Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Vanochtend wou ik gaan tanken, in een Gabriëls station.

Ik steek m'n kaart erin, tik pin code in, op het schermpje komt "kies pompnummer". Ik kijk waar ik sta, pomp 4, dus ik tik in "4 + ok".
Komt er plots op: "niet akkoord" gevolgd door gepiep en "verwijder uw kaart".

Ik haal m'n kaart eruit, wacht even en steek ze er terug in. Direct gepiep en "verwijder uw kaart". Dan eens met m'n andere kaart geprobeerd, ook weer gepiep en "verwijder uw kaart".

Ben dan maar doorgereden naar een ander tankstation.
Had het gisteren ook bij Avia. Argenta-bankkaart. Hun app was ook niet beschikbaar. Gelukkig werkte de kredietkaart wel.
 

:angry::angry:
Heb het ook gelezen.
Zaten die dan opgesloten? Konden die niet weg lopen...
Vraag af wat daar is gebeurd..
 
Ingevroren lijkt me een vorm van opgesloten zijn ja.
Ik dacht dat die pas na hun dood in diepvries werden gestopt voor geen doodsgeur te verspreiden..

Werden die dan levend daar in gestoken? :help:

Ik hoop dat ze de schuldigen snel vinden. Maar met ons laks beleid, zeker naar dieren toe, verwacht ik niet veel..

Ik zou echt nog veel geld geven om eens met die daders opgesloten te worden in een kamer,en te mogen doen wat ik wil.

This is where the law stops. And i start.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zulke artikels op hln.be

Maakt dikke reclam over buitenlandse loterijen, was initieel wel geïnteresseerd om een kijkje te nemen, en blijkt dat er dus websites bestaan waar jij als Belg op de eurojackpot of zelf op de Amerikaanse powerball loterij enzo kan spelen.

Een goed voorbeeld hiervan is euroloterij.be

Maar als je gaat kijken naar de gebruikerservaringen zijn ze niet al te lyrisch over zulke sites. HLN, met wat houdt ge u bezig, FFS...
 
Kvind dees wel erg, een verwoede gokker kan je zomaar nog erger in de put doen zitten dan een aankoop van iets dat je niet nodig hebt. Klein verschil, redelijk subtiel :unsure:

Akkoord! Dat vind ik trouwens ook over die gokreclames waar youtube mensen mee platbombardeert. Ze stimuleren zogezegd verantwoord gedrag, maar de meeste van die bedrijven halen gewoon veel van hun omzet & winst bij mensen met een gokprobleem.
 
Akkoord! Dat vind ik trouwens ook over die gokreclames waar youtube mensen mee platbombardeert. Ze stimuleren zogezegd verantwoord gedrag, maar de meeste van die bedrijven halen gewoon veel van hun omzet & winst bij mensen met een gokprobleem.
Iets van verantwoordelijkheidsgevoel tegenwoordig is ver zoek... Die lotjes die je online kan kopen daarvoor beginnen ook maar van een bepaald startbedrag eh
 
Eerlijk? Het is toch gewoon allemaal brol. Het verschil tussen de allergrootste prijs en de 2de grootste prijs bij de Euromillions bijvoorbeeld is ...

Jackpot : 50 miljoen ??? (Maar dit kan ook meer zijn)
Tweede prijs: 500k of zo als je de enige winnaar bent (dat is dan 5 juiste cijfers en 1 ster)

Ja OK 500k is een mooi bedrag, maar dat is het dan ook.

Ja bijna iedereen doet mee uit gewoonte en in de hoop van, maar ja het is wat het is he.
 
Eerlijk? Het is toch gewoon allemaal brol. Het verschil tussen de allergrootste prijs en de 2de grootste prijs bij de Euromillions bijvoorbeeld is ...

Jackpot : 50 miljoen ??? (Maar dit kan ook meer zijn)
Tweede prijs: 500k of zo als je de enige winnaar bent (dat is dan 5 juiste cijfers en 1 ster)

Ja OK 500k is een mooi bedrag, maar dat is het dan ook.

Ja bijna iedereen doet mee uit gewoonte en in de hoop van, maar ja het is wat het is he.
Jackpot start steeds bij 17 miljoen en stijgt elke week dat die niet uit gaat
In 2de rang kan heh bedrag, als je enige winnaar bent ook al aardig oplopen, dat ook richting de 1 miljoen of zelfs iets meer gaan.
Ook in rang 3 kan dat soms een aardig bedrag zijn als er in rang 2 geen winnaars zijn.
 
Zulke artikels op hln.be
Het artikel heeft het over 2 grote Europese loterijen, maar ernis er nog eentje, namelijk vikinglotto.
 

Ik was al jaren trendy voordat het trendy was! :laugh:
 

Doet me denken aan 1 van die bijbelse plagen uit het verhaal van Babylon :help:
 
Terug
Bovenaan