Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is een geschil tussen Kortrijk en de Pro League, Antwerp heeft hier niets misdaan. Dat je vindt dat wij daarvoor gestraft moeten worden, is te dom voor woorden.Staat er ergens in het reglement dat de regels enkel gelden voor de delta variant? Bij elke nieuwe variant gaan we weer over op nattevingerwerk?
KvK heeft hier toch gewoon 100% gelijk. Geef ze de 3 punten maar.
Antwerp moet gewoon hun job doen en dat is ballen.Dit is een geschil tussen Kortrijk en de Pro League, Antwerp heeft hier niets misdaan. Dat je vindt dat wij daarvoor gestraft moeten worden, is te dom voor woorden.
De Pro League gaf Antwerp gelijk op een verzoek tot uitstel. Dat de Pro League hun eigen reglement niet zou naleven, is niet de schuld of verantwoordelijkheid van Antwerp.Antwerp moet gewoon hun job doen en dat is ballen.
Volgens mij ben je nog altijd verantwoordelijk voor je eigen besmetting, tenzij ze in Antwerpen geloven in een onbevlekte ontvangenis.
en heeft al een domme gele kaartLang precies aan't vechten tegen z'n eigen.
Moet zowat zijn slechtste wedstrijd zijn die ik van hem zag.en heeft al een domme gele kaart

Wie wel nog? Lang en CDK mogen gerust eens als invaller fungeren en Dost er nog eens op. De kansen die hij dit seizoen kreeg, heeft hij toch gegrepen?Snap niet waarom Clement niet eens met Dost speelt en Lang rust geeft
Denk dat die wel eens weg kan zijn, Club kan er nog iets voor krijgen. Want bijtekenen gaat die nooit doen. Clement speelt met die voeten van die gast . Ricca zou voor mij ook wat meer minuten mogen krijgenSnap niet waarom Clement niet eens met Dost speelt en Lang rust geeft