Jupiler Pro League 2021-2022

Als geen Club fan ga je die kerel gewoon haten dat is zo heb daar geen probleem mee heeft met zijn gedrag ook al paar rode kaarten gekregen.
Ik kan mij echt niet voorstellen dat sommige club fans die kerel ook niet haten? Haten is een groot woord, zonder goeie voetjes leefde hij op straat.
 
En behalve Genk fanboys en Club haters zijn de meeste mensen er het gewoon over eens dat Lang de GS verdiende, niet Onuachu, die had hem een jaar eerder moeten krijgen.

Begrijpelijk standpunt maar toch niet helemaal correct.
Ten eerste geloofde zelfs quasi niemand in Genk dat Onuachu de GS ging krijgen en ging het ook bij ons vooral over "Wordt het Lang of toch CDK". Al viel Onuachu zijn beste periode wel in de stemperiode van de GS.
Maar buiten in Brugge gunde echt zowat niemand hem om zijn gedrag de GS. Dus wanneer Lang in dat interview zegt dat zijn gedrag hem de GS gekost heeft, heeft hij zeer waarschijnlijk gewoon gelijk.

Dus ja, ook bij Club haters en Genk fanboys zag quasi niemand Onuachu de GS winnen, maar degenen die het Lang niet gunden ging echt wel (veel) verder dan dat groepje. En wanneer ik deze voormiddag SN3 las, denk ik dat de meerderheid dat wel snapt aangezien er toch veel "als die niet bij ons speelde..." posts waren.

Nu, uiteraard kan ik dat deels volgen. Het "eigen speler, schoon speler" principe geldt nu eenmaal bij de meeste supporters. Ik zou ook anders naar pakweg een Thorstvedt kijken als die bij een concurrent zou spelen.
 
Haha wat een drama weer over een interview.
Na alle bagger die die jongen 1,5j over zich heen heeft gekregen...
Zijn statistieken zijn onder Schreuder gekelderd, maar heeft zich elke match te pletter gewerkt en geen opstootjes meer gehad.

Die gast is 22 jaar en staat voor een grote transfer, tuurlijk heeft die veel vertrouwen.
En een Nederlander is altijd minder bescheiden dan een Belg, altijd geweest.

En sorry, een Lukaku of een Raman als ik die hoor zwammen in de krant denk ik ook vaak arrogante kwal hoor.
En behalve Genk fanboys en Club haters zijn de meeste mensen er het gewoon over eens dat Lang de GS verdiende, niet Onuachu, die had hem een jaar eerder moeten krijgen.

Haters gonna hate.
Welk drama? Ge moet u niet altijd zo persoonlijk aangevallen voelen omdat iemand iets negatiefs zegt over een speler van uw club he.
 
Haha wat een drama weer over een interview.
Na alle bagger die die jongen 1,5j over zich heen heeft gekregen...
Zijn statistieken zijn onder Schreuder gekelderd, maar heeft zich elke match te pletter gewerkt en geen opstootjes meer gehad.

Die gast is 22 jaar en staat voor een grote transfer, tuurlijk heeft die veel vertrouwen.
En een Nederlander is altijd minder bescheiden dan een Belg, altijd geweest.

En sorry, een Lukaku of een Raman als ik die hoor zwammen in de krant denk ik ook vaak arrogante kwal hoor.
En behalve Genk fanboys en Club haters zijn de meeste mensen er het gewoon over eens dat Lang de GS verdiende, niet Onuachu, die had hem een jaar eerder moeten krijgen.

Haters gonna hate.
Blue glasses. Lang is gewoon een irritant gastje , zo ene die uitdaagt in een discotheek wetend dat er achter hem 10 man zen hachje wel zal redden . Beetje ne wannabe gangster , dropt dien gewoon in Compton en die schijt heel zen broek vol.
Den bagger heeft hem zelf gezocht.
Hopelijk naar de PL op de bank .
 
Haha wat een drama weer over een interview.
1 post man, die niet eens zo negatief was. Serieus
Na alle bagger die die jongen 1,5j over zich heen heeft gekregen...
Zijn statistieken zijn onder Schreuder gekelderd, maar heeft zich elke match te pletter gewerkt en geen opstootjes meer gehad.
Ik moet bekennen dat ik bij zijn komst nooit had gedacht dat die zo hard ging werken, chapeau daarvoor.
Die gast is 22 jaar en staat voor een grote transfer, tuurlijk heeft die veel vertrouwen.
En een Nederlander is altijd minder bescheiden dan een Belg, altijd geweest.
100% gelijk hier. Hij is arrogant en waarschijnlijk stond hij niet vooraan toen het (gezond) verstand uitgedeeld werd maar who cares? Hij heeft het talent en de wil om te werken om het te maken dus hij gaat, denk ik, ver geraken.
Ik gun hem in elk geval een mooie transfer en een mooie verdere carrière.
Haters gonna hate.
Best ironisch dat net jij dit schrijft aangezien je bij elke tackle, proper of vuil, van Vadis, Haroun en andere Verstraete's hier komt wenen dat het àltijd rood moet zijn "maar ja VARHaeghe he"

Quasi u volledige post klopt maar die eerste en laatste zin hadden echt niet gehoeven.
 
1 post man, die niet eens zo negatief was. Serieus

Ik moet bekennen dat ik bij zijn komst nooit had gedacht dat die zo hard ging werken, chapeau daarvoor.

100% gelijk hier. Hij is arrogant en waarschijnlijk stond hij niet vooraan toen het (gezond) verstand uitgedeeld werd maar who cares? Hij heeft het talent en de wil om te werken om het te maken dus hij gaat, denk ik, ver geraken.
Ik gun hem in elk geval een mooie transfer en een mooie verdere carrière.

Best ironisch dat net jij dit schrijft aangezien je bij elke tackle, proper of vuil, van Vadis, Haroun en andere Verstraete's hier komt wenen dat het àltijd rood moet zijn "maar ja VARHaeghe he"

Quasi u volledige post klopt maar die eerste en laatste zin hadden echt niet gehoeven.
Over Vadis laat ik me hier zelden tot nooit uit want is geen vuile speler, alleen soms een janker. Zelfs over Verstraete laat ik me amper uit. Maar ja over Haroun kan ik me niet inhouden omdat dat de vuilste speler is die de laatste 10 jaar in de JPL rondloopt en er bijna altijd mee wegkomt. Die ene fase dat hij express op Diatta zijn enkel gaat staan toen die op de grond lag zal ik nooit vergeten, vandaar mijn absolute walging naar het persoon Haroun.
 
Haha wat een drama weer over een interview.
Na alle bagger die die jongen 1,5j over zich heen heeft gekregen...
Zijn statistieken zijn onder Schreuder gekelderd, maar heeft zich elke match te pletter gewerkt en geen opstootjes meer gehad.

Die gast is 22 jaar en staat voor een grote transfer, tuurlijk heeft die veel vertrouwen.
En een Nederlander is altijd minder bescheiden dan een Belg, altijd geweest.

En sorry, een Lukaku of een Raman als ik die hoor zwammen in de krant denk ik ook vaak arrogante kwal hoor.
En behalve Genk fanboys en Club haters zijn de meeste mensen er het gewoon over eens dat Lang de GS verdiende, niet Onuachu, die had hem een jaar eerder moeten krijgen.

Haters gonna hate.
Mjah Lang is gewoon wel een debiel rotjoch, eerlijk is eerlijk. Die gaat zich voorbij moeten werken om zijn mond te kunnen volgen telkens en die gata telkens weer verschieten wanneer hij wordt aangevallen in de periodes dat het even niet lukt.

Dat is gewoon retedom, net zoals Lukaku ook de domste interviews geeft met regelmaat van de klok. Op een bepaald moment is het schijnbaar gewoon een wedstrijdje tussen kritiek en ego. Je krijgt kritiek (terecht of onterecht), bijt van je af met een dom interview, de kritiek wordt heviger en je gaat nog harder roepen. Sommigen halen hun gram op genietbare wijze, de meesten worden gewoon bedolven. Ik geloof gerust dat die in de kleedkamer genietbaar is, maar in het publieke oog is dat gewoon een marginaal eersteklas.

Er zijn er met veel meer talent die eigenlijk gewoon (al verschillende keren) in een graf zijn gestoken. Kijk maar naar Balotelli. Stel u voor dat daar een helder hoofd op de schouders had gestaan. Messi en CR7 elks een Ballon d'Or of 2 minder in de kast.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat noa maar een klein hartje heeft en een masker draagt tov de buitenwereld. Denk dat die geen kat kwaad doet maar goed niemand kent hem hier persoonlijk.
 
Mjah Lang is gewoon wel een debiel rotjoch, eerlijk is eerlijk. Die gaat zich voorbij moeten werken om zijn mond te kunnen volgen telkens en die gata telkens weer verschieten wanneer hij wordt aangevallen in de periodes dat het even niet lukt.

Dat is gewoon retedom, net zoals Lukaku ook de domste interviews geeft met regelmaat van de klok. Op een bepaald moment is het schijnbaar gewoon een wedstrijdje tussen kritiek en ego. Je krijgt kritiek, bij van je af met een dom interview, de kritiek wordt heviger en je gaat nog harder roepen. Sommigen halen hun gram op genietbare wijze, de meesten worden gewoon bedolven. Ik geloof gerust dat die in de kleedkamer genietbaar is, maar in het publieke oog is dat gewoon een marginaal eersteklas.

Er zijn er met veel meer talent die eigenlijk gewoon (al verschillende keren) in een graf zijn gestoken. kijk maar naar Balotelli. Stel u voor dat daar een helder hoofd op de schouders had gestaan. Messi en CR7 elks een Ballon d'Or of 2 minder in de kast.
Je ziet het tegenwoordig veel bij de Nederlandse voetballers. Promes, Babel, Depay, Lang, Elia,... . Allemaal maar bezig met kritiek, maar wel steeds blijven aangeven dat het ze niks doet. En erbovenop nog een rapnummer maken. Echt bizar.

Lukaku heeft er idd soms ook wat last van.
 
Je ziet het tegenwoordig veel bij de Nederlandse voetballers. Promes, Babel, Depay, Lang, Elia,... . Allemaal maar bezig met kritiek, maar wel steeds blijven aangeven dat het ze niks doet. En erbovenop nog een rapnummer maken. Echt bizar.

Lukaku heeft er idd soms ook wat last van.
Lukaku kan geen kritiek verdragen dat is zijn probleem en nu zeker in PL waar ze sowieso al geen fan zijn van hem. Best voor hem is weer keren na inter daar krijgt hij ook veel liefde van supporters/club.
Waar ik me wel aan stoor hij is nog helemaal niet weg bij Club dus zwijg nog even.
 
Lang is voor niet-Club supporters wat Proto was voor niet-Anderlecht supporters. Een grote bek en wat maniertjes ja, maar een rotjoch is toch serieus overdreven. Ik vraag me dan eigenlijk af wat 't verschil is tussen bvb Undav en Lang?
 
De ontslagvergoedingen zou iets minder dan 250.000 zijn, Anderlecht wou nog een geste doen en er 250.000 euro van maken (om de relatie tussen de clubs goed te houden, voor zover dat kan als je een trainer komt wegplukken natuurlijk). Maar het is dus Union dat meer dan het dubbele wou dan de wettelijke vergoeding, tja, dan moet je er niet van verschieten als de tegenpartij daar niet in wil meegaan.
Heb uit héél goeie bron dat het gaat over een bedrag van 136.000 euro die moest betaald worden. Ik weet enkel niet of dat over Mazzu of over Mazzu + assistenten gaat.

(vind het wel een hoog bedrag, want dat zou betekenen dat het jaarloon van Mazzu of Mazzu+die mensen 1,75 miljoen euro zou bedragen. Daar verschiet ik toch van).
 
Heb uit héél goeie bron dat het gaat over een bedrag van 136.000 euro die moest betaald worden. Ik weet enkel niet of dat over Mazzu of over Mazzu + assistenten gaat.

(vind het wel een hoog bedrag, want dat zou betekenen dat het jaarloon van Mazzu of Mazzu+die mensen 1,75 miljoen euro zou bedragen. Daar verschiet ik toch van).
Zou wel kunnen hoor, het Engelse brighton zit ook achter de schermen.
 
Als het effectief om 136.000 euro gaat, dan vind ik het ferm van Anderlecht dat ze nog 250.000 wilden geven, en was Union gewoon aan het overdrijven met die 500.000 euro.
 
Lang is voor niet-Club supporters wat Proto was voor niet-Anderlecht supporters. Een grote bek en wat maniertjes ja, maar een rotjoch is toch serieus overdreven. Ik vraag me dan eigenlijk af wat 't verschil is tussen bvb Undav en Lang?
Het gedrag van beide :unsure:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan