Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En terwijl zit Jos op zijn social media platform (twitter?) te posten Tom de debiele mens laat mij maar zitten bij zijn kippen...en nu brengt die idioot ook nog etenOver duiven gesproken, Jos de debiele duif woont nog altijd bij mijn kippen.

En terwijl zit Jos op zijn social media platform (twitter?) te posten Tom de debiele mens laat mij maar zitten bij zijn kippen...en nu brengt die idioot ook nog eten![]()
En terwijl zit Jos op zijn social media platform (twitter?) te posten Tom de debiele mens laat mij maar zitten bij zijn kippen...en nu brengt die idioot ook nog eten![]()
Misschien werkt Jos wel voor Google?Eten bestelt ie al lang op Depidgeroo
Is er geen Madame Jos? De duiven in onze tuin zijn allemaal in koppel. Als ze in mei een jonge duivendochter indoen, mag Jos altijd eens op bezoek komen.Over duiven gesproken, Jos de debiele duif woont nog altijd bij mijn kippen.
Is er geen Madame Jos? De duiven in onze tuin zijn allemaal in koppel. Als ze in mei een jonge duivendochter indoen, mag Jos altijd eens op bezoek komen.

Als ge een trui aanhebt op cafe, hebt ge duidelijk niet genoeg gezopen, anders hebt ge het te warm voor ne trui. Ik gok dat dat het is wat @Chelark007 wil zeggenIk zie geen issue
.Ie zat met zijn cola voor zijn neus en zijn madam aan tafeltje... Daarna ging em poolen.Als ge een trui aanhebt op cafe, hebt ge duidelijk niet genoeg gezopen, anders hebt ge het te warm voor ne trui. Ik gok dat dat het is war @Chelark007 wil zeggen.
Zie, wat ik zei dus... niet genoeg gezopen. Bedankt voor de verduidelijking @Chelark007 !!Ie zat met zijn cola voor zijn neus en zijn madam aan tafeltje... Daarna ging em poolen.
Was gwn grappig. Kersttrui is voor december / januari.
Dat is gewoon een trendsetter, you're getting old!Ie zat met zijn cola voor zijn neus en zijn madam aan tafeltje... Daarna ging em poolen.
FTFYIe zat met zijn cola voor zijn neus en zijn ma aan tafeltje... Daarna ging em poolen.
Foto's op mijn telefoon wat opgekuist en kwam deze nog eens tegen. Nu weet ik weer hoe gedroogde rat eruitziet. Vorig jaar getrokken op die dag dat het 30° C was.
![]()

Walter, de tooghangende ratmummie.
.haha mijn madam nog nooit zo hoog zien springen.
Walter, de tooghangende ratmummie.
Jos, de debiele duif.
Wat een rariteitenkabinet daar in uw tuin.