Ik heb dat op videohaha mijn madam nog nooit zo hoog zien springen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dat op videohaha mijn madam nog nooit zo hoog zien springen.

Hm. Scheefpoepende torenraaf. Klinkt bekend in de oren.Dan heb je André de scheefpoepende torenraaf nog niet ontmoet.
Ik wijt het aan de pfos!
Het is nu maar te hopen dat dit niet haar appeltje voor de dorst was.Toeval of bewust? Auto van Annelien twee keer in enkele uren tijd aangereden:
![]()
Toevallig of bewust? Auto van Annelien (28) twee keer in enkele uren aangereden: “Ik kon het eerst amper geloven”
Het was niet meteen het weekend van Annelien Verpoort (28) uit Torhout: haar wagen werd in enkele uren tijd liefst twee keer aangereden. En telkens pleegde de dader vluchtmisdrijf. “Toch vermoed ik dat het eerder om een ongelukkig toeval gaat.”www.hln.be
Ik merk toch vooral de bestickering op.

Nieuwswaarde is toch ook absoluut 0 hé.Toeval of bewust? Auto van Annelien twee keer in enkele uren tijd aangereden:
![]()
Toevallig of bewust? Auto van Annelien (28) twee keer in enkele uren aangereden: “Ik kon het eerst amper geloven”
Het was niet meteen het weekend van Annelien Verpoort (28) uit Torhout: haar wagen werd in enkele uren tijd liefst twee keer aangereden. En telkens pleegde de dader vluchtmisdrijf. “Toch vermoed ik dat het eerder om een ongelukkig toeval gaat.”www.hln.be
Toeval of bewust? Auto van Annelien twee keer in enkele uren tijd aangereden:
![]()
Met wat rij jij?Uitgedaagd op de autosnelweg door een M3. Ik gaf aan dat ik geen interesse had om een Fast Furious te doen wegens vrouw en kind achteraan (en gewoon int algemeen niet). Remt hij bruut, zoeft bekan in men gat, terug remmen, lichten flashen en gas geven. Wat een nachtmerrie..
Die mens kwam misschien van de colruytUitgedaagd op de autosnelweg door een M3. Ik gaf aan dat ik geen interesse had om een Fast Furious te doen wegens vrouw en kind achteraan (en gewoon int algemeen niet). Remt hij bruut, zoeft bekan in men gat, terug remmen, lichten flashen en gas geven. Wat een nachtmerrie..
991 turbo s cabrioMet wat rij jij?
Oei. En daarbij de vrouw en kind achterin. I almost feel sorry for them. Nouja. Los van het feit waarmee je rijdt, horen dat soort types gewoon niet op de openbare weg. Dat zijn dan ook dezelfde die je uit de bocht ziet gaan op een eerste ritje Nürburgring.991 turbo s cabrio
Je moet inbeelden, dat je dus 90 per uur rijdt op 't gemak met je kindje en dan zie je daar ineens Dom Toretto met zijn BMW M3 (met tribals op, tja) over de volle lijnen vlammen voor je neus, naar links - je aankijkt - en teken doet om te gassen - jij zegt neen, kwaad kijkt, remt en direct achter kont schuift en in zijn neutral tot zijn limiter staat te revven. Echt voor je kind is dat verschieten en voor je vrouw ook. Ergens denk je van, ik stamp mijn pedaal in en ik zie die vent nooit meer, want winnen doet hij totaal niet. Maar tja..Oei. En daarbij de vrouw en kind achterin. I almost feel sorry for them. Nouja. Los van het feit waarmee je rijdt, horen dat soort types gewoon niet op de openbare weg. Dat zijn dan ook dezelfde die je uit de bocht ziet gaan op een eerste ritje Nürburgring.
Ah, maar jij hebt het verkeerd op hoor. Dat was duidelijk Domme Nick Taritti.Je moet inbeelden, dat je dus 90 per uur rijdt op 't gemak met je kindje en dan zie je daar ineens Dom Toretto met zijn BMW M3 (met tribals op, tja) over de volle lijnen vlammen voor je neus, naar links - je aankijkt - en teken doet om te gassen - jij zegt neen, kwaad kijkt, remt en direct achter kont schuift en in zijn neutral tot zijn limiter staat te revven. Echt voor je kind is dat verschieten en voor je vrouw ook. Ergens denk je van, ik stamp mijn pedaal in en ik zie die vent nooit meer, want winnen doet hij totaal niet. Maar tja..
Ah, maar jij hebt het verkeerd op hoor. Dat was duidelijk Domme Nick Taritti.
Is den Dominic Toretto van den Aldi.
Nieuwswaarde 0,0 ... net als de waarde van uw post. Wat hebben die firmawagen en (hopelijk) er in godsnaam mee te maken?Nieuwswaarde is toch ook absoluut 0 hé.
Bel uw verzekering - of uw werkgever want het is (hopelijk) een firma wagen en los het op.
Ik ben blij met de toevoeging tussen de haakjes! Al hoop ik ook oprecht dat er geen specifieke situaties zijn waarin je dan wel zou straatracen.Uitgedaagd op de autosnelweg door een M3. Ik gaf aan dat ik geen interesse had om een Fast Furious te doen wegens vrouw en kind achteraan (en gewoon int algemeen niet). Remt hij bruut, zoeft bekan in men gat, terug remmen, lichten flashen en gas geven. Wat een nachtmerrie..
Die mannen moeten ook hun pensioentje bijeen proberen te schrapen he.De ticketprijzen van The Rolling Stones in Brussel deze zomer...
Ik snap dat alles duurder wordt en prijsstijgingen in de evenementensector waren te verwachten, maar dit is er toch echt wel crimineel ver over.
![]()