Jupiler Pro League 2021-2022

Mazzu praat alweer over het volgen van de stijl van het huis. Maw is die opnieuw niet van plan om ZIJN voetbal te blijven brengen... Risky move.
Ik gun het hem, want ik heb het ECHT voor de mens Mazzu. Ik val in herhaling, maar ik blijf teleurgesteld zijn dat die hier niet gelukt is. Maar ik zou er momenteel geen geld op inzetten.
 
Kijkt er iemand graag naar counter voetval dan ?

Yep. Goed en hard blok met snelle tegenaanvallen zie ik heel graag. Ik heb regelmatig genoten van het voetbal van Union.
Uiteraard zie ik ook graag een heel mooi voetballende ploeg, maar ik kijk zeker niet neer op reactievoetbal.
Mensen trekken dit in één lijn door met "de bus parkeren" en dat vind ik toch net iets anders.
 
Als je nu een 3e klasser tegen een 1e klasser moet spelen zou je er nog in moeten komen ja.

Maar als Anderlecht tegen bv Standaard moet spelen wil je dit normaal gezien toch niet zien.

Gewoon 90 min van je leven weg.
 
Anderlecht moet altijd de bal opeisen. Een ploeg moet weten dat het bij ons naar achteren moet, en hopen op een zeldzame counter. Met schrik komen spelen. Onder Hasi en Weiler kwamen ploegen als Zulte en Beveren met momenten domineren. Kan toch niet zoiets.
 
Mazzu praat alweer over het volgen van de stijl van het huis. Maw is die opnieuw niet van plan om ZIJN voetbal te blijven brengen... Risky move.
Ik gun het hem, want ik heb het ECHT voor de mens Mazzu. Ik val in herhaling, maar ik blijf teleurgesteld zijn dat die hier niet gelukt is. Maar ik zou er momenteel geen geld op inzetten.
Het publiek is al zo verdeeld dat het bij de minste uitschuiver ambras gaat zijn.

De abo-verkoop gaat slecht naar verluidt, gisteren was het fanboard en moet het heel heftig geweest zijn en ze durven hem gewoon niet eens voor te stellen nu (op een persco).

Dat gecombineerd met het feit dat we in Europa geen reekshoofd meer zijn en daar in de voorrondes al een klepper kunnen treffen, het feit dat ons spitsenduo moet vervangen worden, Gomez die nog out is tot september en concurrentie van Club, Antwerp (dat gaat uithalen), Genk (met een goeie kern en oerdegelijke trainer) en Gent dat op zijn elan kan doorgaan zie ik ons snel in de miserie komen.
 
Kijkt er iemand graag naar counter voetval dan ?
Veel liever dan zaalvoetbal ja
Ik heb het nooit gehad voor driehoekjes en pasjes op eigen helft zodat het een half uur duurt eer je aan de baklijn van de tegenstander bent.
Verticaal reactievoetbal is imo erg leuk om naar te kijken :)

Benieuwd wat Mazzu gaat doen met Anderlecht. Zijn soort voetbal staat haaks op de stijl van het huis (en de kern) en ik heb eerlijk gezegd geen idee in hoeverre hij in staat is om Anderlecht te laten voetballen zoals de supporters willen.
Het blijft een vreemde keuze, zowel voor hem als voor de club maar ik ben benieuwd wat hij gaat laten zien.
 
Mazzu heeft zijn contract verbroken met de wet van ‘78. Nu is dat imo anders bij een trainer met contract voor onbepaalde duur dan bij spelers maar echt klassevol is dat toch allemaal niet.
 
Als ie even succesvol is als Elsner (die bij ons ook zijn contract eenzijdig verbrak) zal het maar een flauw seizoen worden :biglaugh:
 
Terug
Bovenaan