Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik vind het altijd knap van die verhalen, en de mensen die zo koel blijven in zo een stress-situaties.
Ik heb nog niet echt zoiets meegemaakt, voor zover ik me kan herinneren. En ik vraag me altijd af hoe ik zou reageren.

Hier is ooit es een auto uit de bocht gegaan, heeft zich in de overbuur zijn geparkeerde auto geboord, heeft die overbuurauto in mijn voortuin geduwd, is vervolgens weggekatapulteerd rond mijn auto en plooide zich vervolgens rond de verlichtingspaal naast ons huis.

Ik had de klap zelf niet gehoord, we sliepen nochtans aan de voorkant. Mijn madam maakt me wakker, ik met een halve slaapkop naar buiten, es naar mijn auto gekeken, gemompeld "ha, tis ni tegen de mijne, goe" en ben weer in mijn bed gekropen :lol: héél het straat stond buiten.

Ik vind het altijd knap van die verhalen, en de mensen die zo koel blijven in zo een stress-situaties.
Ik heb nog niet echt zoiets meegemaakt, voor zover ik me kan herinneren. En ik vraag me altijd af hoe ik zou reageren.
Heb het zelf al meerdere malen "moeten" doen.
Ik kan me nog herinneren toen ik 14 jaar was en de bus naar 't school nam en een 'oudere' man met mentale problemen (de bus stopte langs een psychiatrisch ziekenhuis) door het bruusk remmen van de buschauffeur met zijn achterhoofd tegen zo'n hard opstapje van een tweezitter vloog.
Ik ging er meteen naar toe, zag het bloed uit zijn achterhoofd spuiten en riep dat de chauffeur de ambulance moest bellen.
Heb dan mijn vestje gebruikt om het bloed wat proberen te stelpen.
Uiteindelijk kwamen de ambulanciers aan en namen het over. Ze bedankten me vooral voor dat stelpen aangezien het blijkbaar net voldoende druk was om het bloedverlies te beperken.
Nooit meer iets van gehoord maar was wel te laat op school, lol.

Bij mij gaat het afhangen van hoe de situatie zich ontwikkeld.
Al meegemaakt:
- vriend die me opbelde dat hij met een boor in zijn borstkas was geknald en volop bloedde: gewoon op gaan halen en mee naar de spoed geweest en nog mee staan lachen terwijl ze hem aan het dichtnaaien waren.
- alcoholieker die heel de boel ineens onder plaste: ben de enige die in actie schoot om de boel op te kuisen en dan samen met een maat hem naar het ziekenhuis te voeren.
- op de brouwerij: een darm die ik slecht had aangesloten waardoor ineens het bier in heel de kamer rondspoot: brains in shutdown en ik stond er gewoon op te kijken.
- fabriek: ineens allerlei alarmen tijdens productie: brains in shutdown.

Conclusie: als het met mensen te maken heeft, ga ik precies wel in actie schieten, heeft te maken met gebouwen, machines dan is het meltdown in the brains. Geen idee wanneer het een combinatie van de twee zou zijn, maar ik vermoed dat mijn hersenen in shutdown zullen gaan.
Laten we eerlijk zijn: mij moet je waarschijnlijk niet hebben wanneer de boel aan het afbranden is.

Holy :poop:

Net even buiten geweest om de lichten uit te doen en als ik binnenkwam hoorde ik een raar gezoem/gebrom. Ons kat was heel geïnteresseerd naar mijn kruis aan het kijken.

Ik kijk naar beneden en zie tussen m'n broek en m'n riem (die los stond want het is warm) en zie daar een megagrote wesp.

Als reactie m'n riem tegen m'n onderbuik geduwd en dat beest geplet.

Geen idee hoe the f*ck die daar geraakt is. Ik ben misschien 30 seconden buiten geweest.

Voort eerst starlink van elon Musk zien passeren

Kan je die wel nog zien?

Na de lancering kon je vaak een treintje van die dingen zien maar naarmate ze hoger klommen en verder uit mekaar kwamen te staan werden ze steeds moeilijker zichtbaar.

Kan je die wel nog zien?

Na de lancering kon je vaak een treintje van die dingen zien maar naarmate ze hoger klommen en verder uit mekaar kwamen te staan werden ze steeds moeilijker zichtbaar.
Ik denk dat je nu gewoon soms zo een lichtpunt ziet passeren, en misschien wat later in dezelfde baan nog een. Vorige zomer alleszins toch.

*zooooooom* *crash* *au au au*
17 minuten later:

Weet je, ventje, mocht je zo niet spurten in huis, je zou minder vallen en je minder pijn doen …

De blik in zijn ogen: ik hoor u moeder, maar de zoomies zijn sterk in mij.

3 minuten later:

Hiernet in Brussel zuid op de roltrappen, 2 vervelende rotjochies die effe dachten met nen blinde zijn voeten te spelen. Ik passeerde dus had niet alles gezien. Begint die kerel daar zijn keel open te zetten tegen die 2 gastjes, ik denk dat ze er niet goed van waren. Geluid ging ineens maal 10, de blinde man was het kotsmoeg en begint ze gewoon met de grond gelijk te maken met woorden. Mag voor mij ook in de glimlach van de dag. En op t einde dégage petit... Kereltjes dropen af, Zonder cool weliswaar, en eerlijk het postuur van die kerel daar wou ge genen boel mee zoeken, blind of niet...

De decadentie in Monaco. Vandaag eens een paar uur daar rond getjoold.

Grootste yacht die er lag, begonnen er daar een paar slaafjes een plankje te leggen, tapijtje te stofzuigen voor erop te lopen tegen dat mevrouw toekwam.
Tafeltje met 2 stoeltjes voor de boot klaar gezet met een fles champagne en de chihuahua stond ook klaar om haar op te wachten toen ze toekwam in de rolls.

Beetje verder komt er een gast met hawaishirt uit een hotel vol bewaking en leunt daar half zat tegen een Ferrari. Komt er daar 1 van de bewaking zeggen dat hij daar niet tegen mag leunen.
Zegt hij: euh dat is mijn auto en die rolls hier erachter ook al zwaaien met de sleutels. Bewaker met de walk of shame terug weg.

Nooit gedacht dat ik niet meer scheef ging kijken als er een rolls of ferrari passeert. Even common als een Peugeot bij ons.

Die boten zijn echt belachelijk. Ik snap ook totaal niet wat je bent met zo een enorme boot waar je wss een heel dorp te slapen kan leggen en de heli op het dek. Echt gewoon puur om te zeggen: "ik heb de grootste."

Grootste yacht die er lag, begonnen er daar een paar slaafjes een plankje te leggen, tapijtje te stofzuigen voor erop te lopen tegen dat mevrouw toekwam.
Tafeltje met 2 stoeltjes voor de boot klaar gezet met een fles champagne en de chihuahua stond ook klaar om haar op te wachten toen ze toekwam in de rolls.

Beetje verder komt er een gast met hawaishirt uit een hotel vol bewaking en leunt daar half zat tegen een Ferrari. Komt er daar 1 van de bewaking zeggen dat hij daar niet tegen mag leunen.
Zegt hij: euh dat is mijn auto en die rolls hier erachter ook al zwaaien met de sleutels. Bewaker met de walk of shame terug weg.

Nooit gedacht dat ik niet meer scheef ging kijken als er een rolls of ferrari passeert. Even common als een Peugeot bij ons.

Die boten zijn echt belachelijk. Ik snap ook totaal niet wat je bent met zo een enorme boot waar je wss een heel dorp te slapen kan leggen. Echt gewoon puur om te zeggen: "ik heb de grootste."
dus een brutoloontopic in 3d?

Die boten zijn echt belachelijk. Ik snap ook totaal niet wat je bent met zo een enorme boot waar je wss een heel dorp te slapen kan leggen en de heli op het dek. Echt gewoon puur om te zeggen: "ik heb de grootste."
Dat van die jacht is toch niet speciaal?
Zie ik jaarlijks op vakantie :unsure:

Running cost van een jacht is al snel 2mio/jaar, waar heli op kan zal nog wel stuk meer zijn
Maar die laten die dus varen naar waar ze willen en komen dan later toe met de helicopter he
Dat is hun verblijf voor hun vakanties

Op Corsica is er ergens een plek waar het verboden is om stil te liggen. Uiteraard liggen er altijd van die superjachten. Die boete is peanuts voor hun

Dat van die jacht is toch niet speciaal?
Zie ik jaarlijks op vakantie :unsure:

Running cost van een jacht is al snel 2mio/jaar, waar heli op kan zal nog wel stuk meer zijn
Maar die laten die dus varen naar waar ze willen en komen dan later toe met de helicopter he
Dat is hun verblijf voor hun vakanties

Op Corsica is er ergens een plek waar het verboden is om stil te liggen. Uiteraard liggen er altijd van die superjachten. Die boete is peanuts voor hun

Goh ja een yacht van 60 meter van 75M (madam Kate) en ernaast de Polestar van 70 meter is toch niet iets dat ik jaarlijks op vakantie zie.

Maar ik ben ook niet van de BG standaard die daar minstens 2 vakantiehuizen bezit.

Goh ja een yacht van 60 meter van 75M (madam Kate) en ernaast de Polestar van 70 meter is toch niet iets dat ik jaarlijks op vakantie zie.

Maar ik ben ook niet van de BG standaard die daar minstens 2 vakantiehuizen bezit.
Mja wij gaan wel vaak naar kuststeden :p

Vandaag iemand die aan het klagen was dat je '12% registratierechten moet betalen op 2e woonst.'
Ik heb hem 10j geleden niet horen klagen toen ze sociale lening kregen voor hun huidige woonst

Terug
Bovenaan