Silence
Well-known member
Mja zou toch eigenlijk niet moeten hè?Ooit op een mooie dag zullen ze zich misschien eens afvragen waarom dat bij de hockey met een challenge systeem gedaan wordt...
Spel ligt ook stil daar dus tijd genoeg om te kijken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja zou toch eigenlijk niet moeten hè?Ooit op een mooie dag zullen ze zich misschien eens afvragen waarom dat bij de hockey met een challenge systeem gedaan wordt...

OK, 3/4de is het niet, speciaal voor jou even geteld. Het zijn er al een stuk of 50 op een stuk of 100 posts. Proficiat hoor.Overdrijven is toch ook een kunst precies. Het ging al veel over het spelpeil van beide ploegen. Als er dan een controversiële beslissing genomen wordt door de scheidsrechter/var mag daar toch over gediscussieerd worden zeker?
dat ik dit gemist heb!Sheldon had zelfs een compliment voor Mechele vandaag, @Hans Moleman jij ook 1 voor Rits? Dan ist hek hier helemaal van de dam?![]()
In balbezit ist gewoon wegstoempen.Rits is wel duidelijk de missing link op het middenveld van Anderlecht.
Dit zijn gewoon 2 individuele fouten, ze houden er gewoon hun kopke niet bijUnion geeft het toch echt wel zelf weg, ik kan niet zeggen dat ik dat zo erg vind

Maar hij doet het toch maar, na zo lang terug op kop. Niemand die er 5 frank voor had gegeven bij zijn aanstelling denk ikIk zie er eerlijk gezegd een derde ploeg nog mee weglopen. Beide ploegen kunnen me niet overtuigen en nog genoeg (onderlinge) wedstrijden te gaan.Wel gek dat een van deze twee kampioen gaat spelen met dat spelniveau![]()
Zo ver is het nog niet hoor.Wel gek dat een van deze twee kampioen gaat spelen met dat spelniveau![]()
Das waar, maar ge kunt moeilijk bij elk zo'n fase ook gaan wachten tot de var samen met de ref geoordeeld hebben. Daarom dat je dat beter op aanvraag van de ploegen doet, en als het paar keer niks was geen challenge meer. Of als de ref zelf iets wil terugzien. Maar het initiatief bij de var leggen via "clear error", das miserie vragen vind ik, das wa de kar voor het paard spannen.Mja zou toch eigenlijk niet moeten hè?
Spel ligt ook stil daar dus tijd genoeg om te kijken
Dit moogt ge toch uitgebreid en hevig vieren?Riemer precies alsof ze al kampioen zijn![]()
Op zich valt er iets voor te zeggenDas waar, maar ge kunt moeilijk bij elk zo'n fase ook gaan wachten tot de var samen met de ref geoordeeld hebben. Daarom dat je dat beter op aanvraag van de ploegen doet, en als het niks was geen challenge meer. Of als de ref zelf iets wil terugzien. Maar het initiatief bij de var leggen via "clear error", das miserie vragen vind ik, das wa de kar voor het paard spannen.