elk zo'n fase ook gaan wachten tot de var samen met de ref geoordeeld hebben. Daarom dat je dat beter op aanvraag van de ploegen doet, en als het paar keer niks was geen challenge meer. Of als de ref zelf iets wil terugzien. Maar het initiatief bij de var leggen via "clear error", das miserie vragen vind ik, das wa de kar voor het paard spannen.

Haha toch wel dikke FU richting Blessin, we zullen geen kampioen spelen maar dit doet wel deugd na zijn uitspraken.

Benieuwd wat hij nu te zeggen heeft.

Das waar, maar ge kunt moeilijk bij elk zo'n fase ook gaan wachten tot de var samen met de ref geoordeeld hebben. Daarom dat je dat beter op aanvraag van de ploegen doet, en als het niks was geen challenge meer. Of als de ref zelf iets wil terugzien. Maar het initiatief bij de var leggen via "clear error", das miserie vragen vind ik, das wa de kar voor het paard spannen.
Op zich valt er iets voor te zeggen

Maar bij deze fase beslist de VAR: niks aan de hand.
Waarom zouden die anders beslissen als iemand een challenge inroept? Dat zou het imo nog erger maken

Er is hier gwn geen excuus dat ze de ref hier niet naar het scherm roepen. Was gewoon een missed incident en possible penalty dus mogen (moeten) ze in tussen komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14