Nrt
Well-known member
Hij bedoelt dat die uit de jeugd van Genk naar Brugge is vertrokken.Heeft een contract bij Club tot 2023! Ondertussen toch al een aantal interessante invalbeurten + basisplaatsen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij bedoelt dat die uit de jeugd van Genk naar Brugge is vertrokken.Heeft een contract bij Club tot 2023! Ondertussen toch al een aantal interessante invalbeurten + basisplaatsen.
Hij bedoelt dat die uit de jeugd van Genk naar Brugge is vertrokken.
Nee zal inderdaad wel overal zitten. Maar dat zulke berichten niet worden gefilterd door moderators op hun forum is toch wel gek. Het wil al bijna zeggen dat zulke berichten normaal zijn. Ik heb ook weinig sympathie voor Brugge of Standard, maar een beetje waarde en respect mag je toch wel behouden.Verschiet hier iemand echt van?
Enige dat ik wel hoop is dat het niet enkel gezien wordt als een Club Brugge-probleem.
"De sancties zoals de KBVB ze vandaag oplegt, lopen hun doel voorbij. Ze slagen er niet in ontradend te werken", verklaarde advocaat Grégory Ernes.
"De filosofie is: als we de clubs bestraffen, raken we de supporters ook. Helaas willen de heethoofden die deze incidenten veroorzaken net de club Standard raken. Zij rekenen erop dat u deze sancties oplegt. En dus krijg je net een averechts effect."
Nog volgens Ernes ligt de oplossing in het "zoveel mogelijk individueel bestraffen" van de daders.
"Als Standard matchen achter gesloten deuren moet spelen, geeft het Disciplinair Comité de amokmakers net gelijk. Zij deden er namelijk met opzet alles aan om dat duel in het honderd te laten lopen."
"Daarom nam Standard zelf al het initiatief om de tribunes waar deze daders altijd zitten voor onbepaalde tijd te sluiten en de losse ticketverkoop op te schorten."
Hopelijk kunnen ze dit eind januari ofzo weer loslaten...![]()
Overlegcomité: vanaf zondag geen publiek meer bij sportwedstrijden binnen en buiten | sporza
Het Overlegcomité neemt strengere coronamaatregelen in de strijd tegen de omikronvariant. Ook de sportwereld is getroffen. Sporten binnen en buiten mag nog, maar er is geen publiek meer toegelaten bij sportwedstrijden en -trainingen binnen en buiten, zowel wat prof- als amateursport betreft. De...sporza.be
Daar gaat Cercle hun grootste recette van het jaar
Thx I guess...De regel is dat je 15 wedstrijden moet gespeeld hebben om een eindklassement te hebben. Dus in jouw geval @Sond : proficiat met de titel.
Op zich zouden het 2 matchen zijn publiek zijn momenteel dus alles gewoon 2 weken uitstellen lijkt me nog wel haalbaar. Tis niet dat er in provinciale gasten rondlopen die nations league verplichtingen hebben he... Tzou trouwens niet de eerste keer zijn dat een match uitgesteld wordt omdat de halve kern op een communiefeest moet zijnVoetbal Vlaanderen hun standpunt was ook: geen voetbal zonder volk dud het zou goed kunnen dat het er nu al op zit maar of gewoon nog afwachten tot wanneer het wel weer toegestaan is met toeschouwers.

Heel goed nieuws.
itt HVH en VDS ( cashen ) heeft Coucke alleen nog maar miserie gehad met dit Anderlecht. Is gewoon koppig en hoopt dat het ze terug op de goede weg zijn. Is toch een ondernemer die graag serieuze risico's neemt, veel positieve zaken zie ik eerlijk niet. Er lopen toch veel minder goudhaantjes op Neerpede die direct kunnen opbrengen, of het moet zijn dat de bondscoach iets anders ziet.Heel goed nieuws.
Coucke duidelijk ook nog niet klaar met Anderlecht. Heeft itt Hermanito en Rozjee zijn fouten weldegelijk ingezien, en wil er ook iets aan doen.
Ga de u21 is checkenitt HVH en VDS ( cashen ) heeft Coucke alleen nog maar miserie gehad met dit Anderlecht. Is gewoon koppig en hoopt dat het ze terug op de goede weg zijn. Is toch een ondernemer die graag serieuze risico's neemt, veel positieve zaken zie ik eerlijk niet. Er lopen toch veel minder goudhaantjes op Neerpede die direct kunnen opbrengen, of het moet zijn dat de bondscoach iets anders ziet.
Natuurlijk zijn er wel nog regels rond Financial Fair Play die nu toch serieus in vraag kunnen gesteld worden.

Veel positieve zaken zie je niet?itt HVH en VDS ( cashen ) heeft Coucke alleen nog maar miserie gehad met dit Anderlecht. Is gewoon koppig en hoopt dat het ze terug op de goede weg zijn. Is toch een ondernemer die graag serieuze risico's neemt, veel positieve zaken zie ik eerlijk niet. Er lopen toch veel minder goudhaantjes op Neerpede die direct kunnen opbrengen, of het moet zijn dat de bondscoach iets anders ziet.
Natuurlijk zijn er wel nog regels rond Financial Fair Play die nu toch serieus in vraag kunnen gesteld worden.
Lopen er nog veel contracten van spelers onder HVH Trebel, Thellin ...Veel positieve zaken zie je niet?
Dat de club door deze actie niet failliet gaat lijkt mij wel redelijk positief.
Veel minder goudhaantjes? Volg jij neerpede, of is dit natte vingerwerk? Indien het eerste misschien toch wat beter opletten. Want Kana, Stroeykens, Duranville, Butera, Egwanda, Debast … zullen wel een aardig centje opleveren zonder al teveel tegenslagen.
Anderlecht heeft trouwens de bondscoach helemaal niet nodig om zijn talenten te verkopen. Daar hebben we Lukaku, Tielemans, Kompany, Doku, Saelemaekers, … voor hoor.
De combo Kompany-Verbeke-Vandenhaute-Coucke, daar heb ik wel vertrouwen in. Itt seniele Rozjee en den tapijtenmarchand. En al die andere fossielen die Herman en Bayat gewoon hun gangetje lieten gaan.
Thelin werd afgelopen zomer last minute verkocht.Lopen er nog veel contracten van spelers onder HVH Trebel, Thellin ...