Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Bij het doorlezen van een digitale krant:

Mia is de laatste herinnering aan haar zoon kwijt”: poetsvrouw steelt rouwjuweel, gooit assen weg en verkoopt het voor peulschil

Hoe ver ben je dan zeg.

Die is 90.

8B9458F1-1294-4F00-BB3C-01AAE3081136.jpeg

EURO 95
EURO 98

Het besef dat je de dag van vandaag niet met 95 of 98 EUR toekomt om je tank te vullen :unsure:

wtf momentje van de dag

Ah de de dagprijs van de aardgas

Sinds december (terug) een vriendin, die was gisterenavond en vanochtend (en dus logischerwijs ook vannacht) bij mij...

Berichtje van de bovenbuurvrouw deze ochtend:

Serieus, what the fuck moet ik daar op antwoorden? 😳
Als je maar éénmaal lawaai hebt gemaakt sinds december dan valt het nog allemaal mee precies.

Daarstraks aan de pomp: 4,540 €/kg CNG. Ma wtf eigenlijk.
Gelukkig dat ik nog 25 liter benzine kan tanken ook. De nieuwere modellen hebben maar een benzine tank van 9 liter.

Godverdomme toch. Tijd om de Harley Trapson van onder het stof te halen.

Gelukkig dat ik nog 25 liter benzine kan tanken ook. De nieuwere modellen hebben maar een benzine tank van 9 liter.

Holy moly, da's veel voor CNG

Hoeveel verbruikt die per 100km ?
Zuiniger als benzine of diesel?

Mijn kassabon van toen net (Delhaize) was mijn meest wtf moment sinds eeuwen.
Oke doordat dat de brandstofkosten omhoog zijn gegaan en nu wss ook de grondstoffen hadden we een prijsstijging zien aankomen maar dat ik zomaar fkes 52€ heb betaald aan onzin is wel erg hoog.
Voor mij geen probleem maar ik vind het ontzettend erg voor mensen met een beperkt budget.
En dan hebben het nog niet over tanken.:eek:
Godsamme hé.:frown:
Ik ga wel voortaan naar AH of Colruyt of geen idee eigenlijk waar het goedkoper is.
Deed altijd boodschappen in de buurt van waar ik was maar vanaf nu ga ik wel bewuster boodschappen doen. Mijn man er straks ook even op aanspreken.:unsure:

Mijn kassabon van toen net (Delhaize) was mijn meest wtf moment sinds eeuwen.
Oke doordat dat de brandstofkosten omhoog zijn gegaan en nu wss ook de grondstoffen hadden we een prijsstijging zien aankomen maar dat ik zomaar fkes 52€ heb betaald aan onzin is wel erg hoog.
Voor mij geen probleem maar ik vind het ontzettend erg voor mensen met een beperkt budget.
En dan hebben het nog niet over tanken.:eek:
Godsamme hé.:frown:
Ik ga wel voortaan naar AH of Colruyt of geen idee eigenlijk waar het goedkoper is.
Deed altijd boodschappen in de buurt van waar ik was maar vanaf nu ga ik wel bewuster boodschappen doen. Mijn man er straks ook even op aanspreken.:unsure:
Ik ben zelf het meest in de positieve zin verrast van AH met mijn kasticket. Niet dat je al YeeHaw buiten gaat maar meer een ‘oef, ik had erger verwacht’ en ze hebben ook wel heel vaak goeie gratis deals.
Colruyt is enkel interessant als je ook echt hoeveelheden koopt dus kan zeker als je een grote frigo en diepvries hebt, meal prep doet etc
Laat u niet vangen aan Jumbo want die is veel meer Delhaize dan AH-concurrent. Daar heb ik de eerste keer echt verschoten van mijn rekening.
Lidl is voor vlees-vlees (dus niet charcuterie maar echt steak en zo) echt heel goed en de prijzen zijn fijn.

Ik ben zelf het meest in de positieve zin verrast van AH met mijn kasticket. Niet dat je al YeeHaw buiten gaat maar meer een ‘oef, ik had erger verwacht’ en ze hebben ook wel heel vaak goeie gratis deals.
Colruyt is enkel interessant als je ook echt hoeveelheden koopt dus kan zeker als je een grote frigo en diepvries hebt, meal prep doet etc
Laat u niet vangen aan Jumbo want die is veel meer Delhaize dan AH-concurrent. Daar heb ik de eerste keer echt verschoten van mijn rekening.
Lidl is voor vlees-vlees (dus niet charcuterie maar echt steak en zo) echt heel goed en de prijzen zijn fijn.
Hier is het meestal een rondje Lidl - AH en af en toe wat Colruyt en Carrefour. In de Delhaize zie je ons haast nooit en de Smatch en varianten ook niet. De Aldi durft ook al eens gebeuren, maar die heeft toch wat pluimen verloren.

Terug
Bovenaan