Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Of van die talkshows (of gewoon de 7de dag) waar later nog iemand een liedje komt zingen en die dus ook een mening moet formuleren over heet maatschappelijk hangijzer #7.
"Ja, bedankt opgeklopte artiest XYZ voor je absolute baggerjingle - kan je nu eens jouw kijk geven op de stijgende geopolitieke instabiliteit in de Straat van Taiwan ten gevolg van de toenemende inmenging van de EU in het Russisch-Oekraïens conflict, volgens mij wachten onze kijkers hier vol ongeduld op."
 
"Ja, bedankt opgeklopte artiest XYZ - kan jij nu eens jouw kijk geven op de stijgende geopolitieke instabiliteit in de Straat van Taiwan ten gevolg van de toenemende inmenging van de EU in het Russich-Oekraïens conflict, volgens mij wachten onze kijkers hier vol ongeduld op."
In de VS zie je daar nog iets meer de doorgedreven vorm van met een echte celebrity-aanbidding, lijkt me. Het idee dat als je bv. een goede (of toch goedverdienende) acteur bent, je wel beter dan iemand anders zal weten hoe de wereld werkt.
 
In de VS zie je daar nog iets meer de doorgedreven vorm van met een echte celebrity-aanbidding, lijkt me. Het idee dat als je bv. een goede (of toch goedverdienende) acteur bent, je wel beter dan iemand anders zal weten hoe de wereld werkt.
Natuurlijk! Iedereen weet toch dat geld en/of faam hebben u instant een slimmere/betere versie maakt dan deskundigen of ander plebs?

Nu ben ik benieuwd naar Gert Verhulst zijn insteek.
 
Het is geen moment van de dag. Maar eerder een terugkerend moment jaar in jaar uit.

Eén van de buurvrouwen stofzuigt haar oprit. 't Is ne nieuwen (lees: 5 jaar oud). En iedere herfst klaagt ze dat ze heel veel blaadjes op haar oprit heeft door de bomen van de buren.

Ja, in de winter doet ze dat ook. Of als het geregend heeft.

Neen, 't is niet het scherpste mes in de lade.

Ja, ze doet dat met zo'n ouderwetse slee-stofzuiger.

Onze oprit ligt er van in september. Heel licht van kleur. Dag 2 kwam ze uit haar eigen zeggen dat hij heel snel vuil zou worden door het lichte kleur. 'Maar ge wist dat op voorhand hé, ha ja'.

Nobody asked, trut.
 
Het is geen moment van de dag. Maar eerder een terugkerend moment jaar in jaar uit.

Eén van de buurvrouwen stofzuigt haar oprit. 't Is ne nieuwen (lees: 5 jaar oud). En iedere herfst klaagt ze dat ze heel veel blaadjes op haar oprit heeft door de bomen van de buren.

Ja, in de winter doet ze dat ook. Of als het geregend heeft.

Neen, 't is niet het scherpste mes in de lade.

Ja, ze doet dat met zo'n ouderwetse slee-stofzuiger.

Onze oprit ligt er van in september. Heel licht van kleur. Dag 2 kwam ze uit haar eigen zeggen dat hij heel snel vuil zou worden door het lichte kleur. 'Maar ge wist dat op voorhand hé, ha ja'.

Nobody asked, trut.
Een oprit...stofzuigen? Huh?

Ik moet eens wat onkruid van tussen mijn klinkers trekken, en soms waait er wat zwerfvuil op. Maar voor zaken zoals stof hebben we iets dat regen heet.
 
Een oprit...stofzuigen? Huh?

Ik moet eens wat onkruid van tussen mijn klinkers trekken, en soms waait er wat zwerfvuil op. Maar voor zaken zoals stof hebben we iets dat regen heet.
I know right.

Ze sprak me onlangs aan om te zeggen dat je de bandensporen van m'n wagen serieus begint te zien. Er zijn wat donkere plekken van m'n banden, ja.
Ik heb haar kortaf gezegd: 'ja, 't is nen oprit'.

Maar ik moet er echt wel bijzeggen dat ze een kamertemperatuur IQ heeft hoor. Die pakt die stofzuiger mee op een ladder om de spinnenwebben van onder haar dakgoot weg te pakken. Alé, wie doet nu zoiets.
 
da's nu toch al iets begrijpelijker als de bandensporen van uw oprit stofzuigen, tbh.
Dat heb ik niet gezegd hé. Ik heb bandensporen op m'n oprit. But I don't care.

Zij spuit haar oprit maandelijks af met de hogedruk maar gaat hem effectief wekelijks gaan stofzuigen ook. Voor "t stof.

Edit: in de winter was ze bezig met een trekker. Haar oprit zijn platines. Hoe kunt ge nu water van platines trekken.
 
kerel rijd op de parking van de supermarkt tegen mijn achterwiel/deur en rijd gewoon weg wtf. Ik was aan het bellen en ik stapte meteen uit om die aan te spreken en tegen dat ik de telefoon afgelegd had was die weg. Zo met stomheid verslagen dat ik niet eens naar zijn nummerplaat gekeken heb. Uiteraard geen camera's.... Schade valt mee. wat lak af en 3 mini blutsjes. de bumper boven mijn wielen heeft het meeste opgevangen en die heb ik er weer in kunnen klikken maar toch... Omnium 2 maand geleden opgezegd en auto net afbetaald -___- . zucht.
 
Het is geen moment van de dag. Maar eerder een terugkerend moment jaar in jaar uit.

Eén van de buurvrouwen stofzuigt haar oprit. 't Is ne nieuwen (lees: 5 jaar oud). En iedere herfst klaagt ze dat ze heel veel blaadjes op haar oprit heeft door de bomen van de buren.

Ja, in de winter doet ze dat ook. Of als het geregend heeft.

Neen, 't is niet het scherpste mes in de lade.

Ja, ze doet dat met zo'n ouderwetse slee-stofzuiger.

Onze oprit ligt er van in september. Heel licht van kleur. Dag 2 kwam ze uit haar eigen zeggen dat hij heel snel vuil zou worden door het lichte kleur. 'Maar ge wist dat op voorhand hé, ha ja'.

Nobody asked, trut.

I know right.

Ze sprak me onlangs aan om te zeggen dat je de bandensporen van m'n wagen serieus begint te zien. Er zijn wat donkere plekken van m'n banden, ja.
Ik heb haar kortaf gezegd: 'ja, 't is nen oprit'.

Maar ik moet er echt wel bijzeggen dat ze een kamertemperatuur IQ heeft hoor. Die pakt die stofzuiger mee op een ladder om de spinnenwebben van onder haar dakgoot weg te pakken. Alé, wie doet nu zoiets.

Ik denk dat uw buurvrouw de vorige eigenares van mijn huis was. Ze stofzuigde zelfs de hele buiten. Ze klom ook elke week op het (heel steile) zadeldak met haar bladblazer. In de herfst gebruikte ze dagelijks de bladblazer om de bladeren uit de bomen van de buren te blazen, zodat ze sneller zouden vallen en ze ze kon opruimen.

:crazy:
 
Het is geen moment van de dag. Maar eerder een terugkerend moment jaar in jaar uit.

Eén van de buurvrouwen stofzuigt haar oprit. 't Is ne nieuwen (lees: 5 jaar oud). En iedere herfst klaagt ze dat ze heel veel blaadjes op haar oprit heeft door de bomen van de buren.

Ja, in de winter doet ze dat ook. Of als het geregend heeft.

Neen, 't is niet het scherpste mes in de lade.

Ja, ze doet dat met zo'n ouderwetse slee-stofzuiger.

Onze oprit ligt er van in september. Heel licht van kleur. Dag 2 kwam ze uit haar eigen zeggen dat hij heel snel vuil zou worden door het lichte kleur. 'Maar ge wist dat op voorhand hé, ha ja'.

Nobody asked, trut.

I know right.

Ze sprak me onlangs aan om te zeggen dat je de bandensporen van m'n wagen serieus begint te zien. Er zijn wat donkere plekken van m'n banden, ja.
Ik heb haar kortaf gezegd: 'ja, 't is nen oprit'.

Maar ik moet er echt wel bijzeggen dat ze een kamertemperatuur IQ heeft hoor. Die pakt die stofzuiger mee op een ladder om de spinnenwebben van onder haar dakgoot weg te pakken. Alé, wie doet nu zoiets.

Dat heb ik niet gezegd hé. Ik heb bandensporen op m'n oprit. But I don't care.

Zij spuit haar oprit maandelijks af met de hogedruk maar gaat hem effectief wekelijks gaan stofzuigen ook. Voor "t stof.

Edit: in de winter was ze bezig met een trekker. Haar oprit zijn platines. Hoe kunt ge nu water van platines trekken.

Ik denk dat uw buurvrouw de vorige eigenares van mijn huis was. Ze stofzuigde zelfs de hele buiten. Ze klom ook elke week op het (heel steile) zadeldak met haar bladblazer. In de herfst gebruikte ze dagelijks de bladblazer om de bladeren uit de bomen van de buren te blazen, zodat ze sneller zouden vallen en ze ze kon opruimen.

:crazy:
He?
Wat?

Ik vraag mij af of de schrijvers van "In de Gloria" ook zo'n buren hadden en daar hun inspiratie gehaald hebben want deze 2 konden echt rechtstreeks 2 waanzinnig grappige sketches zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint

Commentaar van de politie: 'Was tweede keer bij deze mensen.' :angry::S:puke:
Tweede keer dat de sleutels binnenlagen en dat de deuren automatisch op slot waren gegaan. Ze zeggen niet dat het de tweede keer was met een kindje in de auto. Het kan wel, maar het is zeer ambigu verwoord.
Ze hebben daar trouwens ingegrepen na melding, mogelijks ook van de ouders? Zouden die het aftrappen met hun sleutels in de auto? :thinking:
 
https://www.hln.be/binnenland/repor...zonnen-zes-keer-meer-rimpels-krijgt~aad36fa5/

+ Artikel dus ik lees enkel de titel en inleiding die waar waarschijnlijk compleet uit de context gegrepen is om als clickbait gebruikt te worden. Niets tegen de boodschap op zich om te smeren. Maar tiktok is blijkbaar tegenwoordig het platform voor wetenschappelijk onderbouwd onderzoek :oink:
Veel meer staat er ook niet in :)

Het artikel gaat over hoe jongeren steeds meer bewust zijn van de gevaren van zonnen en hoe ze zich beschermen met zonnecrème. Het artikel citeert verschillende jongeren die zeggen dat ze factor 50 gebruiken en dat ze hun informatie halen van TikTok, waar influencers tips geven over huidverzorging. Het artikel vermeldt ook dat dermatologen blij zijn met deze trend, maar dat ze waarschuwen voor overdrijven en voor het belang van een goede zonnecrème kiezen. Het artikel sluit af met enkele tips om veilig te zonnen, zoals het vermijden van de middagzon, het dragen van een hoed en een zonnebril, en het regelmatig smeren.
 
Veel meer staat er ook niet in :)

Het artikel gaat over hoe jongeren steeds meer bewust zijn van de gevaren van zonnen en hoe ze zich beschermen met zonnecrème. Het artikel citeert verschillende jongeren die zeggen dat ze factor 50 gebruiken en dat ze hun informatie halen van TikTok, waar influencers tips geven over huidverzorging. Het artikel vermeldt ook dat dermatologen blij zijn met deze trend, maar dat ze waarschuwen voor overdrijven en voor het belang van een goede zonnecrème kiezen. Het artikel sluit af met enkele tips om veilig te zonnen, zoals het vermijden van de middagzon, het dragen van een hoed en een zonnebril, en het regelmatig smeren.
Niets op de boodschap zelf, maar om dan te zien dat de motivatie is omdat het op tiktok staat :unsure:
 
Terug
Bovenaan