Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

:eek: :eek: :eek:

Van mijn 17 tot 25 altijd naar lloret geweest. Dan ben ik een tiental jaar niet geweest. Hoe het in die 10 jaar daar slechter geworden is, is echt niet normaal.
Ik had daar eens rond 23u een toertje gedaan. Overal lagen er al in hun kots te slapen, verschillende die zich half in coma gezopen hadden, meisjes die lastig gevallen werden,...

De jaren dat ik daar ging om uit te gaan zag je dat ook wel eens rond 5u smorgens, maar om 23u al? Nooit gezien. Overdag ook, vroeger had de politie dat daar toch goed in de hand (en zeg maar in de hand, want ze deelden op tijd eens een saflet uit) maar de laatste jaren zijn ze het daar precies helemaal kwijt.

:eek: :eek: :eek:
Kerel zijn naam is al bekend. Heeft al zijn social media al verwijderd. Zijn sportclub en bedrijf van zijn vader zouden al doelwit zijn van het internet en zijn trollen.

Die gaat zijn ochtendkakje zich nog zwaar beklagen.

Van mijn 17 tot 25 altijd naar lloret geweest. Dan ben ik een tiental jaar niet geweest. Hoe het in die 10 jaar daar slechter geworden is, is echt niet normaal.
Ik had daar eens rond 23u een toertje gedaan. Overal lagen er al in hun kots te slapen, verschillende die zich half in coma gezopen hadden, meisjes die lastig gevallen werden,...

De jaren dat ik daar ging om uit te gaan zag je dat ook wel eens rond 5u smorgens, maar om 23u al? Nooit gezien. Overdag ook, vroeger had de politie dat daar toch goed in de hand (en zeg maar in de hand, want ze deelden op tijd eens een saflet uit) maar de laatste jaren zijn ze het daar precies helemaal kwijt.
Ibiza is ook echt zo. Britten en Nederlanders verzieken het daar echt helemaal

Zonet een auto-ongeval zien gebeuren. Auto reed veel te snel en probeerde een fietser te ontwijken. Dat lukte niet en de chauffeur is dan nog eens op een tegeligger geknald. Fiets was in 2 het meisje dood. Auto van de tegenligger lag op zijn zij en degene die het ongeval veroorzaakte heb ik ook niet uit de auto weten kruipen. Wat een zonde
Shit man, ik krijg zelf al een trauma van dit te lezen. Als ik zoiets zou zien gebeuren - zelfs al ben ik niet de dader - ik zou daar toch een weekje wakker van liggen en een paar maanden schrik hebben als chauffeur.

Ergste van al is dat ze van hetzelfde feestje als ik kwam. Ik kende haar niet maar er waren wel nog veel vrienden van haar aanwezig en die zagen heel snel wie het slachtoffer was. Er is nog iemand die hartmassage kende naartoe gelopen maar eens die erbij was had die ook door dat er niks meer aan te doen was.

Uitzonderlijk vandaag eens pizza besteld via takeaway.

Leverancier belt aan, ik doe de deur open en een galm van sigarettengeur, wiet en andere poppers overvalt mij, terwijl die gast buiten staat op twee meter afstand.
"Ene goeien avond" zegt hij met oogbollen zo groot als 🎾 tennisballen en een smile van hier tot zeker ergens in Poperinge.
Ik viel duidelijk in de smaak... 😨

De pizzadoos had uiteraard dezelfde geur, waarvan ik de komende dagen nog van kan nagenieten bij het oud papier.
De pizza zelf was gelukkig meer dan oké.
Heb intussen wel al 2 olifanten met opgetrokken slurf zien passeren in de straat, met een aapje dat aan het bengelen was aan hun staart.

En het wtf-moment: die kerel rijdt dus in die toestand met de auto rond.
Wat als hij straks die 2 olifanten tegenkomt?
Peace, man!

Ik heb het zo al eens voor gehad dat mijn pizza niet toe kwam. Gebeld naar de pizzatent, belden ze later terug dat mijn delivery boy opgepakt was door de politie 🤣

Ergste van al is dat ze van hetzelfde feestje als ik kwam. Ik kende haar niet maar er waren wel nog veel vrienden van haar aanwezig en die zagen heel snel wie het slachtoffer was. Er is nog iemand die hartmassage kende naartoe gelopen maar eens die erbij was had die ook door dat er niks meer aan te doen was.

En alles oké met jou? Is niet niks om zoiets van dichtbij mee te maken/te zien.

Shit man, ik krijg zelf al een trauma van dit te lezen. Als ik zoiets zou zien gebeuren - zelfs al ben ik niet de dader - ik zou daar toch een weekje wakker van liggen en een paar maanden schrik hebben als chauffeur.
Ik heb zo ooit op de Ring van Antwerpen een auto gezien die vermoedelijk over de middenberm gegaan was, een aantal minuten voor ik daar passeerde. Auto was uit elkaar gespat, ik zag een kind liggen op de ring, een moeder die nog in haar afgebroken stoel vastgegespt met het hoofd in de handen aan het huilen was. Er waren al heel veel wagens gestopt en aan het bellen... Dat beeld blijft mij 20 jaar later nog bij.

Kerel zijn naam is al bekend. Heeft al zijn social media al verwijderd. Zijn sportclub en bedrijf van zijn vader zouden al doelwit zijn van het internet en zijn trollen.

Die gaat zijn ochtendkakje zich nog zwaar beklagen.

....en 't is van da :lol:

Dader (25) van “walgelijke” poepactie op Mallorca laat van zich horen: “Ik heb zoiets achterlijks gedaan”

....en 't is van da :laugh:

Dader (25) van “walgelijke” poepactie op Mallorca laat van zich horen: “Ik heb zoiets achterlijks gedaan”

Ik vraag me altijd af van wat ze dan spijt hebben: Spijt vanwege de gevolgen voor hem en zijn familie of spijt vanwege de daad zelf? Nu ja, als je zoiets verwerpelijk doet, moet je de shitstorm achteraf maar doorstaan. Hopelijk heeft hij echt een les geleerd en betert hij zijn leven.

Ik vraag me altijd af van wat ze dan spijt hebben: Spijt vanwege de gevolgen voor hem en zijn familie of spijt vanwege de daad zelf? Nu ja, als je zoiets verwerpelijk doet, moet je de shitstorm achteraf maar doorstaan. Hopelijk heeft hij echt een les geleerd en betert hij zijn leven.

En hopelijk leert de jeugd er ook iets uit met hun soms verwerpelijke pranks en tiktokchallenges. The internet pitchforks are waiting.

Ik heb zo ooit op de Ring van Antwerpen een auto gezien die vermoedelijk over de middenberm gegaan was, een aantal minuten voor ik daar passeerde. Auto was uit elkaar gespat, ik zag een kind liggen op de ring, een moeder die nog in haar afgebroken stoel vastgegespt met het hoofd in de handen aan het huilen was. Er waren al heel veel wagens gestopt en aan het bellen... Dat beeld blijft mij 20 jaar later nog bij.
Ik herinner mij nog steeds dat we nekeer op den E40 aan het rijden waren, wijle op den 3den band , alle 3 banden redelijk volzet, maar het reed wel vlot. Ineens, 3 auto's voor ons zagen we (in ware inception/matrix stijl) de snuit van een wagen de lucht in gekatapulteerd worden, zo'n 2 a een goeie 3 meter en half de lucht in. Wij nog alles kunnen dichtslagen, en daarna dan langs gereden vanop den 1sten band, auto lag op zijn dak en er kroop iemand uit met een bebloed hoofd, helemaal in shock.

We zijn er ons niet altijd even van bewust, maar autorijden is echt wel gevaarlijk, en het moet daarom niet altijd in extreme omstandigheden voorvallen

Met die bosbranden in Rhodos net gelezen dat een hotel waar ik al 2x heb verbleven, Lindian Village, compleet in brand staat. :frown:

Les geleerd? Wat riskeert die man eigenlijk echt (strafrechtelijk)?
Wat mij betreft mogen ze dat soort tuig een paar weken laten brommen en duizenden euro’s boete + schadevergoeding laten betalen, maar dat zal weer ijdele hoop zijn vermoed ik…

Les geleerd? Wat riskeert die man eigenlijk echt (strafrechtelijk)?
Wat mij betreft mogen ze dat soort tuig een paar weken laten brommen en duizenden euro’s boete + schadevergoeding laten betalen, maar dat zal weer ijdele hoop zijn vermoed ik
Gezien we hier in niet in Nederland of Mallorca zitten hebben we daar weinig over te zeggen

Met die bosbranden in Rhodos net gelezen dat een hotel waar ik al 2x heb verbleven, Lindian Village, compleet in brand staat. :frown:
Ik hoop dat men hier in Europa eindelijk eens collectief gaat ingrijpen en een Europese dienst ter bestrijding van zulke zaken gaat oprichten. Volledig uitgerust met het nodige materiaal. Ipv dat de europese la den iedere keer weer hulp moeten vragen aan de buurlanden.

Terug
Bovenaan