Jupiler Pro League 2021-2022

Dat gefluit om Refaelov. Heeft die zich ooit negatief over Brugge uitgelaten, of is dit puur de kinderlijke gedachtengang dat die ooit voor Brugge speelde, en je dan nooit voor een concurrent mag spelen?

Dat gefluit om Refaelov. Heeft die zich ooit negatief over Brugge uitgelaten, of is dit puur de kinderlijke gedachtengang dat die ooit voor Brugge speelde, en je dan nooit voor een concurrent mag spelen?
Zou het zelf niet doen maar dat kan ik ergens wel begrijpen. Zou Anderlecht applaudiseren voor een “icoon” in blauw-zwart?

Anderzijds mocht Rafa weg, is hij al 35 en blijft voetballen ook gewoon zijn job he

Zou het zelf niet doen maar dat kan ik ergens wel begrijpen. Zou Anderlecht applaudiseren voor een “icoon” in blauw-zwart?

Anderzijds mocht Rafa weg, is hij al 35 en blijft voetballen ook gewoon zijn job he
Tegenwoordig? Absoluut niet.. het respect is gewoon te ver zoek.
Teveel marginaal volk in de stadions die denken dat omdat ze betalen ze alles mogen roepen.

Ik zeg ook niet dat dit elders niet zou gebeuren. Vind dat gewoon belachelijk. Idem tov Hoedt om Antwerp.
Hoedt is geen Antwerp icoon, he. Die heeft hier een seizoen gespeeld op huurbasis en is dan vertrokken. Wij hebben bv. Refaelov wel een staande ovatie gegeven dit seizoen.

Voor bv. Joren Dom zou ik ook nog applaudiseren.

Terug
Bovenaan