Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dit lijkt me toch een reden om er wel eentje te gaan aanvragen?
En ook weet iedereen dat je bij het volgieten van die paal en het boren van die veiligheidspin altijd moet zeggen: "zo, dat gaat nergens meer naartoe" anders zit het nooit vast.
Je vergeet het bijpassend klopje/bokske met de hand of stampje met de voet.
 

Hier een gek idee: de hele gevangenis en alle gedetineerden ondersteboven keren totdat alles gevonden is :rolleyes:
 
Nog nooit van die krant gehoord, laat staan hun pagina bezocht. En nu zou ik opeens topfan zijn? :laugh: en als ik de badge aanvaard dan ga ik automatisch de pagina volgen? Dus ze geven eigenlijk toe dat ik daar geen lid van ben? Wtf?

 
Hebt gij De Mol gevolgd? En lid gemaakt van de mollengroep op Facebook?

Want die krant had daar een hobbyist-journalist dir als hun mollenjager die groep volspamde, waardoor ik ook die badge heb gekregen.
Het is ook het enige waarvan ik die ken
 
Hebt gij De Mol gevolgd? En lid gemaakt van de mollengroep op Facebook?

Want die krant had daar een hobbyist-journalist dir als hun mollenjager die groep volspamde, waardoor ik ook die badge heb gekregen.
Het is ook het enige waarvan ik die ken
Dat is de eigenaar van die mollengroep.
 
Een bestuurder van een Tesla Model S, die zich rustig aan het scheren was tijdens het rijden.
Kan aan mij liggen, maar is dat zo een autonome wagen dan?
 
Hebt gij De Mol gevolgd? En lid gemaakt van de mollengroep op Facebook?

Want die krant had daar een hobbyist-journalist dir als hun mollenjager die groep volspamde, waardoor ik ook die badge heb gekregen.
Het is ook het enige waarvan ik die ken

Nope, ook geen lid van.
 
Terug
Bovenaan