Jupiler Pro League 2021-2022

Staat er ergens in het reglement dat de regels enkel gelden voor de delta variant? Bij elke nieuwe variant gaan we weer over op nattevingerwerk?
KvK heeft hier toch gewoon 100% gelijk. Geef ze de 3 punten maar.
Dit is een geschil tussen Kortrijk en de Pro League, Antwerp heeft hier niets misdaan. Dat je vindt dat wij daarvoor gestraft moeten worden, is te dom voor woorden.

Dat veld ligt er toch ook wel weer triestig bij. Je kan nog zoveel geld blijven pompen er in, maar elke week een wedstrijd doet toch echt geen goed. Tijd dat we apart zitten.

Pff wat een draak van een match. Lang en CDK onzichtbaar, Cercle dat achteraan met een dubbele gordel alles wegramt en probeert te counteren. Bah.

Dit is een geschil tussen Kortrijk en de Pro League, Antwerp heeft hier niets misdaan. Dat je vindt dat wij daarvoor gestraft moeten worden, is te dom voor woorden.
Antwerp moet gewoon hun job doen en dat is ballen.
Volgens mij ben je nog altijd verantwoordelijk voor je eigen besmetting, tenzij ze in Antwerpen geloven in een onbevlekte ontvangenis.

Antwerp moet gewoon hun job doen en dat is ballen.
Volgens mij ben je nog altijd verantwoordelijk voor je eigen besmetting, tenzij ze in Antwerpen geloven in een onbevlekte ontvangenis.
De Pro League gaf Antwerp gelijk op een verzoek tot uitstel. Dat de Pro League hun eigen reglement niet zou naleven, is niet de schuld of verantwoordelijkheid van Antwerp.

Dus hoe je erbij komt dat wij hiervoor forfait moeten krijgen, ontgaat me volledig.

Terug
Bovenaan