Jupiler Pro League 2021-2022

Het gedrag van beide :unsure:
Zoals? Wat in Lang zijn gedrag is dan zo weerzinwekkend? Hij heeft zijn maniertjes maar die trapt geen spelers doormidden, is geen zweetdief (verre van zelfs)...da's gewoon de doorsnee ietwat te arrogante/flamboyante speler die bij de tegenstander het doelwit wordt van de afkeer van niet-Club supporters tegenover Club. Ge kunt ze niet alle 11 even hard uitfluiten é.
Vroeger was dat bij Club Vormer, bij Anderlecht heb je Hoedt, bij Antwerp Haroun & Verstraete, bij Gent Tissoudali and so on...
 
Wat heeft Tissoudali jullie misdaan?

Zijn gedrag tegen Club. Vuile foutjes maken, matennaaierij, op de bal gaan staan om te provoceren...
Gewoon typische speler waar ik een afkeer van heb maar die wel past bij een ploeg als Gent of Anderlecht.

Had Lang trouwens bij Anderlecht of Gent gespeeld had die op handen gedragen geweest door de eigen aanhang en had ik er wrs ook niet veel van moeten weten. Maar het verschil tussen een Lang en bvb een Tissoudali is dat Lang geen kaarten probeert aan te naaien zoals Tissoudali doet, gaat ook niet op een bal gaan staan... Lang wil gewoon voetballen en thats it, als het lekker loopt zitten daar tierlantijntjes bij maar van minuut 1 tot laatste minuut werkt die zich kapot en gaat niet proberen zijn tegenstander belachelijk te maken.
 
Zijn gedrag tegen Club. Vuile foutjes maken, matennaaierij, op de bal gaan staan om te provoceren...
Gewoon typische speler waar ik een afkeer van heb maar die wel past bij een ploeg als Gent of Anderlecht.
Dat heb je bij Lang toch ook allemaal?

In jullie kampioenswedstrijd kreeg hij nog geel toen hij probeerde Dwomoh via zijn kraag van de grond te tillen. Ik vroeg me toen oprecht af wat er mis is in die jongen zijn hoofd. Normaal gedrag is dat niet.
 
Zijn gedrag tegen Club. Vuile foutjes maken, matennaaierij, op de bal gaan staan om te provoceren...
Gewoon typische speler waar ik een afkeer van heb maar die wel past bij een ploeg als Gent of Anderlecht.

Had Lang trouwens bij Anderlecht of Gent gespeeld had die op handen gedragen geweest door de eigen aanhang en had ik er wrs ook niet veel van moeten weten. Maar het verschil tussen een Lang en bvb een Tissoudali is dat Lang geen kaarten probeert aan te naaien zoals Tissoudali doet, gaat ook niet op een bal gaan staan... Lang wil gewoon voetballen en thats it, als het lekker loopt zitten daar tierlantijntjes bij maar van minuut 1 tot laatste minuut werkt die zich kapot en gaat niet proberen zijn tegenstander belachelijk te maken.
Lang zou uitgespuwd worden in Gent. Een dwaze, arrogante kwal past niet in Gent. Net zoals Bolat, Boloni en consoorten ook door een groot deel van de supporters uitgespuwd werden.
 
Gelieve geen spotnamen te gebruiken aub.
Ja, de bescheiden en aimabele Vanhaezebrouck past veel beter bij Gent dan de arrogante en dwaze kwal Bölöni.

Sommigen hebben hier toch ook een al te idealistisch beeld van hun ploeg.
Boloni was een miskleun en werd na amper 1 maand aan de deur gezet.
Heintje past inderdaad beter bij Gent, maar kan af en toe een hoog calimerogehalte hebben. (Al vond ik zijn interview na de match over de (zwakke) arbitrage 100% terecht.
Ik denk dat iederene best eens naar zich zelf kijkt, want als er 1 iets is wat ik niet doe is de zaken verbloemen. Ik kan heel erg hard zijn voor mijn eigen ploeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Anderlecht dat net truitjes klaar heeft met daarop dit seizoen de spreuk die altijd voor Kompany gezongen werd is wel, euhm, speciaal.

FUu3fRqWQAEILPk.jpg
 
Je kan het langs 2 kanten bekijken. Marketinggewijs valt daar wel iets voor te zeggen. Iedereen die de kant van Kompany kiest betaalt 10 of 15 euro meer om dat met plezier duidelijk te maken. Het zou ook ironisch zijn om de truitjes te gebruiken en hem nadien in het seizoen te moeten ontslaan, nu laat je nog meer uitschijnen dat het in onderling overleg was en dat je hem als Anderlecht zijnde alle succes wenst.
 
Blijkbaar gaat Union akkoord met 5M van AA Gent voor Nielsen. Maar Nielsen wil nog steeds naar Club Brugge (uiteraard).
Komaan FCB, 5M voor Nielsen is toch niet onlogisch. Ja hij is al 28, maar zal wel meteen renderen en kan toch wel nog een jaar of 5 op z'n top zijn. Tenzij je volop gaat voor Mbamba/Audoor. Ik zie maar één manier waarop je Mbamba zal overtuigen om z'n contract te verlengen, door hem onbetwist nummer 1 te maken. Maar dan moet Mbamba wel z'n contract verlengen in de eerstvolgende weken. Audoor zou zich beter eerst bewijzen in 1B, maar lijkt me wel een goede back-up, samen met Vormer als die echt wil blijven. Los daarvan, een middenveld met Vanaken, Mbamba en Nielsen lijkt me wel iets.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan