Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
héél het straat stond buiten.Ik maakte dan ook geen causaal verband.Daar is in de jaren '60 al onderzoek naar gedaan, lang voor een smartphones waren.![]()

Heb het zelf al meerdere malen "moeten" doen.Ik vind het altijd knap van die verhalen, en de mensen die zo koel blijven in zo een stress-situaties.
Ik heb nog niet echt zoiets meegemaakt, voor zover ik me kan herinneren. En ik vraag me altijd af hoe ik zou reageren.
Bij mij gaat het afhangen van hoe de situatie zich ontwikkeld.Ik vind het altijd knap van die verhalen, en de mensen die zo koel blijven in zo een stress-situaties.
Ik heb nog niet echt zoiets meegemaakt, voor zover ik me kan herinneren. En ik vraag me altijd af hoe ik zou reageren.
Volgens Obsidentify idd een Europese Hoornaar.@Waelvis geen hoornaar? Die zijn groter en veel agressiever dan wespen.
Voort eerst starlink van elon Musk zien passeren
Ik denk dat je nu gewoon soms zo een lichtpunt ziet passeren, en misschien wat later in dezelfde baan nog een. Vorige zomer alleszins toch.Kan je die wel nog zien?
Na de lancering kon je vaak een treintje van die dingen zien maar naarmate ze hoger klommen en verder uit mekaar kwamen te staan werden ze steeds moeilijker zichtbaar.

dus een brutoloontopic in 3d?De decadentie in Monaco. Vandaag eens een paar uur daar rond getjoold.
Grootste yacht die er lag, begonnen er daar een paar slaafjes een plankje te leggen, tapijtje te stofzuigen voor erop te lopen tegen dat mevrouw toekwam.
Tafeltje met 2 stoeltjes voor de boot klaar gezet met een fles champagne en de chihuahua stond ook klaar om haar op te wachten toen ze toekwam in de rolls.
Beetje verder komt er een gast met hawaishirt uit een hotel vol bewaking en leunt daar half zat tegen een Ferrari. Komt er daar 1 van de bewaking zeggen dat hij daar niet tegen mag leunen.
Zegt hij: euh dat is mijn auto en die rolls hier erachter ook al zwaaien met de sleutels. Bewaker met de walk of shame terug weg.
Nooit gedacht dat ik niet meer scheef ging kijken als er een rolls of ferrari passeert. Even common als een Peugeot bij ons.
Die boten zijn echt belachelijk. Ik snap ook totaal niet wat je bent met zo een enorme boot waar je wss een heel dorp te slapen kan leggen. Echt gewoon puur om te zeggen: "ik heb de grootste."
Zou idd nog een topic zijn voor BG, hoeveel voet is jouw boot?dus een brutoloontopic in 3d?
Dat van die jacht is toch niet speciaal?De decadentie in Monaco. Vandaag eens een paar uur daar rond getjoold.
Grootste yacht die er lag, begonnen er daar een paar slaafjes een plankje te leggen, tapijtje te stofzuigen voor erop te lopen tegen dat mevrouw toekwam.
Tafeltje met 2 stoeltjes voor de boot klaar gezet met een fles champagne en de chihuahua stond ook klaar om haar op te wachten toen ze toekwam in de rolls.
Die boten zijn echt belachelijk. Ik snap ook totaal niet wat je bent met zo een enorme boot waar je wss een heel dorp te slapen kan leggen en de heli op het dek. Echt gewoon puur om te zeggen: "ik heb de grootste."

Dat van die jacht is toch niet speciaal?
Zie ik jaarlijks op vakantie
Running cost van een jacht is al snel 2mio/jaar, waar heli op kan zal nog wel stuk meer zijn
Maar die laten die dus varen naar waar ze willen en komen dan later toe met de helicopter he
Dat is hun verblijf voor hun vakanties
Op Corsica is er ergens een plek waar het verboden is om stil te liggen. Uiteraard liggen er altijd van die superjachten. Die boete is peanuts voor hun
Mja wij gaan wel vaak naar kuststedenGoh ja een yacht van 60 meter van 75M (madam Kate) en ernaast de Polestar van 70 meter is toch niet iets dat ik jaarlijks op vakantie zie.
Maar ik ben ook niet van de BG standaard die daar minstens 2 vakantiehuizen bezit.