Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Kan je zelf kiezen of die op gas rijdt of op benzine ? Want op gas loopt dat toch wel aardig op

Gisteren was mijn vriendin in de voormiddag bij haar ouders geweest, ik stap erna in. Gemiddeld verbruik heen en terug 10,5liter
Oké het is niet de meest zuinige, maar rond de 8 - 8,5 kan je hem zeker houden, maar weer van kromme aas gebaren als ik er iets op zeg.
Die cng auto’s hebben geloof ik meestal een zeer kleine benzine tank, dus moet je wel heel vaak gaan tanken.

Kan je zelf kiezen of die op gas rijdt of op benzine ? Want op gas loopt dat toch wel aardig op

Gisteren was mijn vriendin in de voormiddag bij haar ouders geweest, ik stap erna in. Gemiddeld verbruik heen en terug 10,5liter
Oké het is niet de meest zuinige, maar rond de 8 - 8,5 kan je hem zeker houden, maar weer van kromme aas gebaren als ik er iets op zeg.
Neen. Zal altijd CNG voornemen. Behalve als hij leeg is natuurlijk. Dus ik tank enkel benzine nu.

Die cng auto’s hebben geloof ik meestal een zeer kleine benzine tank, dus moet je wel heel vaak gaan tanken.
Hangt ervan af. Mijn wagen is van 2018 en heeft een benzine tank van 25 liter. Veel is het niet, neen. Maar als ik zie dat de nieuwe modellen een benzine tank van 9 liter hebben, dan hoor je mij niet klagen.

Hoe dan ook, als dat volgend jaar nog zo is verkoop ik hem.

Ach en anders surft iedereen toch gewoon mee op de indexschaal waar die wagens in verwerkt zitten, maar kopen we een oude diesel/benzine.
Ik dacht dat je vanaf '29 geen diesel- of benzinewagen meer kon inschrijven?
Of geldt dat enkel voor auto's met productiejaar 2029 en nadien?

Hier gaan we nog het maximale halen uit onze dieselstoof :woohoo:

Een springkoord zonder koord. Wie zou nu gezegd hebben ‘tiens, ik spring graag koord maar zonder koord zou dat pas echt super zijn’

0E3BB75D-AC9B-4E5C-8B8A-29E6199919B2.jpeg

Ik heb gisteren een kerel met de auto zien rijden terwijl hij een handjob kreeg en ondertussen (zoals op de tekening in onderstaande spoiler) aan het rondkijken was naar iedereen die hem zag. Het zag er redelijk marginaal uit.

ssrco,classic_tee,mens,101010:01c5ca27c6,front_alt,square_product,600x600.jpg

Ge moogt 50 op die baan. Hij leek sneller te rijden dan dat. Hij leek niet op de baan te letten terwijl er om de zoveel tiental/honderdtal meter wel een oversteekplek voor fietsers/voetgangers of een zijstraat is. Ga dat aub op een circuit doen, maar niet op de openbare weg.

Ik heb gisteren een kerel met de auto zien rijden terwijl hij een handjob kreeg en ondertussen (zoals op de tekening in onderstaande spoiler) aan het rondkijken was naar iedereen die hem zag. Het zag er redelijk marginaal uit.

ssrco,classic_tee,mens,101010:01c5ca27c6,front_alt,square_product,600x600.jpg

Ge moogt 50 op die baan. Hij leek sneller te rijden dan dat. Hij leek niet op de baan te letten terwijl er om de zoveel tiental/honderdtal meter wel een oversteekplek voor fietsers/voetgangers of een zijstraat is. Ga dat aub op een circuit doen, maar niet op de openbare weg.
Hopelijk voor hem meer dan een handjob. Anders gaat dat een vettige bedoening worden.

Zatlap in de Collruyt achter mij aan de kassa met een paar flessen wijn die begon zatte praat te verkopen.

"ik doe graag eens zot.. Doe jij graag zot?" "euh.. Ja zeker?" "allez vertel eens een zot verhaaltje" "ja dan een keer"

En dan heeft een knappe blonde in de rij naast me me gered door tegen me te beginnen praten. En na 3x de zatlap te negeren gaf hij het uiteindelijk op.

Sorry @Wannez of @Lt. ZweedVoet als het 1 van jullie was maar je moet je maar kenbaar maken.

Zatlap in de Collruyt achter mij aan de kassa met een paar flessen wijn die begon zatte praat te verkopen.

"ik doe graag eens zot.. Doe jij graag zot?" "euh.. Ja zeker?" "allez vertel eens een zot verhaaltje" "ja dan een keer"

En dan heeft een knappe blonde in de rij naast me me gered door tegen me te beginnen praten. En na 3x de zatlap te negeren gaf hij het uiteindelijk op.

Sorry @Wannez of @Lt. ZweedVoet als het 1 van jullie was maar je moet je maar kenbaar maken.
Ik was inderdaad die knappe blonde. 😘

Edit: ah oeps, da’s hier zwam niet.

Verhip! Wat een gekke avonturen daar bij jou in de Colruyt. Jaja, Corona, die oorlog en de brandstofprijzen, het doet wat met de mensen hee!

Essentiële info mist: wan wie kreeg hij die handjob? Zichzelf?

dit is van enkele dagen geleden.
Het was goed weer, ik zit met mijn (velux) raam half open. Ineens hoor ik, wat ik alleen maar kan omschrijven als een soort gekraai van een vogel (ik weet niet welke) en dan een IMMENSE KNAL. Ik draai me om en zie een boel pluimpjes naar beneden dwarrelen. Ik zit verdwaasd te kijken, opeens kom er van achter mijn salon tafel een duif kijken.
Ik doe voorzichtig mijn raam gans zo ver mogelijk open, en ik ga voorzichtig naar de deur om te voorkomen dat ze op de gang geraakt. Daar verschiet het beest van, vliegt in paniek tegen het plafond en mijn boekenkast en raakt uiteindelijk toch buiten.

Het is nu zoals gezegd enkele dagen geleden en ik vind nog altijd pluimpjes terug.

Terug
Bovenaan