Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Hoe Mechele daar ook weer naast de bal gaat 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hoe je het toch weer op Mechele kan steken! Ik was er al op aan het wachtenHoe Mechele daar ook weer naast de bal gaat![]()
Is nu niet direct zijn fout maar heel die aanval kon afgebroken worden als hij daar gewoon de bal aanneemthoe je het toch weer op Mechele kan steken! Ik was er al op aan het wachten
Als je daar meeloopt zoals Skov het deed kan je evengoed niet meelopen, geen enkel moment druk op de bal en dan ernaast trappen.Hoe Mechele daar ook weer naast de bal gaat![]()
Idd. Mignolet kon daar precies ook wel beter doen.Als je daar meeloopt zoals Skov het deed kan je evengoed niet meelopen, geen enkel moment druk op de bal en dan ernaast trappen.
Had natuurlijk ook wel pech dat de bal net op die moment over zijn hand stuit want hij zat er wel goed bij.Idd. Mignolet kon daar precies ook wel beter doen.
Echt collectief gefaal
Er zijn 3-4 spelers die meer commentaar verdienen dan hem, dit is gewoon zielig viserenIs nu niet direct zijn fout maar heel die aanval kon afgebroken worden als hij daar gewoon de bal aanneemt
Die betere kansen heb ik precies gemist. Maken toch echt weinig klaar vandaagEn weer typisch Club, de betere kansen hebben en de tegenstander die uit het niks kan scoren.
Had in een eerdere post al commentaar gegeven op de 4 meelopers. Mechele is gewoon een kutspeler en ik moet hem niet, ik kan er niet aan doen.Er zijn 3-4 spelers die meer commentaar verdienen dan hem, dit is gewoon zielig viseren
Deze dus oa...Die betere kansen heb ik precies gemist. Maken toch echt weinig klaar vandaag
De kopbal voor de goal was de eerste grote kans van de wedstrijd.Die betere kansen heb ik precies gemist. Maken toch echt weinig klaar vandaag
Is natuurlijk wel na de goalDeze dus oa...