Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, maar als die het al beginnen zien...Gaan we nu commentatoren als maatstaf gebruiken? Een paar pagina's terug was alles wat ze vertelden onzin.
Wat zei hm?Wat een statement van Vinny . Klasse. ( Bruine aap roepen is onacceptabel)
Dat er heel den tijd , bruine aap werd geroepen tegen hem en spelers , wou geen interview geven ( was echt aangedaan)Wat zei hm?
Door wie?Dat er heel den tijd , bruine aap werd geroepen tegen hem en spelers , wou geen interview geven ( was echt aangedaan)
Bende marginalen natuurlijk. Micro's en camera's gebruiken en stadionverbod geven, fuck racisme.Door wie?
Het publiek achter hem zekers ....Door wie?
Ik moet ook wel zeggen dat ik het publiek daar toch ook maar lame vond. Alleen maar fluitenDoor wie?
Wie denk je? Zal wel over de fans achter hem gaan.Door wie?
Meer stewards , roept er zo ene iet , meekomen en buiten.Wie denk je?
Hopelijk kunnen ze deze mensen identificeren en uit het stadion verbannen, dit kan absoluut niet.
Meende gij dees , precies of Kompany dees uit zene duim gaat zuigen .... we zullen zien heClement heeft niets gehoord.
En als dat echt heel de match was moet je dat ook op TV horen.
Dus voorlopig zoals bij Seck: eerst bewijs zien!
Waarom zou Kompany daar over liegen?Clement heeft niets gehoord.
En als dat echt heel de match was moet je dat ook op TV horen.
Dus voorlopig zoals bij Seck: eerst bewijs zien!
Wat een onzinKompany zijn interviews zijn quasi altijd bagger verkopen.
Seck was ook iedereen voor racist aan het uitmaken en blijkt niets van aan
Zoals @sharpshot aanhaalt als de 4e ref het niet gehoord heeft is Vince dus aan het zeveren. En dan moeten ze gewoon het spel stilleggen
Zou het zelf niet doen maar dat kan ik ergens wel begrijpen. Zou Anderlecht applaudiseren voor een “icoon” in blauw-zwart?Dat gefluit om Refaelov. Heeft die zich ooit negatief over Brugge uitgelaten, of is dit puur de kinderlijke gedachtengang dat die ooit voor Brugge speelde, en je dan nooit voor een concurrent mag spelen?
Tegenwoordig? Absoluut niet.. het respect is gewoon te ver zoek.Zou het zelf niet doen maar dat kan ik ergens wel begrijpen. Zou Anderlecht applaudiseren voor een “icoon” in blauw-zwart?
Anderzijds mocht Rafa weg, is hij al 35 en blijft voetballen ook gewoon zijn job he
Ik zeg ook niet dat dit elders niet zou gebeuren. Vind dat gewoon belachelijk. Idem tov Hoedt om Antwerp.Zou het zelf niet doen maar dat kan ik ergens wel begrijpen. Zou Anderlecht applaudiseren voor een “icoon” in blauw-zwart?
Anderzijds mocht Rafa weg, is hij al 35 en blijft voetballen ook gewoon zijn job he
Hoedt is geen Antwerp icoon, he. Die heeft hier een seizoen gespeeld op huurbasis en is dan vertrokken. Wij hebben bv. Refaelov wel een staande ovatie gegeven dit seizoen.Ik zeg ook niet dat dit elders niet zou gebeuren. Vind dat gewoon belachelijk. Idem tov Hoedt om Antwerp.